Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Onko se ihme että miettii että ei oikeesti jaksais.... Miks mun piti tämmösiin olosuhteisiin syntyä.... Vittu kiitos............ :D

That's it en IKINÄ HANKI LAPSIA. siirtäisin niille vaan omat ongelmani. Ei kiitos. Niistä ei varmasti tulis täyspäisiä kärsis kuitenkin ihan samalla tavalla ku minäkin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Enkä muutenkaan kyllä hankkis lapsia. Like u really think i'm gonna give birth? No way in hell. Theres not a fucking CHANCE that id EVER give birth. Ei missään tilanteessa. Ei ikinä. Ei ikinä ikinä ikinä ikinä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Sitten jopa siellä ensimmäisessä kodissa kun en ite muista paljoo mitää noita veljien juttuja sieltä mut vanhemmat sano että oli aina niiden kaa jtn vitu ongelmaa tai jotaki. Nii mietin et jos se meininki on ollu hulluu mut en muista xD nii mitä kaikkee muuta en muista. Sitten ku ne jopa selitti että joku (naapuri?) Oli nukkunu meidän eteisessä???? Kännissä ehkä???? En tiiä muistanko sitäkään. Niin sit mietin et voiko olla joku seksuaalinen trauma mahdollisesti mitä en muistais mutta en oikein siltikään usko. Oonhan mä saattanu pelätä varsinkin jos jotain hiton juoppoja nukkuu eteises xD mutta tuskin siinä sen kummempaa. Mutta onhan toikin jo sellanen mitä vittua lmao xD

Ei vissiin mikään vakaa kasvuympäristö.
Tää on muuten se juttu että älkää tehkö lapsia isolla ikäerolla lol. Mä oon nuorin, mun veli on mua 5 vuotta vanhempi, mun toinen veli on mua 11 vuotta vanhempi ja mun kolmas veli on mua 12 vuotta vanhempi. Totta kai niillä on jotkut teini-iän huumealkoholirikos mitä lie sekoiluja käynnissä siinä vaiheessa kun meitsi on joku vitun 5v. Näin.


Hahahahahhaah really tho

Oh my god.

Tekis mieli sanoa että kaikki on mun veljien syytä mutta enpä tiiä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Lmaoooo nauran ku matt Fraser: "it is your birth right to find your soulmate" tai siis jotain tohon tyyliin se sano. Niin öö jooh. Elikkäs joku "soulmate" mukamas munki elämään sopis??????? Anteeks nyt vaan mut ei tähän hullunmyllyyn voi ketään normaalia ihmistä päästää :Dd en TODELLAKAAN ansaitse mitään soulmate tyyppiä, oon niin fucked up lol.

Ja kukahan muka oikeesti olis mun soulmate? Ei lol, ei mulla ole sellasta. Ei eunkwang eikä kukaan muu. Vastustan. En suostu uskomaan. Ei. Ei ole mitään sellasta mulle, piste. Rakastan eunkwangii (nii varmaa juu, ei toi mitää rakkautta edes ole eikä yhtää mitää, u don't even know love lmao, mut jotai kuitenkin sitä kohtaa tunnen obviously) mut se ei tietenkään ole mikään mun soulmate. Mut nää tunteet sitä kohtaan.. ei varmaan ikinä lopu xD


PITIKS TOIKI VIEL TAPAHTUU. ihan ku ei ois tarpeeks jo ennestään siis mun elämä on aivan hullua. Ei tää tunnu edes todelliselta voiks näin edes olla.

Joo ei vittu, en varmasti tule olemaan kwangin kaa ikin se on selvä asia
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Oikeestaan tää alkaa jo naurattaa 😂😂😂😂😂😂 i Freaking love my life it's so funny 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Söpöin kulta mutta IHAN TYHMÄ 😡 olen vihainen 😐😐😐😐😐😐
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Complex post-traumatic stress disorder (complex PTSD, sometimes abbreviated to c-PTSD or CPTSD) is a condition where you experience some symptoms of PTSD along with some additional symptoms, such as:

difficulty controlling your emotions
feeling very angry or distrustful towards the world
constant feelings of emptiness or hopelessness
feeling as if you are permanently damaged or worthless
feeling as if you are completely different to other people
feeling like nobody can understand what happened to you
avoiding friendships and relationships, or finding them very difficult
often experiencing dissociative symptoms such as depersonalisation or derealisation
physical symptoms, such as headaches, dizziness, chest pains and stomach aches
regular suicidal feelings.





No.... It's not..... :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ah depersonalisation and derealisation.... Have to love those two..... En tiedä ei niitä oo kauheen usein mut suht usein ehkä kuitenkin? Silleen "WHO AM I?????? is this me???????? Who is me?????? Why am i in this body?????? What???" At least i have that or you know just generally like the feeling of life not being real, world not being real or like i'm somehow... Kinda like a stranger to myself. Like it's difficult to recognize myself? Like i'm just lying in bed and like...... Is this me? Who am i? U know. Like who is this person etc 🤦🏻‍♀️ lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mutta sitten...... En tiiä koska en ees usko että mulla OIKEESTI on ptsd tai mitään sinne päin mutta mul on samanlainen tunne

Siis tietenkin i feel traumatized and i feel..... Like... Yeah, i feel traumatized somehow but like i still can't believe id have ptsd or something like that............................ Bruh although i don't know at all.



Idk i don't Really care If i have ptsd or not, why would i care lmao

Enhän mä muutenkaan nytkään tiedä mitään mun diagnooseja siis tän hetkisiä. En mä tiedä mitä mun jossain tiedoissa lukee. I just know what happens to me, how i feel, how i think. En mä tiedä mistään vitun diagnooseista ja se on mulle ihan sama. Mutta totta kai i feel somewhat traumatized, i have nightmares often, i relive some events at least, i can still feel being scared, like bruh i was soooooooo scareddddddddd

Like i was FUCKING scared cause i thought i was gonna die or sum shit. tai niinkun olin silleen ya what if he attacks me and tries to kill me or something. Niinkun esim silloin kun pääsin pakoon silt mieheltä niin mä pelkäsin et se tulee mun peräs ja yrittää tappaa mut tai vastaavaa joten. Mut ei se tullu peräs, en tiiä en ees nähny sitä must enää ku katoin taakse siin. But of course i was scared ja vittu EDELLEENKIN, se biisi joka soi mun kuulokkeista sillä hetkellä niin mua jotenkin pitkään ahdisti se biisi aivan helvetisti tai se tuntu jotenki ihan kauheelta tai en osaa ees selittää mut mulle jäi niin outo olo koska olin kuunnellut sitä aiemmin silleen ihan normaalisti mut sit kun se tapahtui ja se soi sillä hetkellä mun kuulokkeis niin yhdistin sen vaan jotenkin aina siihen pelkoon, niinku siihe kinda extreme pelkoon...... Joten juu. Mut nykyään must tuntuu et pystyn kuuntelee sitä iha normist mut tietysti muistan sen mut se ei oo mitenkään kovin paha? Mut sillon alussa mä jotenkin vaan aina siit biisist tuli vaa ihan saatanan paha olo jotenki. Tai se pelko oli niin yhistyny siin idk. Sit siin on joku sellanen myös mist en saa ees kiinni? Syyllisyys? Ei välttämättä. Mut joku mist en saa kii? Kai??
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928

Okei okei täytyy myöntää et edelleen jotenki oudolla tavalla ainakin osa must on silleen: toi on ihan KAUHEE biisi. Siis niinkun silleen jopa et toi on niinku biisinä ihan kauhee ja pelottava, vaikka ennen sitä tapahtumaa en tietenkään ajatellut mitään ihmeellistä siitä, in fact i liked it. Mut sit jotenki se on vaa niiiiin tavallaan pelottava ja se tuntuu niinku se ois se biisi itsessään vaikka tietenkään se biisi itsessään ei voi olla pelottava vaan se asia mikä tapahtui oli pelottava.

Muistan tismalleen kuinka mun korvis kuuluu "jos yhden, vain yhden, mukaan muistoista saa" etc etc siinä kohtaa kun tyyliin juoksin sitä katuu alas ja olin aivan jotenki shokissa ja sellases epätodellises tilas lol.

Siin kans oli jotenki outo ristiriita ku kuuntelet tavallista biisiä ja muutenki musiikin kuuntelu on sellasta mitä teet ihan sillee arkisesti ja näin, tavallinen juttu vaa, ja sit samalla se voimakas pelko. Sillee it doesnt make sense that you do this normal stuff and like at the same time you feel like you might die if that person starts chasing you and like starts being violent jne. Siin on niiku se epätodellisuuden tunne ja sit vaa joku random biisi soi sun kuulokkeist?? Mun on jotenki vaikee ees pukee sanoiks mitä tunnen tost biisist koska muistan et niin varsinkin siinä alussa olin vaa sillee et eih jotain jää mä oon traumatisoitunu siit biisist. Tai niiku jotenki tuntu et välttelin sitä ja pelkäsin sitä, en tiiä lol.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Kinda vielki sydän meinaa ruveta hakkaa tässä kuunnellessa.... It's kinda stressful lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tavallaan vaan vaikee erottaa sitä siitä ja ajatella se vaan biisinä. Vaikka se on vaan BIISI, ei sen kummempaa. Mut totta kai jos se on sellasessa hetkessä missä pelkäät oikeesti ehkä kuolevas, niiku pelkäät oikeesti henkes edestä niin se on niin weird fucked up shit et on se oikeesti iha vaa vitu outoo. Ei se varmaan niin ihmeellistä oo että en vieläkään oikeen.. osaa suhtautua siihen? Tykkään tosta biisistä sinänsä edelleen, mut sit taas... En oikeen voi tykätä siitä :D u know
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Niinku totta kai mä tavallaan inhoon sitä edelleen, koska se edustaa mulle kaikkee pahaa ja oikeesti must tavallaan jopa tuntu et toi biisi on jotenki mua vastaan itsessään. Se oli niin vahvasti linkittyny. Et jotenkin.. niin.

Ei kai se niin ihmeellistä oo lols
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Huh nyt on sellane olo et oispa turva täs..... A safe person.... Which means eunkwang........ Cause his arms feel like the safest place...............

Of course if i actually met him like i said id be too freaked out ya know. But u know what i mean right. I want to be in his arms 😓😪
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Hahah lmaoooooooo what

Me remembering the lyrics: on kuin oisin jo kerran kokenut sen 🎶💖💕❤️💗
Me: SCARY


se ristiriita ku toi on niin cheesy perus rakkauslaulu ja sit mä vaa oon sillee so scary i could cry 😂😂😂😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut onkse seksuaalinen trauma vai pelkästään vaan trauma?

Kun mähän en tiennyt mitä se yritti.

Mä siis pelkäsin et se yrittää raiskaa mut mut mä en tiennyt joten en tiiä onkse seksuaalinen trauma vai muu trauma.

Koska raiskauksen yrityshän on seksuaalinen trauma ja se on rikos mutta mistäs mä tiedän olikse välttämättä raiskauksen yritys lol idk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Awsssjdkdkdkdkfk just tätä mä tarkotan se on MOST ADORABLE:

my love. Impossible to get over 🤔❓
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
I DON'T UNDERSTAND this biiitch 🤧 my SWEET BABY

idk why it's so weird but he's the one 😭 but if i can't have him then Who the hell am i gonna be with 🙄 sjhjsksk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ugh but dont think i'm over timppa cause i think he's right there almost as bad as eunkwang but not QUITE lmaooo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tää on niin säälittävää vieläki kuolata kwangii tai no tavallaan kyl ei mut OIKEESTI mitä hittoa......... I DON'T even know why? Mä en ees tiiä miks se on niin söpö mut se on
 
Ylös Pohja