Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Or actually weight gain first of all

Thats probably the reason

I think weight gain caused it cause..... Idk... Se taitaa matchata siihen roikkumisen aikatauluun
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Now i dont know could be genetics or whatever but it probably matches with the weight gain thing so could be that too.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Nah it was worth it cause i was juicy 😂 i mean i still am a little bit 😂 just a little less

And some men like saggy boobs but i dont like them

Although i like them more than fake boobs so breast lift is a definite no, gross.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
I think i can prove that most men are stupid and horny

They are because that stuff is marketed towards men like "free video chat" and some girlie there like "💋💋💋💋😛😛😛😘😘😘😘" mut miehistä ei taida olla vastaavia mainoksia ei nyt ainakaan tuu mieleen. Tästä näemme että suurin osa miehistä on tyhmiä ja himojensa vietävissä olevia idiootteja joilla ei oo mitään älykästä aivotoimintaa (just the average man) mut average woman ei oo sillee UUUHHHHHH KUUMIA MIEHIÄ JOILLE VOIN RUNKATA UUH AAH

vai miks tyttöjä mainostetaan tolleen "TAPAA HELLIÄ TYTTÖJÄ" mut miehistä ei oo samaa :D kai sille syynsä on???? Suurin osa naisista ei vaan taida olla samanlaisia idiootteja kun miehet


Just a theory but idk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Mut sit taas naiset on niitä jotka tekee niitä onlyfansseja yms joka on ihan vitun mielisairasta puuhaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Mä sentään tajusin lopettaa 😂 mut vieläki traumat (vaikkei ollukaa OF)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Mä yhä kysyn samaa asiaa:

Miksei tämmösiä oo fat acceptance tiktokeissa ihan OIKEESTI se olis kiva

Koska toi on almost exactly My body.

But with thinner hands. No... Wait.. i mean thinner arms. Its arms right?????

Thats it

Thats my body otherwise but i only have thinner arms. Muuten näyttää hämmentävän tutulta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Like seriously we have this level of fat people too and yes we would like to talk about the shit we face continuously but no, i never see these people talking about fat acceptance. Come on. We need it too. I constantly want to lose weight and i just want to feel good for once but no never
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Onneks en näytä siltä ku hyuna. Se olis hirveetä.

Toi kuulostaa pahalta mut en tarkota sitä niin. Mä oon vaa tyytyväinen siihen miltä mä näytän enkä haluis olla laihempi tai lihavampi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Tai oikeestaan, mitä selitän

Ei se ees oo niin

Oon kyllästyny itteeni so that was a lie näköjään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
I hate how i look but id hate how i look in any weight so yea, nothing can make the situation better
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Thats really obvious

I hate it at 25 but id hate it at 18 and id hate it at 40 and id hate it at 15 and id hate it at 20 and 21 and 22 and 23 and 24 and 19 and every single one
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
There are several reasons why OCD and BDD might co-occur. One possibility is that they share some of the same underlying causes.


Interesting
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Miksi mä en oo yhtään yllättynyt siitä että mulle tuli bdd oireet tyyliin vuonna 2023.

Siis en oo yhtään yllättynyt siitä että mulla on ollu ocd 5-vuotiaasta ja myöhemmin mulle tulee bdd. It makes so much sense.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Ocd:n parantumisprosentti ei oo kovin lupaava. Bdd:ssä taas ilmeisesti paljon todennäköisempää että parantuu täysin, jos ymmärsin oikein
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Estimates suggest that 46% of people will fully recover, (anoreksia)

Ei siis siinäkään super lupaava mutta ilmeisesti parempi kuin ocd:ssä.

No mut kuitenkin, toi auttaa mua koska tosiaa jos anoreksiaa sairastavillakin on monilla se ettei se parane koskaa täysin mut ne pystyy silti elää niin se auttaa mua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Koska se tunne ku sä tiedät et sä tuut kärsii mahdollisesti lopun elämäs nii se on aika lannistava tunne mutta onneks muutkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Mä vihaan syömistä kyllä nielemisen takia

Muuten mä rakastan syömistä mut mul on oikeesti jotain nielemisvaikeuksia joskus ja se on kamalaa kun et saa sitä kunnolla alas ja yrität niellä uudestaan etkä pysty edes nielemään koska se jotenkin jumittuu, et sä et pysty tekee sitä nielemisliikettä vaan sä joudut tekee sellasen tuplanielasun joka ei onnistu edes
 
Ylös Pohja