Juup nonniiiii viimeöinen uneni vainoo mua 😔 se oli törkeen söps. En osaa oikein kuvailla mutta jossain vaiheessa mulla oli siinä jotain "juttua" varmaankin jonki aivan random tyypin kanssa tai siis en osaa yhtään sanoa kuka se oli, varmaan vaan joku joka ei edes ole valvemaailmasta mulle tuttu tai mitään. Sit siin oli jotain tyyppei + eunkie mut katoin vaa sitä silleen todella kaihoisasti siis eunkwangii ja joo emt se oli vaa nii söpö. Ei siinä kai mitään kummempaa tapahtunu mut sainpahan ainakin olla edes sen kanssa. Sekin on jo paljon. Honestly, sama mitä huistakin taisin sanoo sillon, et jos saisin olla edes kaveripohjalt sen kanssa niin se ois jo ihan vitun paljon D: niinku oml what more could i ask for.
I mean unetkin on sinänsä jo jotain mutta eihän se oo sama asia. Tai siis unet on omalla tavallaan jo paljon, mutta se on kuitenkin ihan eri asia kun olla for real sen ihmisen kanssa. Ne on ihan oma juttunsa D: it's like a movie, in a way. Mut se hui-uni oli kyllä niin jäätävän todellinen että oon aika lailla convinced et se oli joku actual toinen todellisuus xDdddddd kosk ei jokainen uni oo sellanen että pystyt tuntee niin jäätävän selkeesti sen kosketuksen siinä, mut se oli, ja ehkä jotkut muutkin joo mut ei jokainen. Kai? :O no joka tapauksessa se oli järkyttävä. Ja jotenkin kaipaan siihen hetkeen edelleen takasin. Miten voi kaivata siihen sillee niinku se ois oikeesti tapahtunut xd i kid you not, oikeesti välillä tuntuu vielki siltä että niinku oltas oltu yhessä ja nyt oltais erottu tai jotain. Koska se oli niin törkeen todentuntusta et en oo varmaan ikinä kokenu vastaavaa?? No joo, parempi etten mieti asiaa nytten, mutta sanon vaan että aivan vitun outoa se oli and i freaking miss him. Huutis, jälleen puhun siit niiku se oikeesti ois ollu mun luona. Mutta kun se vittu oli xd oikeesti tuntuu siltä niiku se ois ollu mun luona ja sit lähtenyt pois. Vaikka koskaan ei se oo oikeesti ollu.
Lmao.