Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Or have u considered that its ACTUALLY gender dysphoria and ur genderfluud

YES U HAVE LMAO

but still

Maybe its true?


Ugh

Maybe it is

Ja nimenomaan genderfluid without ♂️ koska kuuntelin poika nimeltä päivi ja ajattelin läpi sen biisin etten todellakaan oo poika :DDDD

niin

Mut mä kyllä luulin että se on ihan normaalia mitä mulla oli ennen 2020 että kaikille käy niin

Siis vaikka yläasteella ja silloin

Mä oikeesti luulin tavallaan että se on ihan normaalia

No ehkä mä sitten oon kuitenkin genderfluid

Mut mä kyl laskisin henkilökohtaisesti sen ihan häiriöksi, mut sellaseks häiriöks vaan jota ei ehkä kuitenkaan voi parantaa. Koska onhan se kuitenkin silleen häiriö kun identiteetti ei vastaa kroppaa (=trans, oli sitten genderfluid tai trans tai nb tai mikä tahansa trans)


Pakko sen on olla häiriö jos identiteetti ei vastaa kroppaa? On kai intersukupuolisuuskin häiriö? Ei se silti tarkota sitä et niis (meissä?) ihmisissä on jotain vikaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut genderfluid selittäis myös sen että miks se on kuitenkin niin heilahtelevaa hetkestä tai päivästä toiseen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ku mä oon koko ajan ajatellu sen vaan pelkäks naisvihaks ja sellaseks, oon ollu ihan sataprosenttisen varma että oon cis. Ihan sataprosenttisen varma.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
That would mean im:
- genderfluid
- grayromantic
- graysexual
- multiromantic

You have got to be kidding me
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Multiromantic is an orientation in which a person is romantically attracted to people of multiple genders.

gray asexual refers to a gray area between asexuality and allosexuality

Someone who feels they fall somewhere between completely aromantic and completely alloromantic may call themselves grayromantic

Genderfluid on sosiaalinen sukupuoli, jossa sukupuoli-identiteetti vaihtelee ja liukuu ajoittain. Genderfluid voi tuntea itsensä joskus naiseksi, joskus mieheksi, joskus joksikin niiden väliltä ja joskus joksikin muuksi sosiaaliseksi sukupuoleksi, tai ettei hänellä ole sukupuolta ollenkaan



Is all of that weird :D

Sosiaalinen sukupuoli on kyllä tyhmä ja hämäävä sana. Mikä vitun sosiaalinen sukupuoli?????? :D niinku sil ois jotain vitun tekemistä sosiaalisuuden kanssa, ei äly hoi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mun tapauksessa:

Genderfluid on sosiaalinen sukupuoli, jossa sukupuoli-identiteetti vaihtelee ja liukuu ajoittain. Genderfluid voi tuntea itsensä joskus naiseksi, joskus mieheksi, joskus joksikin niiden väliltä ja joskus joksikin muuksi sosiaaliseksi sukupuoleksi, tai ettei hänellä ole sukupuolta ollenkaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Gender fluidity (commonly referred to as genderfluid) is a non-fixed gender identity that shifts over time or depending on the situation.


Mitä helvetin huuhaata? Mistä tämmönen mielenterveysongelma voi johtua. Aivan psykoottista terveisin genderfluid
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Vittu toi ei auttanut mua yhtään

Mua OKSETTAA

EN OO GENDERFLUID EIKÄ SE POISTA MUN KUUKAUTISIA IKINÄ JOTEN EI SILLÄ OO MITÄÄN VÄLIÄ

MÄ HALUUN KAIKEN POIS MÄ HALUUN ETTEI SITÄ OO IKINÄ TAPAHTUNUKAA
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Joudun koko ajan kirjottaa mun elämänkaaren ikävuosi ikävuodelta koska en kestä sitäkään niin se on samanlainen Silleen

0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26

Silleen joo se on okei että oot nyt tässä kohdassa ja kaikki noi muut on eletty jo jne ja kaikki meni oikein

Sitten menkoista se on se että joo on okei että sulla on menkat ja joo on okei että ne edelliset on menny sillee ku ne on menny ja oon tehny kaiken oikein ja lääkkeen otto on ollu oikein ja lääkkeen ottamatta jättäminen on ollu oikein ja se on okei että ne tulee silloin kun ne tulee

Paitsi että tota mä en pystykään järkeilemääm koska jouduin menee kyykkyyn koska mua alko oksettaa niin paljon en pysty ees käsittelee tota

Jostain syystä sitä ikäjuttuu voi tolleen käsitellä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mä kestän ton ikäjutun, mä kestäisin olla vaikka 50-vuotias

Mut mä en kestä sitä et mul on ollu kertaakaan menkat
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Kestän olla lihava ja kestän olla sen ikänen kun oon, mut mä en kestä tätä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Jos noi pillerit on stressin vähentämiseen niin eikö niiden pitäs sit toimia mullekin?

Ei vielä varmaa mutta kai ne pian pitäs alkaa auttaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
"Ashwaganda edistää stressinsietokykyä. Sahrami auttaa rentoutumaan ja tasapainottaa tunnetiloja."

Pitäs auttaa siis :D mutta saa nähdä

Olis nimittäin korkea aika jo auttaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
-> ei suostu alottamaan ocd-lääkitystä
-> suostuu helpolla kokeilemaan ravintolisää joka on stressin lievitykseen
 
Ylös Pohja