Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut tietenkään en siedä yhtä lailla sitäkään jos se kuluu mun omassa käytössä joten periaatteessa sama asia

Iha ku en kestä housujen kulumistakaa tai sukkien

Joten periaatteessa se on kuitenkin tismalleen sama asia

Mut sit kumminkin se ajatus on niin hirvee kun nyt muistelen jälkikäteen sitä kuinka olin aatellu et älä anna sitä älä anna sitä kun se on viel noin hyvännäkönen vaik siit onki vähä lähteny sitä

Nyt se on TÄYSIN lähteny siitä se päällystys

Oon niin masentunut ja haluisin vaa itkee monta päivää en jaksa enää tätä elämää kauempaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Siin oli parit sellaset kohat mistä se oli lähtenyt. Niiku vähän. Nyt se on ihan ruskeena se koko juttu ku koko päällystys lähteny siitä. Että kiva juttu :) ja se on viel niinki vanha laukku et oon käyttänyt sitä yläasteella eli ainakin 11 vuotta sitten tai aiemminkin ehkä.

Siis totta kai koska se on tosi vanha laukku niin ilman muuta siitä irtoaa. Mutta oisin kestänyt sen paremmin jos se ois mun omas käytös pikkuhiljaa kulunu. Nyt yhdellä kertaa lähti kaikki nii vittu kiitos vaan. Heitän kaikki tavarani ja vaatteeni kohta helvettiin ku en jaksa tätä enää ja haluisin vaan kuolla ku mul ei oo enää voimavaroja tähän

Kohta alan kuunnella musiikkia koska en voi tehdä enää mitään muuta koska oon niin masentunut ja surullinen ettei tälle voi tehdä enää mitään, meen jonnekin itkemään ja kuuntelemaan musiikkia. En pääse tästä koskaan yli. En pysty ees kattoo tota laukkuu ku mua alkaa heti vituttaa.



JA TÄMÄN TAKIA epäilen että olisin joku autisti, tai sitten en :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Juu eipä ollu mulla tota sillon viimeks kun sanoin että onpa vahva naiseuden tunne
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En jaksa enää elää oon niin surullinen tosta laukusta et oon varmaan surullisempi siitä ku mun kissan kuolemasta silloin :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Paitsi no tosiaan ehkä samalla tavalla kun kissan kuolemankin eli kuolemalla ite sit joskus mut siihen menee niin kauan aikaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Enkä tarkota että edes haluan kuolla mut mä haluun vaan asioiden korjaantuvan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Niinku iskä sano että laittaa jotain ... Nahkamaalia vai mistä se puhu :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut TOISAALTA

sitte ku kuolen ite joskus nii joka tapauksessa mun kaikki kamat menee johonkin minne meneekään, roskiin varmaan en tiedä. Kaikki. Tai mihin sit meneekää mut varmaa roskiin idk tai minne meneekää.

Nii toisaalta turha se on surra tota ku kaikki tuhotaan joskus joka tapauksessa. Mut se vaan että oisin halunnu pitää sen kuitenkin vielä

Mut sit kun kuolen joskus ja kaikki menee roskiin tai etc jotain niin se riippuu siitä onko taivasta tai vastaavaa vai ei, et kuinka paljon se mua haittaa. Jos on (niinku ehkä kallistun sille kannalle vähän että on) niin se helpottaa jostain syystä koska sit kaikki on kuitenkin hyvin vaikka täs maallisessa maailmassa kaikki meneekin päin helvettiä ja kaikki mulle tärkee tuhotaan AINA. mut sit taivaas tai mikä se sit onkaa ni on kaikki mitä tarviin jne. Tai enhän mä tiedä millanen mesta se on. Oon vaan lukenut tässä vaiheessa jo niin monta kertaa ihmisten kuolleista kissoista jotka on käyny kummittelemassa :D että jotain on kyllä oltava. Ja ihmisistä myös. Se vaan ettei tiiä mikä niistä on totta mut en mä tiedä jos pieni lapsi sellanen about taaperoikäinen on silleen "hi grandpa 👋🏻" ja vilkuttaa ja se on kuollu just vähän aikaa sitten eikä kukaa muu nää sitä mut se lapsi näkee :D nii emmä tiiä. Ite en oo kyl koskaan nähnyt ketää kummitusta :D mut kai mun on uskottava et se muksu jotain näki.

Niin toi auttaa mua näis tavarajutuissakin jostain syystä

Muuten oisin vielä surullisempi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut jos ei nii sittehä se ei haittaa ku sit ei ainakaan tarvi tuntee enää ikinä mitää tai ajatella
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tai sit mä en tiedä jos se jotenkin on voinu nähdä omiaan se muksu mut emt
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Se auttaa mut oon silti surullinen tosta vitun laukusta ja kaikesta en kestä enää tätä """"""""masennusta""""""""""""
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mä en lainaa enää koskaan kellekään mitään, mut se päätöshän ei auta tähän enää ku vahinko on jo tapahtunu. Oon ite niin tarkka tavaroistani etten kestä sitä jos muut pilaa ne. Vaikkakin siis ei se sitä tahallaan pilannu ja se sano että se yritti varovasti mutta ei se auta.

Se on pilal nii ei voi mitään. En vaa pääse yli täst. Vielä ihan vähän aikaa sitten se oli paljon paremmassa kunnossa vaikka siitä oli jo VÄHÄN lähtenyt sitä. Mut nyt se on lähtenyt melkein kokonaan. En tiedä enää mitä teen meinaan koko ajan saada kamalan voimakkaita ahdistuskohtauksia.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mun tavarat on NIIN tärkeitä mulle et kukaan muu ei sitä ymmärrä koskaan. Älä ees yritä ymmärtää, koska et ikinä tuu ymmärtää jos sä oot ns. normaali ihminen.
 
Ylös Pohja