Huutis
"Miksei lihava nainen halua lihavan miehen kanssa seurustella" XD
Okei en ole lihava nainen sitten vaan pullea ilmeisesti mutta onko se nyt jotenkin väärin että satuin ihastumaan hoikkaan mieheen (eunkwang) :D juu eikun nyt täytyy kyllä jokaisen pullean naisen pakottaa itsensä ihastumaan pulleaan mieheen ja nimenomaan vaan ja ainoastaan, muita ihastuksia ei saa ollakaan :D kehtaatkin ihastua hoikkaan mieheen!!!!!!111 jättäisit ne hoikat miehet hoikille naisille!!!!!111111 jotka sentään ovat kauniita ja ansaitsevat hoikan miehen!
No siis, niinhän mä KÄYTÄNNÖSSÄ jätänkin koska en ole eunkwangin kanssa valitettavasti seurustelemassa mutta:D ihastuksen tasolla.
Tarkoitan vaan etten oikein ymmärrä tuota logiikkaa :D ihan kun se lihavuus ja hoikkuus olisi ainoat asiat mihin ihastutaan. Tai siis että anteeksi? En vain voi sille mitään että satuin ihastumaan eunkwangiin vaikkei se olekaan pullea kuten minä. Miks yleensäkään kehenkään ihastutaan? Niinhän siinä vain käy. Niinku haluuko jotkut oikeesti että pakottaa ittensä ihastuvan toiseen lihavaan vai mitä? Tai lihava nainen seurustelee lihavan miehen kanssa vaikka ei ole ihastunut siihen. No. Järkevää sekin tietysti.
Eihän kukaan meistä sille voi mitään kehen ihastuu. Ja kuka ees ihastuu sillä perusteella? En minä ainakaan. Todiste: en ihastu kehotyypin perusteella koska oon ihastunut hoikkaan (eunkwang) ja lihavaan (villu esim). Eli todistaa sen ettei mulla oo mitään vaatimuksia. Ne nyt sattuu oleen tollein.
Voi hyvänen aika. Ettäs kehtaatkin lihava nainen seurustella hoikan miehen kanssa, että kehtaatkin ihastua sellaiseen :D oikea elämä ei toimi niin että lihava aina valitsee toisen lihavan siksi että niin ollaan totuttu näkemään ja niin kuuluu tehdä
Anna mun kaikki taas kestää