Kyllä ironisesti nyt maistus muutama piña colada 🙃 tosin jere ei ole ainut syy siihen miksi, sekin mutta sanotaan näin että jokainen henkilö. Ja vieläpä jokainen kappale myös muutenkin.
En pysty kuuntelemaan mitään musiikkia kaikki menee liian liian liian liian syvälle vitun syvälle niinpä niinpä niinpä mähän sanoin DON'T DO THAT DON'T LISTEN LMAO
Mä oon kinda toi mies:
En nyt toki ihan täysin mutta tohon suuntaan tietenkin. Paitsi toi on lähinnä mun sisäinen maailma, en usko että ääneen ilmaisen sitä noin paljon :D
Theres everything, theres:
- those deep feelings for your love interest
- worrying about the dolphins
- crying because of sunset, sunshine, whatever :D
Miks kaikki on sillee söpö käärijä ihihihi voi luoja everyone has fallen for his charms:]
Well i can't resist those kinda boys but like-
Okei tää on paha keissi. Yllättävän paha keissi.
Mut kwang 🙂🥴 another smol bby.
Siis se ainakin on pikkusen näköne mut ILMEISESTI se on 170.5 eli ei niin lyhyt mut kuitenki sinänsä tai en tiiä mikä lasketaa lyhyeks mut nii. Pikkuinen se on c: ja söpöin kulta.
Oikeesti pitäkää lyhyet miehet pois mun näköpiiristä en kestä tätä enää, en kestä tunteita enää
(Ihan ku se auttais koska oonha mä yutoonki rakastunu ja se on sentään pitkä kuin mikä)
Tiäks ku sanoin täs joku aika sitten vissiin jotain sellasta et "oisha se mun soulmate voinu olla joku suomalainenki vaik" nii en tarkottanu sitä et tarviin lisää suomalaisiakaan ihastuksia kuten vaikka jere koska idk alkaa tuntua siltä että kenestäkään ei koskaan tuu mitään joten :D
Mutta noi on silti pahimmat :) vaikka kenestäkään ei tuliskaa koskaa mitään ni ne silti on. Mikä on mun ongelma taas 🙃 i only love celebs, that's my problem 🙃 but: ive had enough, i'm not a freak 🙃
Niiku sä et voi possibly sanoo ees etten ois aromantic spectrumilla koska okei, on totta että rakastun muihinkin ku julkkiksiin joskus mut come on 😩 tää on niin aro spec you can't deny that gurl. It's so obvious right? Isnt it? I'm not sure at all but it seems so???????????? Isnt it aro spec if most of your crushes are celebs, not all of them but most??