No ei toi viel mitää
Oon täysin devastated siitä kun äiti lainas mun laukkua ja se on AIVAN aivan kulunu nyt koska siitä lähtee sitä nahkaa ja sitä lähti jo sillon kun mä itekin käytin sitä mikä ei ollut vielä mitään koska sitä lähti vähän. Nyt siit oli sit lähtenyt melkein kaikki kun se oli yhdessä paikassa käyny sen kanssa. En tiedä miten selviän kun ahdistaa niin paljon ettei mikään auta tähän
Siis kun se on IHAN kulunu, vaa sen reissun aikana. Et joo. En pääse täst yli. Ja mä arvasin että mun ei pitäis lainata. Obviously se ois samalla tavalla kulunu mum omassa käytössä koska siis se juttu siinä on ja oli haperoa. Totta kai sitä lähtee siitä kataoko ajan. Mut siin ois menny pidempi aika koska oisin käyttänyt sitä ehdottaa vaa kävelyllä tai jossain, ei noin kovassa käytössä joten ei se välttämättä ois menny noi
Sit se vielä veti sitä juttua siitä kerran mitä mä en ehkä ois myöskään tehny.
Vittu KUKAAN ei enää saatana koske mun tavaroihin. Mä en ikinä pääse tästä vitutuksesta yli. Mä tiesin ettei pidä antaa sitä lainaan sille. Mut lainasin velvollisuudentunnosta. Et "pitää nyt lainata ku se tarvii sen, eihän siinä oo mitään"
En enää KOSKAAN lainaa yhtään kellekään. Ihan sama kelle. Kukaan ei saa enää käyttää mun tavaroit ne pilaa ne
Sitä voi käyttää mut se on ihan pilalla silti
Mun ois helpompi kestää tää jos ite oisin pilannu sen