Eiku se vaa että periaatteessa eunkwang ei kyl tuu ikinä yhä edelleenkään olee ainoo. Se on ihan sama kuka on kysees mut kukaa ei tuu koskaa olee ainut. Ei edes eunkwang, eikä kukaa muukaa. Sellast ihmist ei oo joka ois lopullisesti ainut. Niinku täysin ainut. Se ei vaa mee niin. Ja mähän oon se joka siitä kärsii. Ei siinä sen kummempaa. Tekee vaan mieli paeta tätä tuskaa jotenki mut ku ei siihen oo mitään keinoo kylläkään. Niinku ei mitään keinoo. Paitsi ehkä kuoleminen mutta ku sitä ei pitäis tehä, kyllä sekin sitten aikanaan koittaa mutta ei mun pitäis sitä tehdä joten. Niinku miks tätä tuskaa ei voi poistaa mitenkään muulla tavoin kuin kuolemalla? Paitsi kuuntelemalla ehkä joitain tiettyjä biisejä sata kertaa repeatillä niin kauan että pystyn elää idk. Mutta ei sekään välttämättä auta. Ku tähän ei välttämättä oo mitään keinoo mikä toimis, kuolemisen lisäks, niinku et en keksi mitään mikä auttais. Okei, lääkitykseen mul on mahdollisuus mut anteeks milläköhän tavalla lääkitys parantaa mut rakastumisista, ei taida? :D eipä se vissiin näitä ongelmia korjaa. En tiedä, ehkä sitten kuuntelen vain tiettyjä biisejä repeatillä tai jotain. Vittu. Kun en jaksa enää niin tekis vaan mieli en tiiä, jtn kuolla tai jotain. Ja siis niinku maailman typerin syy ees aatella itsaria, ihastukset????? Mut ku oon oikeesti nii väsyny tähän ku mun pää menee ihan sekasin ja mä oikeesti kestäisin sen paljon paremmin jos ois yks kerrallaan, mut tätä mä en kestä. Ku sitä kaoottisuutta mä vihaan, ja se ei oo samalla tavalla kaoottista silloin jos on VAIN YKSI kerrallaan. Mutta kun se ei vaan ikinä jää sellaseks. Se saattaa olla hetken aikaa niin mutta se ei vaan jää siihen, koskaan. Eikä tuu ikinä jäämäänkään.