Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Also: ETTE YMMÄRRÄ MITÄ PAKKO-OIREITA ootte aiheuttanu mulle iästä niinku oh my LORD. silleen ei edes 20 tai 30 viel mitään mut 40 on varmaan se ikä kun ajattelen etten voi enää olla kaunis koska kaikki sanoo aina ettei vanha nainen voi olla kaunis. Tai 40 ei oo erityisen vanha toki, mutta kuitenkin jo sen ikäinen että ulkonäkö alkaa rapistua niinku sanotaan. Mikä on täysin huuhaata koska se on mielipidekysymys, koska minä masatoshista (2024 kuvista ja videistä): AH SE ON NIIN KOMEEEEEE

Mut vaikka tiedän et se on mielipidekysymys niin se ei toimi mun itteni kohdalla vaan oon silleen thats it, 30 vielä on ihan fine ei mitään hätää viel silloin mut sit ku oon 40 nii se on sit siinä ja mua ahdistaa USEIN se niin paljon että mulla tulee oikeesti just niitä pakko-oireita
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
En kyl tiedä miehistä sanotaan mun mielestä ihan samaa ku kaikki aina on silleen hyi ei vanhat miehet mitään komeita oo :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Mut en tiiä siis sit on taas se joukko miehiä jotka tykkää pelkästään vanhoista naisista ja niiden mielestä nuoret naiset ei oo yhtään kauniita :D joten........ There are people like this and people like that
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Joten en kyl tiiä miks mulle on tullu pakko-oireita???? Ei oikein käy järkeen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Onhan niitäkin kuitenkin pilvin pimein jotka hehkuttaa vanhempien naisten kauneutta xD ja miten ne on niiiiiin paljon kauniimman näkösiä kun nuoret naiset :D ja sit on se joukko joka ajattelee päinvastoin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Tuli vaa mielee ku pinterestis oli joku "maria at 10" "maria at 30" ja olin sillee *hiki puskee pintaan 😭😭😭😭*
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Mua ärsyttää ettei yleisesti sanota sitä enemmän et vanha nainen on myös kaunis

Like, it should be emphasized more
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Varmaa neljävitosena tuntuu jo että parhaat päivät on menny eikä sus oo enää yhtää kauneutta jäljellä :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Eikä se edes liity ikään kun ei täällä kukaan ihminen pysty tuntee itteensä hyvännäköseks
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Outoo

Aattelen sukupuolta enemmän ja enemmän biologisena asiana

En halua laajentaa tätä välttämättä muihin ihmisiin mutta mulle kuukautiset on selvä merkki siitä että oon nainen. Mutta en voi sanoa muista samalla tavalla mutta mun kohdalla.

Se helpottaa ku oon tosi confused.

Varsinkin sillon jos katon jotain trans-aiheisia juttuja joissa sukupuoli ajatellaan eri tavalla niin se hämmentää mua.

Mulle se vaa jotenki on niin.

Kaikki sanoo ettei kuukautiset tee kenestäkään naista mutta kyllä ne musta tekee. No, se ja ulkonäkö muutenkin. Ei mua yleensä kuitenkaan mieheks luulla.

Ei se must oo väärin ajatella niinkään koska se on mun tapa ajatella se

Varsinkin se kuinka paljon se vaikuttaa mun elämään (kivun määrä) on asia joka selventää jollain lailla mun sukupuolta koska se jotenkin tekee siitä siis helpompaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Aina jos oon confused niin sit voin vaa aatella et no tää side mun housuissa todistaa sen et oon nainen niin ei tarvi olla confused tai ajatella sitä :----D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Tai siis se että mitä enemmän sukupuoli VAIKUTTAA sun elämään, sitä helpompi sun on tietää oma sukupuoles. Jos se ei vaikuttais näin selvästi, niin oisin varmaan enemmän silleen "en tiedä edes mikä se on" koska sil ei ois väliä niin se ois ikään kuin olematon asia. Mut kun se vaikuttaa tosi paljon näin niin se on helpompaa?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Niistä on siis jotain hyötyäkin, sukupuoli selvenee paremmin tai silleen kirkkaammin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Myös se mitä kärsimystä rinnat on aiheuttanut mulle niin se enemmänkin vaan vahvistaa sitä sukupuolen kokemusta ku just sen sukupuolen takii oon kärsiny niin paljon niin se periaatteessa vahvistaa sitä vaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Koska:
Wait for me, ill be your girl

Ja:
I love you, you love me

Et tietysti tossa biisissä on noi kohat mitkä sopii mihin tahansa ihastukseen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
No, onhan mulla muistot ja ainahan pienet tunteet on jäljellä mutta en mä enää esim sitä yhtä sillain aattele :D
 
Ylös Pohja