Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
As a small fat im already done with what people say but can you imagine how larger fats feel, ALL. THE TIME.

niinku ei periaatteessa mitään muuta vaihtoehtoa ku eristää ittensä suurimmasta osasta ihmisiä jos vaa jotenki pystyy koska mä en ainakaan jaksais tota kuunnella. En jaksa nytkään ja oon sentään vaan small fat.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Niinku mä en ihan oikeesti jaksais kuunnella

Jos oisin sellane niinki vaikka jaebae vai mikä olikaan, niin ensinnäkään en missään nimessä tekis yt videoita koska en yksinkertaisesti jaksais kuunnella sitä kommentointia. Toiseks joutuisin varmaan muutenkin vältellä sellaisia ihmisiä ja asioita mitkä vituttaa eli kyl se vaikeeta olis. Toisaalta jo nytkin mua vituttaa esim yt kommentit aina joten vois tehdä silleen ettei selaa mitään kommentteja enää ollenkaan, mistään videoista. Pelkästään kattoo videoita ja vain sellaisia videoita missä ei oo just mitään tollasta typerää kommentointia jo ite siinä videossa. Tai siis niinku että ei fatphobiaa. Se ois kyllä aika vaikeeta vältellä. Kommenttien lukematta jättäminen saattaa ollakin vielä melkeinpä helppoa, mutta se ettei kattois mitään fatphobic videoita niin aik hankalaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Siis noi on niin vitun tyhmiä kaikki ja edustaa täysin erilaista arvomaailmaa ku meikäläisen. En ymmärrä miksi silloin edes haluan lukea tai kattoa sellasia juttuja. Varmaan haluun näköjään sit vittuuntua koko ajan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Lol sen voin ymmärtää että as a small fat i have some "privilege" but it doesnt mean that were not discriminated at ALL. because we are. They fucking hateeee uuusssss im saying this once again.

The "good that youre now healthier!" Folks hate us, im just saying this here 🤔

The "oh thats not bad yet but maybe you should start losing weight now because its easier at this point" folks hate us. Of course.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Luuleks oikeesti et ne vaa kattoo tätä vaihetta läpi sormien, ei todellakaan, tässä kohtaa se alkaa se sama ja isompana se on vaan vielä enemmän ja vahvempana läsnä se sama ihmeen jankutus
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Mut ku mut ku mut ku mut ku

HEALTH

mut ku mut ku mut ku fat is not beautiful

Mut ku mut ku mut ku mä haluun sanoo näin ku mul on oikeus sanoo sulle näin koska sä olisit terveempi laihana eikä se oo sun päätös vaa se on mun oikeus neuvoa sua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Ei sillä vitun privilege oo mitään väliä cause were still discriminated. Ainut vaan että se on jonkin verran helpompaa silti koska se ei oo yhtä vahvaa vastustusta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Koko sun olemassaoloa kohtaan

Mutta vastustusta silti vaikka pienempää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Voi luoja

Mul on jo näin vaikeeta as a small fat

Miten kellään voi olla tästä enää hankalampaa?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Mut silti toi pakotettu nöyryys on ainut asia mikä edelleen inhottaa fa:ssa

Ei mun tarvi mitenkään nöyristellä superfattien edessä :D niinkun ei kenenkään joka ei oo ees small fat tarvi nöyristellä mun edessä

"Anteeksi että olen tätä kokoa! Ymmärrän että sinulla on asiat pahemmin!"

Sellanen nöyristely on niin raivostuttavaa mun mielestä. Ihan niinku ne (chisu) jotka nöyristelee mustien ihmisten edessä koska VOI EI MÄÄ NY PIDIN TÄMMÖSTÄ KAMPAUSTA MIKÄ EI VAAN OO OK MUN PÄÄSSÄ.

vihaan tota nöyristelyä se on niin raivostuttavaa ja ehkä jopa feikkiä. Ymmärrän jos haluaa tiedostaa jonkin niin sanotun etuoikeutensa jonkin asian suhteen mutta tollanen nöyristely on jo kuvottavaa. Mut se on nykyajan tapa. Kyl mäki kuten sanoin tiedostan kuinka mulla on tavallaan helpompi as a small fat vs jos oisin superfat koska ihmisten kommentit tulee varmasti paljon jatkuvammalla syötöllä siinä vaiheessa ja siihen kypsyy varmaan vielä enemmän ku mitä mä oon kypsyny jo tähän. Voi sen tiedostaa mut turha ruveta kumartelee kenenkään edessä ja ajatella et oon jotai jolleki velkaa tai et kukaan olis mulle mitään velkaa. Mut se on mun mielipide vaan. Ymmärtäväisyys on aina kiva asia mutta en myöskään jaksa sitä että ihan koko ajan kaikkea katotaan sen linssin läpi, et normaali elämä on myös ihan kiva juttu. Jos vaikka ajatellaan että olisin eunkwangin kaa en haluis että sen tarvii joka ikisessä vitun tilanteessa miettiä sitä "miltä must tuntuu" koska oon "läskimpi ja syrjitympi" ku se. Että mun ei tarvi joka asiassa pyytää apua joltain, pärjään ihan itsekin.

Niinku tiedäks, oon fat acceptancen kanssa suurimmaksi osaksi samaa mieltä mutta siinä on just joitain asioita jotka ei mee mun omaan maailmankuvaan.

Ja muutenkin, joskus katon asioita mieluummin bmi:n kautta (ja ne ei vissiin käytä sitä ollenkaan). Et must se ajatus on just hyvä et oon bmi 25 täl hetkellä enkä oo menossa siitä yhtään, mihinkään. En haluu alas enkä ylös. En yhtään mihinkään. En oo menossa yhtään mihinkään. Vaikka se onkin niin sanotusti liian korkee. Mut en missään nimessä, aio ikinä tehdä asialle mitään. Ja se vasta kiukuttaakin joitain. Vähintään average korealaisia xd mut kyl monia länsimaalaisiakin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Mun kiusaajil oli kans jotenkin hirvee ongelma sen kanssa et olin oma itseni, eli sitä kokoa kun olin :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Muuten jännä että vaikka syön nykyään näinkin paljon mutta mul on silti sellanen olo niinku oisin nälkäkuurilla koska mul on jatkuvasti nälkä. Tänäänkin menin nukkumaan hirveen nälkäisenä, en sit enää jaksanut käydä syömässä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
"eilen" söin kuitenkin:
- porkkana-omena-kesäkurpitsaraastetta
- kirjolohikiusausta
- katkarapukeittoa, perunaa ja tonnikalaa
- pari kolme leipää?
- jätskiä
- luumua

Ja en muista muuta. Mutta ehkä riippuu annoskoostakin, toi kirjolohikiusaus oli aika pieni annos. Alle puolet siitä paketista.

Niin ei toi silleen nälän kannalta kyllä riitä mulle koska tosiaa kuten sanoin niin kun menin nukkumaan olin ihan nälkänen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Also, jätski ja luumuhan ei täytä mitään. Eikä se kirjolohikiusauskaan täyttänyt koska se annos oli niin pieni.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Mut sen voin kertoo et mua ei haittais pätkääkään jos lihon. Joten voin syödä kyl ihan vapaasti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Mut niin. Näköjään oon nyt yhtäkkiä se

Mut kuten sanoin, mua ei haittais yhtään lihoa tästä. Eikä haittais yhtään laihtua. Mut en kuitenkaan yritä lihoa enkä laihtua, missään nimessä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Taas ollaan normaalipainon yläpäässä mitä vittua

On tää ny kummallista
 
Ylös Pohja