Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Nii en kyl aiokaan edes fanittaa mitään niin kovasti että mun olis pakko kuulla jokainen biisi

Sit jos haluu ni se on ihan kiva kuunnella niitä mitä ei oo koskaan viel kuullukaan mut juu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Omg i just want to listen to the ones i like and thats it

Same with all the videos

I aint watching all that

Even if i bias eunkwang
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ihan oikeasti. Koko ajan ei tarvi tulla uutta. KUKAAN ei ehi muutenkaan kattoa noita kaikkia. Paitsi ehkä jos on ollu debyytistä asti fandomissa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
mul ei oo mitään sellasta i want to be a boy so bad mul on vaan se et mä en vaan haluu olla tyttö ihan sama mikä muu mut niiku anything else i hate everything about it
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut mitää muuta toimivaa keinoa siihen ei oo kun vaan hyväksyä paska kohtalonsa niin cringe kun se onkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Hävettää niin paljon ku ikinä voi

En oo ikinä hävenny mitään niin paljon
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Literally im wearing now:
- m sized t-shirt
- 40 sized skirt
- L sized leggings

Really, its ALL over the place seriously when i said my sizes are at least 38-46 i wasnt kidding its true

One skirt is ok at 38 but one shirt is 42 and its so small it should probably be 46 to be comfortable or at least 44 jos sen haluis kiinnikin saada (napitettava)

Am i small fat now? Am i midsize now? Am i straight size now? Am i plus size now? Im not. Im just fat alright.
 

rätvänä

Asiantuntija
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
238
Reaktioarvo
319
"According to the Korean BMI classification, 70.05% of all adults were expected to be 'preobese' (ie, have BMIs 23–24.9 kg/m2) by 2040"

Oh, good :D
En tiiä lohduttaako tämä vai onko vaan turhauttavaa, mutta korealaisilla (ja monilla muilla aasialaisilla) on oma tavallista matalampi painoindeksinsä pelkästään sen takia, että ruumiinrakenne on omanlaisensa ja paino vaikuttaa terveyteen eri tavalla kuin meillä. Ei siis voi soveltaa esimerkiksi suomalaiseen ruumiinrakenteeseen.

Vähän vastaavasti ikääntyneilläkin on oma painoindeksinsä (mut vaan eri suunnassa, yli 65-vuotiaiden normaalipaino on alueella 23-29), koska paino ei vaikuta terveyteen perinteisen painoindeksin mukaisesti. BMI on muutenkin vähän vajavainen mittaustapa, joka ei ota huomioon kaikkia painoon vaikuttavia tekijöitä (eihän terveys muutenkaan ole mikään moraalisuuden merkki) - eikä tää varmastikaan ollut uutta tietoa sulle, mutta aattelin kuitenkin varalta nostaa nää esiin, koska joskus se auttaa että joku ns. ulkopuolinen sanoo näin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En tiiä lohduttaako tämä vai onko vaan turhauttavaa, mutta korealaisilla (ja monilla muilla aasialaisilla) on oma tavallista matalampi painoindeksinsä pelkästään sen takia, että ruumiinrakenne on omanlaisensa ja paino vaikuttaa terveyteen eri tavalla kuin meillä. Ei siis voi soveltaa esimerkiksi suomalaiseen ruumiinrakenteeseen.

Vähän vastaavasti ikääntyneilläkin on oma painoindeksinsä (mut vaan eri suunnassa, yli 65-vuotiaiden normaalipaino on alueella 23-29), koska paino ei vaikuta terveyteen perinteisen painoindeksin mukaisesti. BMI on muutenkin vähän vajavainen mittaustapa, joka ei ota huomioon kaikkia painoon vaikuttavia tekijöitä (eihän terveys muutenkaan ole mikään moraalisuuden merkki) - eikä tää varmastikaan ollut uutta tietoa sulle, mutta aattelin kuitenkin varalta nostaa nää esiin, koska joskus se auttaa että joku ns. ulkopuolinen sanoo näin.
Jep mää tiedän sen :D en vaan ymmärrä miksei mun painoindeksi vois olla edes 19. Se ois mun unelma. :D en kestä enää miten oksettavalta kukaan voi näyttää edes. Enkä oo edes kun kai 24.8 nyt tällä hetkellä. Mua ärsyttää edelleen miks mun piti syntyä rumaks. :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En oo vittu edes ylipainonen tällä hetkellä ja tää häiritsee mua näin paljon

Mitä vittua? Oon ollu LIHAVA joskus aiemmin. Ja nyt mua häiritsee normaali paino enemmän kun lihavuus silloin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Again fat acceptance tiktoks making me annoyed

Yeah okay

It didn't help and i knew it wouldnt
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
I want my weight..... To go down, right?

Yes but then if i want it to go down why do i know that i will hate it, because "i did something wrong"

Like "that doesnt feel right"

Well, if every single weight feels wrong for you then i cant help you?????????????!

How about stop existing then if low weight isnt right and high weight isnt right either?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Every single fucking weight feels wrong so honestly i cant help you 😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tbh skinny people look ugly as fuck

Emt, en tiedä auttaako toikaan mut mikään muu ei ainakaan auta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Noin ei tietenkään saa sanoo mut ei mul oo muutakaa keinoo enää kaikki on kokeiltu lol
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
I mean i dont wanna offend anybody but i have no other cure for it than This
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Hating thinness

Except it makes me hate fatness even more so it didn't work
 
Ylös Pohja