qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,931
- AP AP
- #37,681
Also: ETTE YMMÄRRÄ MITÄ PAKKO-OIREITA ootte aiheuttanu mulle iästä niinku oh my LORD. silleen ei edes 20 tai 30 viel mitään mut 40 on varmaan se ikä kun ajattelen etten voi enää olla kaunis koska kaikki sanoo aina ettei vanha nainen voi olla kaunis. Tai 40 ei oo erityisen vanha toki, mutta kuitenkin jo sen ikäinen että ulkonäkö alkaa rapistua niinku sanotaan. Mikä on täysin huuhaata koska se on mielipidekysymys, koska minä masatoshista (2024 kuvista ja videistä): AH SE ON NIIN KOMEEEEEE
Mut vaikka tiedän et se on mielipidekysymys niin se ei toimi mun itteni kohdalla vaan oon silleen thats it, 30 vielä on ihan fine ei mitään hätää viel silloin mut sit ku oon 40 nii se on sit siinä ja mua ahdistaa USEIN se niin paljon että mulla tulee oikeesti just niitä pakko-oireita
Mut vaikka tiedän et se on mielipidekysymys niin se ei toimi mun itteni kohdalla vaan oon silleen thats it, 30 vielä on ihan fine ei mitään hätää viel silloin mut sit ku oon 40 nii se on sit siinä ja mua ahdistaa USEIN se niin paljon että mulla tulee oikeesti just niitä pakko-oireita