No JAAHAS. ja kuinkas sitten taas kävikään. Joo eikun nukuin ja näin unta kolmesta henkilöstä ainakin: yuto, hui ja eunkwang. Eli parhaat mahdolliset setit. Ja vielä kun se uni oli niin mahdottoman täydellinen. Ja intense. Ne oli aivan tolkuttoman söpöi siin ja tuntuu oudolta että puhuin niiden kanssa ja tälleen. Mutta ihmettelen ku siin tais olla joku sellanen kohta mis eunkwang oli jotenki silleen että se tykkäis must ehk mutta kun oon jotenki bad for him tai jtn (ja honestly, what can i say, that's exactly what i am, oon bad for ANYONE, so i better not have a boyfriend EVER lmao, pilaisin vaan sen ihmisen kokonaan lol). Siis se oli jotenki loukkaantunu mulle siinä unessa, en oo kyllä ihan varma että mitä mä sit tein siinä mut. Muistan vaa sen niiku se ois ollu jotenki loukkaantunu tai sillee upset? Mun takii? Mut en vaan oo varma mistä siinä oli kyse. Anyway it was cute as hell, i love eunkwang i love eunkwang i love eunkwang. He was so cute and literally idk but i just 😭 now i miss him even more i guess. Ei siinä, hui ja yutokin. Vittu. Eli kaikki pahimmat keissit tietysti? Timppa vielä ois puuttunu, mutta oikeestaan en oo ihan varma jis se jopa olikin siinä, mutta kun yritin pinnistää muistiani mutta en oo ihan varma että oliko se siinä vai ei. Noi kolme oli, ja timpsu on kysymysmerkki 😑 äh vittu en HALUU.
siis voiks joku kertoo mulle miks vieläkin nään unta niistä.
Siis jos tää nyt menee silleen (idk mut vois kuvitella et ehkä? Vaikka tavallaan ei?) Että eunkwangista tulee mun mies ja muut on vaa höpöhöpöä taas kerran, niin MIKSI mä sitten nään niistä muistakin edelleen unta. Miks mä en siirry eteenpäin? En vaan vittu pääse näköjään. Siis koska vähintäänkin vittu noi neljä. On ihan kamalia. Enkä pääse yhdestäkään eroon. Honestly. Vaikka kwangia kuinka VITUSTI rakastankin niin eeeeei ei :D
Mutta ihan sama sinänsä se nyt, koska oon niin vitun traumatisoitunut omasta elämästäni että oikeasti musta tuntuu, ettei mun elämä oo totta. Siis must tuntuu et mun oma elämä ei oo totta :D mitä se kertoo? Serious, serious mental health problems. Mutta kyllähän se on tiedetty jo kauan että oon ollu sairas about koko elämäni. Millaistakohan on olla terve.... Kun en oikein niistä ajoista mitään muista.. paitsi silloin kun olin pieni ja vissiin isoisän hautajaisissa niin silloin mulla ei tainnut vielä olla sairauksia mutta aika heikosti muistan sitä aikaa kun olin niin pieni. Actually se taitaa olla ainut muisto minkä muistan sieltä.... Vuodelta 2001? Mutta sitten muistan kyllä päiväkodista aika paljonkin jos oikein kaivelen muistiani, niin en tiedä olinko silloin jo sairas vai en. Eskarissa nyt varmaan viimeistään olin jo sairastunu. Tai siis että jotain oireita ainakin oli, mut ne ei varmaan ollut vielä ihan niin vakavia. Mutta siinä sitten kouluun mennessä ne alkoi olla jo todella vakavia. Jotenkin näin se Varmaan on mennyt. Siis toi "todella vakavia" kuulostaa liiottelulta, mutta olihan ne nyt todella vakavia jos kerran itkin sillä tavalla jatkuvasti ja tuntui että muserrun. Ei todellakaan ollu elämä vittu kunnossa :D niin se ei voi normaalia olla. Muistan vielä kun joskus mun veli olo hoitamassa mua (taisi silloin asua jo omillaan) ja sitten vaan itkin ilmeisesti tän jutun takia ja se sit kyl huomas sen ja jotain kysy mut en tainnu oikein osata selittää (ylläri). Mut ainakin joku kuitenkin huomas mut niin, ja siis mä puhuin asiasta jossain vaiheessa jopa äitin ja iskän kaa, ja ne kyl kai jotenkin yrittikin auttaa mutta eipä se oikein... Auttanu, eihän nyt tietenkään tollasessa tilanteessa voi auttaa pelkkä läheisten kanssa puhuminen. Ilmeisesti tilanne oli vaan siinä vaiheessa jo niin paha että ei siinä auttanut oikein mikään, en tiedä olisko sitten ammattiapu auttanut tai sitten ei sekään. :D mutta ammattiapuahan en tietenkään koskaan saanut, kaikki se mitä oon koskaa saanu sit lopulta on ollu varmaankin liian myöhään koska kaikki se terapiassa juokseminen oli vaan niiin niiin älyttömän turhaa. Siis aivan yhtä tyhjän kanssa. Ei mitään apua. Kun ei tollaset siihen sitten enää auta. Mutta ei se mitään.
No, nythän en sitten alkuunkaan tiedä että mitä teen, mutta ollaan kai sitten tyhjän päällä, kuten yleensäkin. Oikeastaan ihan jees olla aivan vitun pohjalla. Mikäs tässä on ollessa.