Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tasot 😔😔😔😔🔥🔥🔥🔥🔥 paras miesmaku lmao ONH

Mut pls ei mitään jereeee ei vittu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Skdkdkdkdk

Pffftttt

Taeil
Eunkwang
Hui
Yuto
Jere
Timba

KUUS. i don't even know how to say that???????? KUUSIKKO? en tiiä miten se sanotaan :DDDDDDDDDDDDDD

AAHAHAAHAAAAAAAAAAAAAAGH TÄÄ BIISI tulee mieleen hui ainakin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ei jereä pliis miks tän piti mennä näin

Siis oikeesti miesmaku on??????? Aivan täydellinen?????? :D hei luoja nyt... Miks kaikki noi on SOFT?

timpal on soft ääni.
Jere on ihan selkeesti soft.
Eunkwang nyt varsinkin on.
Hui ja yuto ei kysymystäkään ne on soft.
Taeil, on soft ainakin silleen et senki ääni on sellanen söpö HHHHHH ja se on LYHYT.

Niin mitä nyt taas vittu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Okei jes?????

Joohhhh. Siis jos silloin viimeks näin unta yutosta ja se oli ihan vitun suloinen moment siin unes.. niin nyt näin unta kwangiesta (saatto siinä olla muitakin mut en muista oikee mitää muuta) ja sekin oli ihan yhtä lailla sulone moment. Tai moments koska nii niit oli useempii i think. Hmm idk. Tosin se oli myös osittain perseestä mutta en jaksa selittää miksi :D tai ei se sinänsä ollut mutta kun siinä unessa mulle tuli vaa sellane olo et se ehk tyylii ignooras mua ni sit olin vähän sillee voi vittu jaahas :D although it was deeper than that, i felt really sad or something idk. Mut silti se oli vaa jotenki tosi sulosta koko homma :/

En tiiä siin oli kai sellanen samanlainen tunne ku yuton kaa et its meant to be like this joten huoh 😔😔😔😔 ota nyt näistä sitten selvää. I mean i guess we were kinda cute 😔😔😔😔 but idk at this point These dreams drive me crazy 😒
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tuntuu et molemmat unet oli omalla tavallaan yhtä ihania mutta sitten taas jollain tasol tos kwang unessa oli kyl ehk enemmän negatiivisia tunteita, ku must tuntuu et se yuto-uni oli vaa enemmän sellast pure bliss idk. Mut silti kwang tuntu kans niin semmoselt jotenki oikeelt tai jtn et en pääse nyt yli tost unest.. huoh. Ja ois luullu et oisin nähny unta taeilista koska ajattelin sitä niin paljon siinä mutta i don't think he was there??
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Oikeesti heitä nyt edes yuto ja kwang helvettiin pls 😔✌️✌️✌️✌️😂

Mutta kun en pääse yli niistä en vaan pääse lol enkä varsinkaan jos nään unia niistä kkkk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Niinku unet on aina sellasii et jään jumiin niihin???????? Mitä vittua oikeesti??? Koska ne on jotenki nii deep tai en tiiä saatana
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Jaahas edeniä sitten taas kun nää biisit on hjyk listalla 😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑 edenistä ei toki koskaan tule mieleen BTOB
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mun puolesta btob ja ptg voi mennä poies 😔✌️ liian pahat keissit ei jaksa viddu tämmöstä

Millon must tuli tämmönen oikeesti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja voin muuten sanoa että niin eunkwang kuin kukaan muukaan ei ole mun soulmate ✌️ i don't have a soulmate and i love it ✌️ i'm single forever and i'm living for it 😍
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No okei vittu mistä minä tiiän mutta onks siin jotain järkee et niin moni henkilö aiheuttaa sydänsuruja. En saa koskaan taukoo niistä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ei luoja olin sillee "oonko muka perceiver" ja tein mbti testin uudelleen mutta näköjään oon yhä ja vittu edelleenkin INFP-T. :D no vittu, ei kai siinä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Noniin ihan sairasta.

Luulis ettei esim eunkwang ole mun soulmate mut miksköhän sitten silloin ajattelin niin periaatteessa ilman mitään vitun syytä. Jotenkin outoa ajatella että mun intuitio olis ollu väärässä siinä kohtaa. Mutta, who knows i guess :D

Sitä paitsi vaikka se olisikin mun soulmate niin do u actually think i'll ever be over hui etc 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
AHSKSKSJSKSKD

mitä vittua toi yks yrittää tulla tuolta taas takavasemmalta takasi mieleen

Tai siis eihän se nyt pois oo sieltä ollukaan mutta pahemmin

Ei VITTU:D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Nyt kun tässä kohtapuoliin oon menossa nukkumaan taasen niin i wonder whos gonna be in my dreams this time 🙃🙃🙃 ensin oli yuto, sitten kwang, mitäs tällä kertaa 😌

Adddddsssdddffff
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Emmä tiiä noi yuto- ja kwang-unet oli kyllä sen verran vitun iconic että siitä on vaikee pistää enää paremmaks. Cause honestly they were so iconic and idk cute dreams i wanna cry fr fr i'm so fucking heartbroken 🤧
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Hahahaha huutis! Näemmä meni sitten näin: yuto, kwang, kwang. Pfft. Ei kyllä sinänsä kauheesti yllätä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Onko se nyt noin ihana että pitää noin paljon unia siitä nähdä 😔😔😔😔😔😔 lol
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja HUOM: en edes ole ainakaan kahteen päivään kattonu eunkwangista yhtikäs mitään. Siis mitään videi. En MITÄÄN. Toki oon sitä silti ajatellut, eihän se sitä estä... Mutta joo, huvittavaa vain kun tilanne on tämä vaikka en edes kato siitä mitään atm :D enkä kyllä sinänsä mitenkään tietoisesti päättänytkään pitää taukoa mutta jotenkin mulla on vaan sellainen fiilis että en kestä kattoa oikeastaan yhtään ketään. Olin jotain ptg soittolistaakin kattomassa mutta sitten meinasin että en pysty kiduttaa itteeni nyt tällä tavalla joten en kattonutkaan sitten sen enempää ja se vähäkin teki jo damagee xD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
I mean... That's a lot of damage xd

Mut unet on iconic 😭 but i'm so heartbroken reAlly. Although ne unet on ollu suht positiivisii kuitenkin all in all. Niinku sillee kokonaisuudessaan actually hyviä unia eikä mitää karseeta. Venaa, näin kyllä jonkin sortin painajaista johon heräsin hetkeksi mutta sitten sain taas nukuttua iha. Mut niiku se nimenomaan tais olla vaa se yks tietty kohta, muuten kai ihan ok. Heräsin kyl siihen sillee kunnol säpsähtäen :D ei luoja, oikeen niiku kunnon sellanen sätky. Mut se olikin ihan kauhee, it was something about wasps hyi helvetti xd (lmao taas tää meikäläisenki fear of insects 👀👀👀 no kuka niit ny ei saatana pelkäis, hyiiiiii)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Oh no


Pistää miettimään

PISTÄÄ MIETTIMÄÄN

tietyt asiat

Huhhuh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Okei... Rakastan tota yhtä biisii niin paljon että en kestä

Rakastan kyllä myös shine (toinen shine)

Huuhhjjjj
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mitä vittua katoin Time to twicea 3 minuuttia ja olin jo aivan done dahyunin kans 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ et vittu kiduta mua enää tolla tavalla, SAAKELI. Okei tää sama ilmiö on näköjään kaikkien kanssa xDdDd muutamakin minuutti huita tai dubuu niin ei kestä enää

Niiku ei voi kestää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Voi vittujen kevät oonko sittenkin genderfluid koska.... Tosiaan silloin yläasteella viimeistään niin mietin että pitäis olla joku muu vaihtoehto naisen ja miehen lisäks.... En jotenkin ollu comfortable sen kaa et mun piti valita jompikumpi niistä. Mut mun mielestä tää oli vaan joskus, ja toisinaan mulla ei ollut mitään ongelmaa olla tyttö, enkä edes ajatellut asiaa. Ja sama jatkuu edelleen niin kai mä sitten olenkin genderfluid. Ja huom, en muista että yläasteella vielä olisin kuullut edes mistään muunsukupuolisuudesta, joten ei voinut olla mikään niin sanottu muoti-ilmiökään. En oikein usko että siinä vaiheessa edes tajusin sen olevan mahdollista, ja ihmettelinkin miksi must tuntuu siltä, et onks tää ny normaalia. Mutta tosiaan, vain toisinaan mulla oli "ongelma" sen kanssa (ja kun sanon ongelma niin ei mikään paha ongelma, mutta silleen slightly uncomfortable että mun piti rastia kohta "nainen").

Ja jos sama jatkuu edelleenkin niin kai mä sitten se vitun genderfluidi olenkin, vaikka pitkään taas ajattelin että olen ihan pelkkä cis tyttö. No jaa. Samaa paskaa periaatteessa, en kuitenkaan koskaan ole mies vaan pelkästään nainen ja silloin tällöin sitten näköjään muu niin ei se ole niin "radikaalia" verrattuna siihen jos kokisin oikeasti olevani mieskin joskus.

Kai mun on luotettava siihen miten oon jo silloin tuntenut...... Mutta sekin oli vain niin hankalaa ymmärtää koska en tiennyt sen olevan mahdollista, niinpä ajattelin olevani vain confused ja ettei se tarkoita mitään, että olen silti pelkästään cis tyttö. Huoh hoih. Sama kun mentiin yläasteella uimaan niin päässäni mietin tyylillä "miksi olen naisten puolella, kumpikaan puoli ei tunnu oikealta" :D siis ei sekään ongelma ollut, vaan näin niin kuin vaan tuotti hämmennystä että mitä vittua oikeasti. Kuten jo lapsena mielestäni julkisissa vessoissa (mul on muistikuva jostain leffateatterin vessoista) oon ollu silleen "en ihan tiedä kuulunko naisten vessoihin, miksi en koe olevani sitä sukupuolta". Lol.

Kai mä sitten jumankauta olen joku vitun genderfluidi. On se nyt saatana kumma. Mieluummin olisin cis mutta voi vittu. Tosin ONNEKSI se on vain nainen ja muu eikä sen kummempaa. Tai onneksi en ole kokonaan muu. Tai transmies. Etc. Tuntuu vähemmän radikaalilta tämä, voi vielä jotenkin sulautua yhteiskuntaan tiäks.

Että onneksi olen sentään osittain tyttö

Jos en olisi ollenkaan niin tuntuisi pahemmalta.

Nyt oon about aina kuitenkin comfortable sen kaa. Ja vaan joskus suht harvoin en oo niin comfortable mut suurimmaks osaks oon onneks.

(Ihan kokonaan toinen asia on sitten se sukupuolihäpeä mutta tässä ei ole kyse siitä, koska en muista esim lapsena mitään häpeää sukupuolesta, pelkästään sen hämmennyksen että en ehkä ole tota sukupuolta ees niin miks kuulun naisten vessoihin???¿ Luulen että ne häpeän tunteet naisena olemisesta on tullut vasta sitten myöhemmin kun ööh seksismi ja silleen etc.)

Joo en pidä tämmösestä confusing as shit setistä.

Varsinkin kun jos oon jo lapsena kokenu näin niin silloin se on totta mutta miten esim mun vanhemmat ois voinu tietää kun en ikinä sanonu asiasta mitään. + Kuitenkin suht harvoin mitään sellasta tapahtu niin 🙃



Vittu en missään nimessä haluaisi olla genderfluidi vaan cis. No kuka nyt vittu haluaisi? Varsinkin kun on tottunut ajattelee asian ihan eri tavalla. Mutta totta sen on oltava koska nää kokemukset on alkanut niin nuorena ja jatkuu edelleen, silloin tällöin, ei suinkaan koko ajan. Eli genderfluid. Mutta vittu kun vituttaa :Dd

Honestly i'm tired of this shit

Vähän sama asia kuin mulla bisseyden kanssa. Tunnistan jo lapsuudesta saman asian mutta ei mulla mitään bi-sanaa ollut sille silloin. Niin kuin ei ollut genderfluid-sanaa myöskään. Voi perkeles.

+ Molemmat asioita joita ei välttämättä miettinyt mitenkään paljon, vain silleen ohimennen niin toki se voi olla hämmentävää kun ei oo sillä tavalla edes kiinnittänyt huomiota. Jonkin verran joo mutta... Niin. Ja tuntuu että lapsenakin siis mä oon ainakin dismissannu molemmat asiat siis sillä tavalla että "ei tää oo mitään" ja "kaikki muutkin kokee näin" tyyppisesti. Silleen "tää on normaalia". No, onhan se normaalia tietysti, mutta tuskin valtaosan kokemus kuitenkaan.




Perkele.



Ja sitten vielä gray aseksuaalisuus, mikä taas sitten on ihan eri asia jo. En tässä vaiheessa osaa kyllä mitenkään muuten sitä perustella kuin vain silleen että en tunne itseäni ihan aseksuaaliksi enkä ihan alloseksuaaliksikaan, joten in the middle is good 😒 en tiedä miksi MUTTA siltä se tuntuu joten 💀 ja tämänkin muistan jo yläasteelta viimeistään, tiesin että koen jotakin seksuaalista itsekin, mutta en ollenkaan silti samaistunut siihen että olisin ollut niin horny mitä ehkä valtaosa on. No sittemmin onhan niitäkin kausia ollut jolloin oon ollu extra extra horny, mutta silti edelleen jotenkin sijoittaisin itseni ennemmin siihen keskelle. Ei vain tunnu oikealta niin aseksuaali kuin alloseksuaalikaan 🤷 jostakin syystä. Tuo nyt on niin confusing koko homma mutta en tiedä 😶 pls i'm so tired of things
 
Ylös Pohja