Kosk ei oo olemassa ketään henkilöö joka on niin sanotusti vaik mulle sopiva kumppani
Siis yhteensopiva mun kaa
Niinku et kaikki siin osuis tarpeeks hyvin
Ei oo olemas ketään sellasta henkilöö josta mä tykkään ja joka tykkää mun ulkonäöstä
Koska niitä jotka tykkää MUN ulkonäöstä on jo valmiiks aika vähän, niin se vähenee entisestään kun sen pitää olla viel sellanen josta mä ite tykkään
Koska kovin moni mies ei tykkää ylipainoisesta naisesta, viel vähemmän on niitä joille kelpaa kaikki muutkin ominaisuudet mussa kuten rumat rinnat ja akne ja karvaisuus.
Niin oikeastaan en kelpaa kovin monelle niin sit pitää vaan aatella se silleen et mä vaan en oo kaunis.
Koska:
- ylipaino
- karvaisuus
- akne
- rumat rinnat
- maskuliininen tyyli
- meikkaaminen harvoin
On ainakin sellasii ominaisuuksii jotka ei oo suosittui miesten keskuudes. Niin mulle ei oikeestaan oo teoriassakaan montaa mahollista kumppanii. Niin pitää vaan hyväksyä se etten mä ole kaunis. Paitsi ehkä tosi pienen joukon mielestä. Ehkä osa lesboista saattaa ainakin pitää mua hyvännäkösenä :D silleen oon mä varmaan jollekin kaunis mut niit on pieni joukko.
Ja siis tarkotan just kokonaisuutta, kaikkii mun ominaisuuksii
Joku saattaa kattoo vaa mun rintoi ja olla sillee wow mut se et se tykkää niist ei viel tarkota et se tykkää must kokonaisuutena, esim mun maskuliininen tyyli ja karvaisuus on varmasti turn off monelle.
No okei, oon varmasti kaunis mut tosiaan uskoisin et pienelle joukolle ihmisiä. No, on sekin parempi kun ei mitään.