Eih saatana en muuten haluu muistaa ku puhuin sen tytön kaa siis en muista miten se meni mut kai mä sit jotain sen tyyppistä taisin sille sanoa että tykkään siitä (miksi?????????????????? M i k s i ????????????????????????? Kysyn vaan?????????????) Ja sit raukka tais hämmentyä siitä aika pahasti ja muistan kuinka jälkeen päin must tuntu pahalta koska en ollu toki tarkottanu loukata sitä tai mitenkään että siit tulis paha olo xDDDDDDD ei vittu se oli nii kauheet se vitun häpeän tunne ja sellane syyllisyys vaikka en tarkottanu mitään pahaa, enkä kai jotenkin tajunnu että se ottais niin jotenkin oudosti sen.. (srsly what did i think?????? Noh, olin lapsi mut niiku miksiiiiiiii)
Ei luoja varsinkin koska se tais kertoa omalle mutsilleen siitä ja häpesin varmaa viel enemmän sen jälkeen. Enkä oo ihan varma saiko mun oma äitikin tietää. Jos sai, niin ei ois pitäny tulla yllätyksenä näin myöhemmin kun kävin prides ja sitten kun puhuttiin jotain aiheesta ja sanoin että kyllä mäkin tykkäsin tytöist koulus. Juu, ei pitäis siinä tapauksessa yllättää sinänsä :DD
Ah toi on yks häpeällisimmist hetkist mun lapsuudes oikeest xDDdd huoh, älkää ikinä tunnustako tunteitanne kellekään joka on samaa sukupuolta, ei lapsena eikä aikuisena.... Don't do it 😂 muija tais oikeesti hämmentyy aika pahasti ja sit mä vaa sillee "???????? I'm sorry???????" :Dddddddddddddd Totta kai olin sillee "OKEI KADUN" mutta enpä saanu tehtyä tekemättömäks xD
Huohhhhhhh aivan järkyttävän noloa. Ja nimenomaan vaikka yhen pojan kanssa kävi samanlainen tilanne, sanoin sille jotain että pidän siitä ja se ei ilmeisesti pitänyt musta mutta ei se ollut yhtä noloa. Oli sekin, mutta ei läheskään niin häpeällinen jotenkin.. kokemus????? :D ei se vaan tietenkään tunnu yhtä pahalta kun sitten taas sen r:n kohdalla oli kuitenkin kyse paljon herkemmästä asiasta tavallaan kun tietää jo silloin että on periaatteessa aika erilainen.
Huoh.
Biseksuaalin skidin seikkailut 😩😩😩😩 1998-2009????? 😂✌️ En oo tosiaan vuosist iha varma mutta noi on ennen 2010 ollu siitä mä oon varma. Really yall shouldnt let your bisexual kids unsupervised because they will embarrass themselves apparently 💀💀💀💀💀💀