Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Ja mähän sen tiedän ettei ole mutta kun sanon ettei ole niin.. se ei ole :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931

Basically 1-4 grade me is like "o_O"

So like 7-10 year old me says hi

And is like "oh my lord THIS is the man i had a flash about when i was in ruokajono 😭😭😭😭😭????"

Okayyyyy

Aw man what the fuck

7-10 year old me: 🫣 bro.........

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mä: *selaa youtube kanavaa joka on all about fangirling eunkwang, tais olla just toi*
Mä: IMAGINE LIKING HIM FOR 4 YEARS, 4 YEARS

nii.

Oot ite nyt siin 2 vuoden kohalla et puolessavälissä jo siitä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Eikä se muuten oo ees 4 vuotta

Vaan toi on kuvannu niit ekoi videoit mitätol kanaval on niin vuonna 2018

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931

Tää on helmikuu 2018

Nii jos toi tyyppi on tykännyt siit siitä asti ainakin

En mä vittu kestä

Siit tulee sit 6 vuotta tällä hetkellä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Aattele jos tykkäis 6 vuotta eunkwangista

AATTELE JOS MÄ TYKKÄÄN 6 vuotta eunkwangista

2 vuotta jo takana

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Aattele jos tykkään siitä koko elämäni, enkä koskaan seurustele sen kaa

Mut se ei mua haittais ees

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
rakas 😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

😂 Fr

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931

This is midsize for example

Ja en nyt tiedä itestäni sitten mutta oon kuitenkin midsize myös. Laskin toisella laskurilla ja mulle tuli kokoja 40, 44, 42, muistaakseni bust waist hips, jotain tollasta, joten ainakin osa noista osuu midsize rangeen.

Niin tuoko on muka se josta most men tykkää? Ei helvetissä. They are usually repulsed by this.

You have to be scared because many men dont tolerate any kind of fatness.

Ja nyt sitten isommat läskit on silleen "midsize people dont have any problems and dont face any discrimination" yes, we dont.

En ainakaan koskaan joutunut kiusatuksi sen takia. No en tiedä olinko silloin midsize mutta.

Silti yall acting like we have it good? I NEVER had it good because i was never skinny. At least niinku pikkasenkin kun miettii et vähänkin kun ikää tuli lisää ni siit lähtien i was never, ever ever skinny. Never.

So anyone whos not skinny faces these same problems.

Yes, anyone whos even a little bit fat faces these same problems

I was ALWAYS FAT, even if it was just a little bit sometimes and a little more at other times

You cant just tell me suddenly that im not fat because ive always been it, ive always lived it

You cant just tell me that suddenly im not fat

Its even literally my identity because thats how my body has been for a long long time

Its the SAME FATNESS even if its on the smaller end

Its literally the same fatness

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Like yes i admit it, ive always been on the smaller end of fatness. Always. Even at my HIGHEST weight it was still on the smaller end.

But ive been fat

Ever since, like, i dont know but at least you cant look at a picture of me at 14 years old and tell me thats not fat, even just a bit. Its not how it works that suddenly that isnt fat but fat starts somewhere else

Yes its fat although on The smaller end

You just cant tell me that i wasnt big because it was painfully obvious

Ever since AT LEAST 14 years old i was always, always, always, always, ALWAYS fat

If you deny my experiences im going to get annoyed by you, yep

At LEAST 14 but also im pretty sure that 12 and also 11 i had such big thighs that thats not the normal slim but thats already fatness, even though very little. So i guess it was about 11 years old when i started to actually get fat. Sitä ennen mulla oli jo selkeästi enemmän vatsaa kun kavereillani mut sitä en sanois vielä niinku et silloin musta ois tullu pulska. Vaa se oli vast niiku alkua sille mut koen et se on kuitenkin viel silleen ihan laskettavis normaali hoikaks. Mut 11-vuotiaana. Sillon must tuli pulska, suurinpiirtein. Ja siitä asti oon AINA OLLU ja nyt jos joku kuvittelee olevansa jotenkin fiksu ja on silleen "mut ethän sä oo pulska" niin kyllä se vähän ärsyttää koska kyllä mä tiedän mitä mä olen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Niinku jos sen nyt voi noin tiukasti vetää rajan mutta voidaan periaatteessa kuitenkin sanoa että alle 11-vuotiaana olin vielä hoikka mut 11-vuotiaana must tuli pulska ja siit en oo koskaan enää tullu hoikaks takasin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Kyllä siit kuitenkin suurinpiirtein pystyy määritellä sen pisteen missä kohtaa sua ei enää voi laskea hoikaks koska sun reidet on jo niin isot ettei se oo enää "'normaalia""

Siis onhan se normaalina mut se ei oo enää sitä normaali hoikkuutta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Niin kyl mä sanoisin et se piste on noin 11-vuotiaana kun mua on voinut jo alkaa kuvailla pulleaks jokseenkin

Sitä ennen muistan että mulla oli kavereitani isompi maha, mutta kaipa se oli vielä hoikaks laskettavis kuitenkin

No joo , mutta oli ny mitä tahansa niin tällä tai millään muullakaan ei oo nyt enää väliä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Tai, no, ehkä se oli jo pulleutta jo alle 11-vuotiaanakin, niinku ainakin 10v koska tosiaan, niin

Selkeästi näki että olin pulskempi kuin kaverini joten kai mä olin jo ainakin 10-vuotiaana sit pulska

Et joo

Ihan helvetin kauan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Niin nyt sit joku kehtaa oikeesti sanoo et "sä et oo mikään pulska" vaik mun koko elämä on ollu sitä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Niinku ihan oikeesti ei tää oo vittu mikää kilpailu et kuka on läskein ku kaikki me läskit ollaan kuitenkin läskejä

Vituttaa toi uhriutumismentaliteetti että ku me nyt ollaan sua läskimpiä niin siks sä oot sama asia ku laihat

Haista vittu

Kehtaatki kutsuu mua laihaks :D

Olin laiha viimeks 9-vuotiaana sit ilmeisesti

Et oikeesti kehtaat selittää etten kuulu siihen samaan joukkoon mihin kaikki muutki läskit? Se vasta onkin läskifobiaa ja distancing from fatness koska oot vitun delusional ja kuvittelet et pienemmät läskit on jotain vitun normaali hoikkia. Älä vittu oo noin delusional sentään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
On olemassa kuitenkin ihan suhteellisen selvä raja missä ihminen näyttää siltä normi hoikalta ja missä se näyttää pulskalta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Et VOI sanoa etten kuulu läskikerhoon koska sit mul ei oo mitään mihin kuuluisin :D ehkä mä sit vaan en oo olemassa xD

Pitäis olla tosi delusional jos kutsuis mua laihaks

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931

This is midsize for example

Ja en nyt tiedä itestäni sitten mutta oon kuitenkin midsize myös. Laskin toisella laskurilla ja mulle tuli kokoja 40, 44, 42, muistaakseni bust waist hips, jotain tollasta, joten ainakin osa noista osuu midsize rangeen.

Niin tuoko on muka se josta most men tykkää? Ei helvetissä. They are usually repulsed by this.

You have to be scared because many men dont tolerate any kind of fatness.

Ja nyt sitten isommat läskit on silleen "midsize people dont have any problems and dont face any discrimination" yes, we dont.

En ainakaan koskaan joutunut kiusatuksi sen takia. No en tiedä olinko silloin midsize mutta.

Silti yall acting like we have it good? I NEVER had it good because i was never skinny. At least niinku pikkasenkin kun miettii et vähänkin kun ikää tuli lisää ni siit lähtien i was never, ever ever skinny. Never.

So anyone whos not skinny faces these same problems.

Yes, anyone whos even a little bit fat faces these same problems

I was ALWAYS FAT, even if it was just a little bit sometimes and a little more at other times

You cant just tell me suddenly that im not fat because ive always been it, ive always lived it

You cant just tell me that suddenly im not fat

Its even literally my identity because thats how my body has been for a long long time

Its the SAME FATNESS even if its on the smaller end

Its literally the same fatness
Ja oon muutenkin SUURINPIIRTEIN ton kokonen

Huom, SUURINPIIRTEIN

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ei tosiasioiden sanominen oo haukkumista

Se on enemmän haukkumista et on pakko väkisin vääntää et sä oot laiha vaan siks et "läski ei voi olla kaunis"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Niinku jotkut ihmiset on niin delusional ne jopa on sanonu jeongyeonia muistaakseni laihaks

Niinku you have to be so delusional to say thats slim

Ihan niinku mustaki

Im not slim except maybe in a parallel universe ja loukkaannun enemmän siitä että sä joudut vääntää tosiasioita noin saatanasti mutkalle vaan siks että se tekee sulle epämukavan olon että kutsut toista läskiksi kun se obviously on läski

Ylös Pohja