Ja ajatella, siis onko tämä edes oikeaa elämää, koska ajatella että tää hulluus alkoi jo kauan ennen kuin edes rakastin sitä. Okei, kuulostaa ehkä oudolta sanoa että aloin "rakastaa sitä" 7.7.2022 mut periaatteessa se kuitenkin oli niin. Or like i just fell in love like, so suddenly.
Mut tää hulluus alkoi kauan ennen sitä.
On niin outoa et tää hulluus alkoi oikeastaan 26.10.2020.
(Jos muistan päivän varmasti oikein)
Vaikken sillon vielä rakastanutkaan sitä, mut jos joku ois nähny mun pään sisään silloin, se ois varmaan ajatellut sillonkin että oon hullu :D
👀
Pelottaa koska en vieläkään nää mitään muuta järkevää selitystä tälle mutta... En jotenkaan haluis uskoo siihenkään..... Niinku oikeesti en haluis.
Mut kuitenkin
Jos oon hullu nykyään niin tää hulluus alkoi jo kauan ennen kuin mä oikeesti edes rakastin sitä
Ellei sitä sitten voi jo sanoa rakastamiseksi, periaatteessa ei koska en voi sanoa että rakastin OIKEESTI, enhän edes tienny koko ihmistä, se vaan että siitä tulee sellanen jotenkin turvallinen olo kun ajattelee että toi on mun tuleva mies ja se tuntuu oikeelta. Siis siitä ihmisestä tulee sellanen turvallinen olo vaikka et edes tiedä kuka se on, mut koska se tuntuu sun tulevalta puolisolta niin siit tulee sellane tietynlainen lämmin tunne
Tai siis mullehan tuli periaatteessa sellanen "lämmin tunne" pelkästään jo siitä kun kuuntelin sen ääntä koska tiesin et se on mun tuleva mies vaikken ollut nähnytkään sitä (tai olin vähän mut en siis tiennyt silti siinä vaiheessa miltä se näyttää koska en osannut yhdistää sitä mihinkään aiemmin näkemääni, ja seki mitä olin nähny oli tietty tosi vähän)
Siis tottakai siit tulee sellanen... Tunne kun tiedät tai aavistat et se on sun tuleva mies. Vaikka et vielä rakastakaan sitä. Mut totta kai mulle tuli sellanen... Some type of feeling.