Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mikä on kyllä outoo koska luulin että waist on se ylempi kapeempi kohta mutta sitten kun se kuulemma mitataan 2 senttiä navan yläpuolelta

Mikä ei tosiaan oo se mikä luulin olevan waist
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Oikeestaan on kiva tykätä julkkiksista kun ei tarvitse arvuutella tykkäiskö se ja se musta (no teen sitä mutta en kaikista?) kun ne on vaan julkkiksia

I like to fangirl koska ei siin oikeesti tarvitse miettiä tykkäiskö se ja se musta, se on vaan fangirling

Ja fandomeis on kaikennäkösii ihmisii, pulleempia ja hoikkia :D niin tulee sellanen mukava yhteisöllinen tunne siitä

Eikä mun tarvitse näyttää hyvältä jonkun silmissä koska, like i said, i think i have unconventional beauty and theres that. Joten ei se mua häiritse.

Niinku fandomit on just siitä kivoja et siel on kaikennäkösii ihmisii.

Ive seen chubby melodies too.

Ja fangirling sopii hyvin sen kanssa kun en haluu lapsia enkä puolisoa enkä seggs joten :D sehän sopii oikein hyvin. Tai puoliso EHKÄ mut en ainakaan vielä pitkään aikaan. Ja muutenkin tarkotinkin enemmän tätä nykyhetkee just. Että en kyllä tosiaankaan halua.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Niin mul ei oo sitten mitään ongelmaa mut people be like "fangirls should concentrate on finding someone they can be with"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ni ai miks? Ei mul oo mitää hätää elämäs kyl. Taidan itse tietää paremmin kuin random kommentoija netissä vai mitä luulet
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En oo vieläkään tarpeeks itsevarma koska toi todella gets to me ja alan kohta itkee ku mulle tulee niin paha olo siitä että joku sanoo mulle mitä mun pitää tehä ku en haluu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Pitäskö mun sittenkin identifioitua aromanttiseks :d tai siis grayromanttisdks
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Epic fail kun sun pakko-oireena on päästä naisen sukuelimistä eroon ja sit oot vaa sillee "😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆 ehkä vähän turhan lopullinen toimenpide ja leikkauskammoiselle varsinkin mahdottomuus + luuletko että haluun penistäkään ja niiku tbh mitä hittoo luulet että siihen tilalle saa xDDDD"

Siis en ajatellutkaan että leikkauksella voin helpottaa sitä mut jollain ois kiva saaha sitä helpotettua pahimpina hetkinä 😒
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No en ees oikeesti tiedä ku häpeen sitä niin paljon ja inhoon ja en haluis
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En voi olla ainut jolle tulee stressi siitä miten paljon kpop artistit julkasee musiikkia. Oikeesti rauhottukaa. Vähän harvemmin vois tulla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Se tunne ku changsub on julkassu albumin sit tang tang tang sit eunkwangin pitäs julkasta sooloalbumi sit sungjaen albumi jota en kai oo kuunnellut kokonaan vieläkään vai oonko ehkä? No sitä hyunsikin albumii en varmaan ainakaan oo. In fact en usko että oon kuunnellu ihan jokaista vanhaakaan biisiä niiltä vaikka luulis kyllä mut en oo varma
 
Ylös Pohja