Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Okei äsken kuuntelin you were in my dream last night ja vaikka se on hui-biisu niin nyt tuli kyllä mieleen yuto xd for obvious reasons.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tä vittua miksi hjyk listalla on as long as you love me ja sama biisu on L:n listalla (se lista joka liittyy eunkwangiin hahahahaha ok). :) Kuuntelinkin että tää biisi kuulostaa siltä että se liittyy eunkwangiin...... Just just
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Sitä melkeinpä jo unohti että kuinka vitun safe yuto myös on ja se on: huono asia.

I want to be in his armssss

So muchhhhhh

Babyyyyyyyyyyyyy


No se on semmosta



Mutta turha kuvitella että jaksan kiinnostua kenestäkään irl-henkilöstä xD näissä on jo liikaa niin ei siihen mahdu ketään sellasia jonka voisin saada ja honestly? Mieluummin oon yksin xD en mä halua olla kenenkään sellasen kaa josta en tykkää tarpeeks. Kun "ihan ok" ei riitä xD pitää olla oikeit tunteita.

Jos mieles on jo kolme tämmöst henkilöö ni ei jaksa ainakaa mitää vitu deittailuu ees harkitakaan xD miks haluisin? Parempi vaan pysyy true to myself i guess eikä esittää että oon jotenkin samanlainen ku muut ihmiset lols
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Also? Naurattaa se kuinka yuto on sole reason sille miks ees oon nyt tässä (eunkwangin suhteen)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Äh mul oli ihan perus fiilis kunnes muistin kuinka erilainen ja väärin oon joidenkin mielestä ja nyt on taas huono olo.

Tai no lähinnä tarkotan nyt tässä sitä kuinka ei juuri kukaan ota tämmösiä asioita tosissaan :D vaikka pitäis ottaa.

Herranjestas kuinka vähän niit irl ihmisii muute on keitä oon koskaan halunnu panna? Siis irl ihmisii. I think ainoastaan:
- s (ehk aattelin kerran jtn tollast siit)
- t (se opettaja)
- h (toinen opettaja)
- j (siitäki ehk vaa muutaman kerran)
- t
- m
- a
- l

Muista en oikeen tiiä :D ehkä toinen s mutta ei sekää kovi montaa kertaa. Ja ehkä c myös muutaman kerran. Honestly b ehk myös, opettaja sekin. Mut sekin ei kovin montaa kertaa. Ehkä myös toinen m mutta sekin vain pari kertaa.

Jotenkin must vaa tuntuu et aika säälittävän vähän....... Idk, what the hell is this. I feel like i'm acespec tho. 12 ihmist koko elämäni aikana????? Irl ihmistä siis. Doesnt it sound kinda acespec, oon kummiski 24 joten ois luullu olleen useempi mut idk? Hmmmmm en tiiä. Tai sitten niit on ollu enemmän mut en vaan muista :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Okei. Must alkaa tuntua et alan saada jotain clarityy vihdoinkin tähän mun elämäni pahimpaan ongelmaan, tai ainakin luulisin että se on se pahin ongelma.

Ainakin tuntuu et alan saada jotain clarityä. Mahdollisesti. Kun siis, kun yrittää etsiä vastausta tai jotain mutta sitten tajuu että mitään VARSINAISTA vastausta ei oo, vaan se syy KAIKKEEN on vaan se että mulla on ocd ja sen takia toimin niin kuin toimin. Tai niinku että se on vaan se vastaus. Mulla on vaa ocd ja sen takia toimin niin kuin toimin. Ja sit kun sen oppii hyväksymään, et asia on näin ja se on aina osa mua, eikä siinä oo ees mitään pahaa. Tai siis se ongelmahan ocd:ssä on juuri se että sen ajattelee olevan jotain pahaa. Pakkoajatuksissakin se on pahinta silloin jos sä annat niille ajatuksille jotakin painoarvoa. Esimerkiksi jos on vaikka pakkoajatus että omg entä jos oon pedofiili (tai mitä vaan vastaavaa) niin kamalintahan se on silloin jos oikeesti luulet että se tarkottaa jotain yms yms eli annat sille painoarvoa. Mut sit kun alat tottuu niihin vittumaisiin ajatuksiin (kuten mä oon kaiketi tottunut jotenkuten jo) niin sillon sitä tajuu et ne on pelkkiä ajatuksia ja niiden painoarvo on oikeesti pyöreä nolla. Ne ei tarkota yhtikäs mitään :D paitsi ainoastaan ehkä sitä että oot liian varovainen, tai liian vastuuntuntoinen tai jotakin muuta sellasta. Kun ne on pelkoja jotka ei perustu mihinkään mutta kai ne jotenkin tulee just jostain sellasesta liiallisesta vastuuntunnosta. Syyllisyys kaikesta mikä ei edes oo sun syytä etc. Esim pedofilia pakkoajatukset mulla, oonhan mä aina sen kai ihan tiennykin järjellä että en oo pedofiili (paitsi nii mitä nää kronofiliat olikaa, siis onha just joitai tyyppejä ollu sielt nuoremmast pääst mut ei koskaa nii nuorii et se laskettais pedofiliaks lol) mutta jossain vaiheessa mulla oli kuitenkin sellainen vaihe että pelkäsin sitä silti että mitä jos kuitenkin oon. Lol, pelko joka ei perustu yhtikäs mihinkään. Gotta love them thoughts xDDDDDDDD mutta nyt oon jo ymmärtänyt kuinka älyttömän turhia ne on:D ne on vaa ajatuksia joihin ei tarvi edes kiinnittää mitään huomiota tai mitenkään todistaa niitä vääräks ku ne ei tarkoita yhtään mitään ja se on ihan selvää. Oikeasti, helpommalla vaan pääsee jos et kiinnitä huomiota niihin mitenkään. Siinähän on. Ne on edelleen vittumaisia ajatuksia mun mielestä, mutta ei niistä tarvi tehdä sen enempää numeroa. Koska tosiaan lukioikäinen minä oli paljon huolestuneempi asiasta vaikka ei ollu mitään syytä. Nyt oon tajunnu et ne ei tarkoitakaan mitään xD

Ja tosiaan sitten se että ymmärtää sen ettei oo mitään sen ihmeellisempää vastausta mihinkään, ainoastaan vaan se on se vastaus että mulla on ocd ja kaikki johtuu siitä. Ja hyväksyn sen osaksi itseäni ja että saan myös tehdä asiat niin kuin ne oikeaksi koen (pakkotoiminnot??? Kai?) Mutta se tuntuu sellaselta kevyeltä nyt. Tai okei en osaa selittää. Mutta sinänsä silleen. Kun eihän oikeasti ole mitään vastausta. Vaan se vastaus on vaan se että mulla sattuu olee ocd. Ilman sitä ei ois mitään tämmöstä ongelmaa, ilman sitä en ettis mitään vastauksia tällä tavalla eikä ois mitään tämmöstä. Joten se on kaikki vaan sitä. Niinpä mun ei tarvi ettii varsinaisesti mitään. Mutta voin tehdä asiat niin kuin luonnostaan tulee eli silleen mikä tuntuu oikeelta. Ja voin silleen vaan... Nii. Elää sen ocd:n kanssa. Et mun ei ees tarvii työntää sitä poies mitenkään vaan se auttaa että ymmärrän mist on kyse ja loput tuntuu sitten järjestyvän ihan itekseen. Emmä ainakaan usko että tässä on sitten mitään ongelmaa jos se nyt tälleen on ja jos se jatkuukin tälleen, et nyt vihdoin oisin tajunnu sen ihan kunnolla tälleen.

Toki silti pakkoajatukset on joskus niin vittumaisia että tekis mieli ihan sen takia alottaa lääkitys, mutta niidenkin kanssa tulee kyllä toimeen kun ottaa sen asenteen mitä just kirjotin. Ymmärtää sen että se on nyt vaan osa tätä häiriötä ja ok se vituttaa mutta se ei myöskään kerro musta mitään ihmisenä muuten. Se on vaan oire siitä ja helpoimmalla pääsee kai kun osaa suhtautua siihen silleen oikein.

Hmm okei en tiiä. Noniin i have no idea what the hell i was doing kosk aloin aattelee tätä mutta????????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Myös tossa pedofilia pakkoajatuksessa auttaa ainakin mulla just se että tutustuin tohon kronofilia asiaan ja rehellisesti kävin läpi minkä ikäsiä ihastuksia mulla on yleensäkään ollu (tän ikäsenä). Ja sit pystyin vaa ruksii yli kaikki mitkä menee alle sen... Ephebophilian? Joten ei edes ole mitään ahdistumista siinä. Paitsi jos ephebophilian ajattelee myös sellasena joka on hirvittävän väärin. Mutta kun se ei ole, tai ainakaan mua ei jaksa kiinnostaa jos joskus silloin tällöin saatan tykätä jostain joka on esim 18v. Onhan se tosi nuori sinänsä mutta so????? Ja huom nekin on must kaikki ollu julkkiksii vaa. Tai niiku et en oikein ymmärrä missä se huolestumisen aihe siinä sitten on. Tai niiku et ite en näe mitään huolestumisen aihetta pelkissä tunteissa, oli ikä sit ihan mikä tahansa. Mulla ei siis sen nuorempia ole ollut, mutta vaikka olisikin ollut, niin en näe siinäkään mitään huolestumisen aihetta koska nehän on pelkkiä tunteita. Niinpä tää vie pohjan koko siltä pakkoajatukselta kun ei jää jäljelle mitään pelättävää siinä :D vaikka yhtäkkiä sattuisinkin vaikka muuttumaan pedofiiliksi (mitä ei tuu tapahtuu ees) ni ne ois pelkkiä tunteita enkä tekis mitää ikin, ni mitäs pelättävää siinä edes olis

Eli tavallaan se neutraloi sen kaiken. Sama ton ephebophilian mikä olikaa kohal, tai siis yleensäkin ku mul on ollu se et jos tykkään jostai alle 20v ni se tuntuu väärält ja liian nuorelt. Nyt oon tajunnu sen et seki on ihan yhtä neutraalia. Niiku Honestly mitä siinä on ahdistumisen aihetta? Mitä sitte? Jos ihastuisin johonki 17-vuotiaasee ni mitäs sitte? Siinähän on xD ei mitään syytä huolestua tai mitään, ihastus siinä missä kuka tahansa muukin. Näin vaan kun suhtautuu asiaan rehellisesti ja neutraalisti niin ei ole mitään ongelmaa. Mulla on sen ikäisiä ihastuksia mitä mulla on, eihän siinä mitään :D ei kylläkään nyt taida olla ainakaan ketään alle 18v lol. Mutta vaikka olis nii who the heck cares. At this point in my life oon enemmän sillä kannalla että kaikki ihastukset on vaa neutraaleja ja mitäs siitä. Oli ikä (tai mikä vaan, sukupuoli tai joku) mikä tahansa.

Vie tehokkaasti pohjan pedofilian pelolta kun tietää että ensinnäkin i don't even swing that way ja toiseks vaikka oiskin niin ni oikeastaan, so what? 🤔 Ei siis mitään pelättävää jäljellä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tosin en ole edes ephebofiilikään koska kyse ei oo mistään preferenssistä. Tarkotin vaan että silloin tällöin saattaa olla siihenkin ikähaarukkaan meneviä ihastuksia.

En kyllä itse asiassa tiedä MIKÄ mun preferenssi on :D en tiiä minkä ikäsiä mulla on oikeesti eniten nyt ollu. Nyt varmaan jos miettii viime aikoina niin ehkä eniten ollu sellasia jotka menee teleiophilia haarukkaan tai sitten mesophilia haarukkaan. Vaikee sanoo. Mutta eipä sillä että sillä edes olis mitään väliä mikä mun preferenssi sattuu olemaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
NOPE NOPE NOPE yuto is the cutest

NOPE NOPE NOPE taeil is the cutest

NOPE NOPE NOPE hui is the cutest

NOPE NOPE NOPE eunkwang is the cutest

:] Huoh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
What the hell i love taeil so much

I mean mostly i just hate being polyamorous
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Lmao i can't ever exclude taeil no matter what i do
I CAN'T lol cutesttttttttttt 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Edelleen tärkein biisi lol:

Idk kosk olin äsken surullinen ja ahdistunu (niiku enemmän ku yleensä tai jtn) siitä kun ihastun koko ajan vaan julkkiksiin mut sit kuuntelin ton ja now i feel better about that 🥺
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
MITÄ.

fucking block b.

It's not only taeil. It's also kyung and jaehyo. HUOH.

Pls babies.

I hate this i hate this i hate this

Tosin kyung ja jaehyo ei kyl silleen samal taval aiheuta mulle sydänsuruja mut taeil aiheuttaa oikeest pahaa henkistä kipua :D en vielkää tiiä miten selviin ilman sitä....... U know sitä luulee et ois ees vähän yli mut ei ookaa.



.... Ja koska kuuntelen wicked game nii tulee viel enemmän mielee taeil koska tietyt ajat ja tietyt asiat.

Siis ko olin yhel keikal mis soitettiin tätä ja ajattelin sillo taeilii koko ajan joten.... Täst biisist on siitä lähtien tullu mieleen se..........

Hmm niin.



Eipä tae ookaan ollu ku vittu esim vuoden.

Ei saatanan saatana.

U know ku joskus se tuntuu siltä että eunkwang aiheuttaa sellasen tietynlaisen suojakuoren kaikkii muita vastaan, mut aina se ei vaa toimi. Joskus on niin et ajattelen pelkästään eunkwangiii. Mut ei se oo aina niin :/ eikö kärsimyksellä oo rajoja. Mutta onneks on tämmöstä musaa.

PFFFTTTTTTTTT PAITSI NYT VAIHTU DR. LOVE JA 😂😂😂😂😂 i don't even- 😂😂😂😂😂😂😂😂 in a weird way i still love this song lmaoooooo but it's too fucking perverted 💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀 hELP

why does it have to be such a bop 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭✌️

Please stop xDDD

Tosin..... Eikös toi oo aika accurate kuvaus mun tunteista. Vähintäänkin nyt eunkwangii kohtaa. I mean also taeil sometimes, right? 🌚 not very often tho but ofc he's sexy asf 😔

heLP ME


No no no no no see you in my dreams 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 this song is about lee hwitaek. 😭❤️ But also kinda reminds me of yuto now cause i had that fucking dream of him.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
PLS reminds me of hui:

Mut toisaalta miksei kaikist muistaki........ :/ MUTTA. Emmä tiiä.

:| Vitun yuto. Tuntuu iha vitu voimakkaalt tää ny taas.

Kaikki sen unen syytä.

En ikinä vaa pääse yli.

Se tuntu nii vitu oikeelt siin unes. Mite joku voi tuntuu nii oikeelt unes, olematta oikein sitte oikeessa elämässä. Ja se yks toinenkin uni yutosta, itse asiassa kaks ainakin muutaki ollu tollasii samanlaisia et on tuntunu niiiiiin oikeelta olla sen lähel. Eli yhteensä ainakin kolme tommost unta mitkä on tyylii tuntunu about silt et jep he's my soulmate or some shit idk. Siis en tiiä miten voi tuntua tollaselt.

En todellakaan pidä tästä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
What the hell is this honestly at this point?
Koska:
Yuto: vuos
Hui: vuos
Taeil: vuos
Eunkwang: 8kk

?????????????????????

Talk about being fucking stuck........

Fr fr forget holy trinity it's those four bitches apparently


fucking hell :DDDDDD

Cause honestly, fucking hell, is it going to be several years or what????????? :D xD i'm surprised but i'm not even surprised still.

I'm fine thoooooooooooooooo

:}
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Pffffft id watch that one vid but i cannot fucking stand those two bitches so NOPE XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
But why do i hear his voice in this song :) (shine)


Eeei saatana

Oikeasti koko toi nelikko voi mun puolesta vaikkaa :) vetää käteen????? :DDDDDDDDDDDDDD i mean??? :D se on sanonta mutta kuulostaa hyvältä ei vaan siis ei kuulosta hyvältä i don't care at all 🙃

WHY DO I STILL HEAR HUIS VOICE

fuck me i mean no nothing like that

Wtf i'm not even horny but idk his voice is so sexy like.... I don't know??????? Don't ask i don't freaking know

I mean honestly i don't even want to fuck hui... Or do i...???? :D at one point i definitely did want to. But now? Idek lmao.

JJSJDDKKDKEEJFJDKELEJEJJDDKDJDJJEEJDJDBJEKDKDJ EN YMMÄRRÄ :D




kuka tämmöst vois ikinä ymmärtää help
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Kellä muka on vähintään neljä ihastusta samaan aikaan hahshshshssjsj
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
SOME OF THESE PEOPLE

koko toi nelikko

TOI VITUN NELIKKO MÄ VAAN SANON

SOME OF THESE FUCKING PEOPLE 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭


There aint no bitch on earth whos better than those four idiots
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Jerekin jää kauas taakse

Timppakin jää kauas taakse

Okei ei ehkä niin kauas mut SILTI

EI EI EI EI noi neljä on vaan kaikist sairaimmat ei mun pää kestä ikinä

Rakastan kyl timppaa edelleen vitusti mut.

Ei luojaaaa ei luojaaaaa.
 
Ylös Pohja