Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Varmaan leipä on pahimpia mut oli pakko nyt syödä leipää koska se täyttää paremmin kun mul oli niin hirvee nälkä etten kestäny sitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Ja nyt mua väsyttää niin paljon etten osaa enää ajatella mitään

Vain kilpirauhasen vajaatoiminta jutut: nukkuu 11 tuntia ja on heränny 6 tuntia sitten ja väsyttää helvetisti

Tai mikäli se ei oo se mutta kuitenkin, sanoinpaha vaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Kilpirauhasen vajaatoiminta voi johtaa kilpirauhasen liikakasvuun, jonka yksi mahdollinen oire on nielemisvaikeus

Ai tästä en tiennytkään :D no, sitähän ei tiedä viel mut ois jännä jos sekin johtuus siitä

Ja huom, JOS mulla on se vajaatoiminta niin huutistelisin koska muistaakseni/ymmärtääkseni timpalla on sama :D tai siis, sehän puhui siitä kun joskus lukioikäisenä sille tuli ne oireet ja nii mut en tiedä siis paraneeko se vai onko sillä vieläkin se, kun siis olin lukevinani et se lääkitys ois elinikäinen. Et kai sil sit vieläki on se. No joka tapauksessa oli tai on mutta kuitenkin. Jotain se muistaakseni vielä sanoi että se nukahteli tunneilla :D

Kyllä hauskaa olis jos mulla ois sama sairaus 😃 tai siis, vaan silleen... Hauska sattuma 😒😒😒😒😒

Ja nyt voidaankin sitten taas unohtaa timppa muutamaks kuukaudeks :)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Tyroksiini otetaan aamulla yhtenä annoksena tyhjään mahaan puoli tuntia ennen aamiaista.

Eih mä en todellakaan jaksa :D liian vaikeeta fuck it
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Hei mä haluun voida syödä ja nukkua miten sattuu, lol

No, ei mulla onneks oo sitä diagnosoitukaan :)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Arvaa mikä auttaa kehopositiivisuudessa

Taaksepäin katsominen. Oma historia. Mun on paljon helpompi olla kehopositiivinen kuvien suhteen joista on tarpeeks aikaa. Esimerkiksi 13 vuotta aikaa tai vaikka 6 riittää myös. Helpompaa kattoo 2011 vuoden kuvia tai 2018. Nostalgia pelastaa paljon. Jotenkin siitä tulee se sellanen aaaa those good times, ja sit jotenkin sellanen tuttuus siinä et nii et ku oon näyttäny tuolloinkin tolta. Joku sellanen.. tuttuus?

Mut tän vuoden kuviin on vaikeempi suhtautua hyvin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Omg

Mullahan on samanlainen otsa kun sara parikalla

Aina vihaan sitä kun se on niin korkea mutta ei se kyllä Sillä näytä pahalta yhtään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Toi artikkeli on kyllä hyvä koska samantien tulee tunne että eipä tolla ole väliä kun ymmärtää asioiden taustat
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Eikä kyse tosiaan olekaan muusta kuin muodista, ei se maagisesti muokkaa esim kaikkien miesten tuntemuksia kauneudesta toisenlaisiksi. Typerää ajatella ettei lihavista naisista pitäviä miehiä olisi olemassa vaikka muoti onkin yksitoikkoinen. Miten ihmeessä se voisi muokata jokaisen miehen tunteet samanlaisiksi, ettei pysty ihastumaan mihinkään muuhun kuin hoikkaan naiseen?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Mutta jollain tavalla kuitenkin sillä on väliä koska thaimaassa kun on se kylä missä kaikista lihavimmat on kaikista kauniimpia, niin se yks hoikka nainen siellä ei kelvannu kellekää miehille ja ne sano että ne pitää lihavista naisista. Niin kyllä se mikä on kauneusihanne just siellä omassa ympäristössä varmaan vaikuttaa jotenkin siihen että ne miesten tunteet muokkautuu sen mukaiseksi vai miks ne kaikki miehet siellä suurinpiirtein halusi lihavan vaimon?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Mutta se ei voi vaikuttaa täysin koska suomessakin ja ilmeisesti jopa japanissa kuulemma on miehiä jotka haluaa, no, ainakin harrastaa seksiä ilmeisesti isompienkin naisten kanssa. Varsinkin japanissa luulis että olis pelkästään miehiä jotka pitää pelkästään laihasta, jos se olis pelkästään siitä. Mutta ei ihan niin oo kuitenkaan. Joten se ei johu pelkästään oman ympäristön ihanteesta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,126
Reaktioarvo
2,928
Toi lantion kaari

Mitä se on

Luuta, rasvaa, mitä?

Ei sen väliä, mä vihaan sitä koska se näyttää vitun läskiltä
 
Ylös Pohja