Mutta sitten...... En tiiä koska en ees usko että mulla OIKEESTI on ptsd tai mitään sinne päin mutta mul on samanlainen tunne
Siis tietenkin i feel traumatized and i feel..... Like... Yeah, i feel traumatized somehow but like i still can't believe id have ptsd or something like that............................ Bruh although i don't know at all.
Idk i don't Really care If i have ptsd or not, why would i care lmao
Enhän mä muutenkaan nytkään tiedä mitään mun diagnooseja siis tän hetkisiä. En mä tiedä mitä mun jossain tiedoissa lukee. I just know what happens to me, how i feel, how i think. En mä tiedä mistään vitun diagnooseista ja se on mulle ihan sama. Mutta totta kai i feel somewhat traumatized, i have nightmares often, i relive some events at least, i can still feel being scared, like bruh i was soooooooo scareddddddddd
Like i was FUCKING scared cause i thought i was gonna die or sum shit. tai niinkun olin silleen ya what if he attacks me and tries to kill me or something. Niinkun esim silloin kun pääsin pakoon silt mieheltä niin mä pelkäsin et se tulee mun peräs ja yrittää tappaa mut tai vastaavaa joten. Mut ei se tullu peräs, en tiiä en ees nähny sitä must enää ku katoin taakse siin. But of course i was scared ja vittu EDELLEENKIN, se biisi joka soi mun kuulokkeista sillä hetkellä niin mua jotenkin pitkään ahdisti se biisi aivan helvetisti tai se tuntu jotenki ihan kauheelta tai en osaa ees selittää mut mulle jäi niin outo olo koska olin kuunnellut sitä aiemmin silleen ihan normaalisti mut sit kun se tapahtui ja se soi sillä hetkellä mun kuulokkeis niin yhdistin sen vaan jotenkin aina siihen pelkoon, niinku siihe kinda extreme pelkoon...... Joten juu. Mut nykyään must tuntuu et pystyn kuuntelee sitä iha normist mut tietysti muistan sen mut se ei oo mitenkään kovin paha? Mut sillon alussa mä jotenkin vaan aina siit biisist tuli vaa ihan saatanan paha olo jotenki. Tai se pelko oli niin yhistyny siin idk. Sit siin on joku sellanen myös mist en saa ees kiinni? Syyllisyys? Ei välttämättä. Mut joku mist en saa kii? Kai??