qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,931
- AP AP
- #3,751
En voi edes itkee ku naurattaa niin saatanasti xDDDDDDD No siis kylläkin naurattaa ja itkettää samaan aikaan
Olisinhan mä sen silloin löytäny ihan helposti, hakemalla vain "seo eunkwang Instagram" kyllähän minä sen nimen tiesin????????? XD ja oisin ollu sillee ai kappas se onkin btob:stä LMAOOOOOOOOOOOOOOO I'M DYINGJa ajatella että esim noi kuvat mä oisin sitten nähnyt silloin jos oisin vaivautunut etsimään sen instan, jos mua ois kiinnostanu tarpeeks............. 🙄🧐 Ois luullu että ois kiinnostanu miltä tää tuleva poikaystävä sitten näyttää 🧐🧐🧐🧐
Mutta eikun ignoorattiin vaan XDDDDDDDDDDDD hahahahhha i'm deceased
Vittu se eskaloitu todella
Niinku en voi käsittää edes sitä että en silloin tainnu mainita kellekään mun kaverille edes tosta asiasta ? Se oli kuitenkin sen verran iso asia. Mutta toisaalta ihan ymmärrettävää, miks mä nyt siitä oisin kellekään kaverille sillon sanonu... Tai joo, mutta.... Kai mä ajattelin että mitä sitä turhaa tämmösiä asioita jakamaan :D mutta jotenkin outoo et oon vaa ignoorannu sen niin vahvasti enkä muista kertoneeni silloin kellekään, tuskin puhuin missään ... Demissäkään tai missään omissa muistioissani kirjottanu siit.... En literally käsitellyt koko asiaa varmaan muualla kun omassa päässäni. Mut ois luullu et oisin edes kirjottanu siitä muistiinpanoihin mutta en :D en ilmeisesti?Ja ajatella että esim noi kuvat mä oisin sitten nähnyt silloin jos oisin vaivautunut etsimään sen instan, jos mua ois kiinnostanu tarpeeks............. 🙄🧐 Ois luullu että ois kiinnostanu miltä tää tuleva poikaystävä sitten näyttää 🧐🧐🧐🧐
Mutta eikun ignoorattiin vaan XDDDDDDDDDDDD hahahahhha i'm deceased
Vittu se eskaloitu todella