Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,038
Reaktioarvo
2,921
Kaikki ne pelot siitä kuinka jonain päivänä se menee naimisiin ja saa lapsia. Ja mä joudun vaan olee ikuisesti ilman sitä. En tiedä miten voin KOSKAAN, ikinä, olla yli siitä. Ei sellasesta ihmisestä pääse yli, jos on rakastanu näin paljon. Jos on ollu näin sekasin niin ei siitä pääse ikinä yli.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,038
Reaktioarvo
2,921
Voi nyt jeesus kristus ja perkele sentään. Vedin sitten ihan kunnolla lipat ja nyt on koko kroppa rikki. Bye :D honestly lensin ja olin vaa sillee mitä vittua mä kaadun??? En ees tiiä mitä vittua siinä tapahtui lmaoooooo

No nyt alkaa jo kipu vähän helpottaa ehkä tossa toisessa jalassa mutta joooooooo

Mutta henkinen kipu se vaan jatkuu xd honestly oon koko ajan tässä aatellu vaa eunkwangii. JA HUITA. JA YUTOO. ja vähän ehk muita mut noi kolme pääasiassa. Siis en ollu kännykällä vähään aikaan, honestly olin varmaa monta tuntia silleen että istuttiin pihalla (ja siellä pihalla mä ne lipatki vedin) ja sit paranneltii tota jalkaa tossa ja kaikkee et oikeesti on kyl ollu miettimistä ja tekemistä MUTTA SILTI EN VAA SAA NOITA MIELESTÄNI. JEESUS NYT. oikeest ja itketti välillä ja tuntu niin tuskaselta se raastava tunne ja ei niiku mitään vitu järkeä missään. Siis se tuska ja kipu löytää tiensä mun mieleen silloinkin kun mulla on ihan vittu muut ongelmat mielessä?????? Tai niiku et siit tulee semmonen olo et tekee vaa mieli huutaa D:

En oikeesti tiedä enää. Ja siis kuinka kauan oon huista ja yutostaki kärsiny. Eunkwang nyt on ollu vähän vähemmän aikaa periaatteessa mutta sekin alkaa jo tuntua pitkältä ajalta sinänsä. Onhan siitä yli 2 viikkoa kun se tapahtui. Eikä nää vaan unohdu. Kun ei unohdu niin ei unohdu. Ei kai ne unohdu sitte ikinä.

Ja mitä järkee sellases on et joudut aina vaa ihastumaan ja unohtamaan, ihastumaan ja unohtamaan, ei missään oo mitään vitun pointtia. Eihän koko saatanan elämässä oo järkeä koska et voi olla kenenkään kanssa ja vaikka voisitkin niin joka tapauksessa menetät sen ihmisen kuitenkin joskus. Make it make sense. VITTU MAKE IT MAKE SENSE.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,038
Reaktioarvo
2,921
Juup nonniiiii viimeöinen uneni vainoo mua 😔 se oli törkeen söps. En osaa oikein kuvailla mutta jossain vaiheessa mulla oli siinä jotain "juttua" varmaankin jonki aivan random tyypin kanssa tai siis en osaa yhtään sanoa kuka se oli, varmaan vaan joku joka ei edes ole valvemaailmasta mulle tuttu tai mitään. Sit siin oli jotain tyyppei + eunkie mut katoin vaa sitä silleen todella kaihoisasti siis eunkwangii ja joo emt se oli vaa nii söpö. Ei siinä kai mitään kummempaa tapahtunu mut sainpahan ainakin olla edes sen kanssa. Sekin on jo paljon. Honestly, sama mitä huistakin taisin sanoo sillon, et jos saisin olla edes kaveripohjalt sen kanssa niin se ois jo ihan vitun paljon D: niinku oml what more could i ask for.

I mean unetkin on sinänsä jo jotain mutta eihän se oo sama asia. Tai siis unet on omalla tavallaan jo paljon, mutta se on kuitenkin ihan eri asia kun olla for real sen ihmisen kanssa. Ne on ihan oma juttunsa D: it's like a movie, in a way. Mut se hui-uni oli kyllä niin jäätävän todellinen että oon aika lailla convinced et se oli joku actual toinen todellisuus xDdddddd kosk ei jokainen uni oo sellanen että pystyt tuntee niin jäätävän selkeesti sen kosketuksen siinä, mut se oli, ja ehkä jotkut muutkin joo mut ei jokainen. Kai? :O no joka tapauksessa se oli järkyttävä. Ja jotenkin kaipaan siihen hetkeen edelleen takasin. Miten voi kaivata siihen sillee niinku se ois oikeesti tapahtunut xd i kid you not, oikeesti välillä tuntuu vielki siltä että niinku oltas oltu yhessä ja nyt oltais erottu tai jotain. Koska se oli niin törkeen todentuntusta et en oo varmaan ikinä kokenu vastaavaa?? No joo, parempi etten mieti asiaa nytten, mutta sanon vaan että aivan vitun outoa se oli and i freaking miss him. Huutis, jälleen puhun siit niiku se oikeesti ois ollu mun luona. Mutta kun se vittu oli xd oikeesti tuntuu siltä niiku se ois ollu mun luona ja sit lähtenyt pois. Vaikka koskaan ei se oo oikeesti ollu.

Lmao.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,038
Reaktioarvo
2,921
Uh tämä biisi osui youtuben etusivulle JUURI oikeaan aikaan:

KYLLÄ.

Tuntuu että silloin aiemmin kun tota tuli kuunneltua niin en edes tajunnut sitä yhtä paljon kuin nyt... En tiedä, aika ahdistavaa. Mutta on toi kyllä yks parhaista biiseistä tämmöseen oloon.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,038
Reaktioarvo
2,921
Mitäs viddua

Nyt taas

This man is killing me:

And this man is killing me:

But honestly..............

Stop that..............

Ja sitä paitsi mä niin tiesin että rakastun vielä pahasti hyukjaeen. Tai no en tiiä tiesinkö mutta jotenkin se vaan vaikutti siltä että ei se nyt niin helposti ohi mee. Muistelisin että joskus kelasin siit jtn et oho eipä siitä sit sen kummempaa keissiä tullutkaan. Mutta tulihan siitä, vähän myöhemmin vaan. Hitaasti D: oisha se pitäny tietää

Ja also do you know what else i guessed? Hongki. Boi siis millon mä oikee arvasin sen, about heti sillon öh pari päivää sitten? Sit ku kuuntelin sitä sen yhtä biisiä nii vaa jotenki niin tiesin et tää kans tulee olee ainakin jotain. Ainakin jotain ihastumista. Mut sit se oli vähän aikaa sivussa tai että sitä ei periaatteessa tapahtunut mutta sitten ku katoin beep beep (actually näin sen ekaa kertaa nyt i think) nii sinne ehotuksii jonneki tuli ftislandin olikse i wish. Ja sit olin sillee vitun hongki i knew this would happen. Ja nyt oon sillee yep..... I'm a bit in love with him.


Mutta ihan sama se ny sikseen i don't care really

What really matters is the fact that eunhyuk looks like hui 🙃🙃🙃🙃🙃 emmä tiiä tuli vaa yhtäkkiä mieleen siitä hui ja huin lärvi, honestly niis on jotain samaaaaa

Enkä pidä siitä

Enkä ymmärrä miten toi onnistuu olee niin seksikäs like honestly i'm suffering..

En edes tiedä mitä tunnen????? En oo mitenkään silleen uuh fuck me right now, mut oon kuitenkin vähän silleen: "😏😏😏" niinku sillee LIEVÄSTI???? :D Kai???? I really don't get it.........

Well this bitch is also the end of me.

Jeesus sentään no on se tossa jo kauan pyörinyki sivuroolissa mun ajatuksis. Tai siis silleen et oon tykännyt ja en tykännyt siitä jne jne jne ja aina se on jossain btob tai pentagon related videissä ja kaikkialla se vaa on ja nyt sitten vihdoin myönnän kuinka se on ihan vitun deadly😩 tai siis no varmaan jo viikko sitten tai jotain mutta niinku

Niinku en kestä sitä että siin yhes pentagon vidis olin vaa sillee ei vittu onks toi eunhyuk ja sit vaa yhtäkkiä tunsin siihe taas tunteita ja kun se oli viel sillon kun en pystyny about aattelee ketää muuta ku hui + yuto. Nii sit se että yhtäkkiä ajattelin sitä myös edes vähän oli jotenki wtf tai niiku emt tuntuu et tiesin jo sillon etten pääse ohi siitä............ Aaaaaa 😩

Nää kaikki on the end of me.

Eunkwang, eunhyuk, hui, yuto, kai, hongki, i don't know.

Kaikki on niin vitun törkeetä xDDDD

Hffhhghhhghjk

Vittujen vittu nyt taas

Sitä paitsi mikd pitää kaikilla olla niin vaikeet ja ärsyttävät nimet -.- ei oo toki vaikee kirjottaa eunkwang tai eunhyuk 🙃 tai ei ne periaatteessa oo mutta snsnsnsn on

Ah oon niin totaalisen vittuuntunut kaikkeen

Ja oon eksynyt

Eksynyt af

Ok perun kohta sanani siit etten ois vitun horny kosk honestly koht alan olee siin pistees et uuh fuck me right now hyukjae 🙃🙃🙃🙃🙃

ei sillä että se ainut vitun kuuma mies olisi, tietenkään. Eunkwang on ihan yhtä törkee mies sekin :DDDD huoh se yks paidaton kuva..... 😭 Nope 😭😭😭😭

Ahah noooo hell no

Ihan siis kaikin tavoin fiilis on täl hetkel sellane et ei vittu en kestä

+ Taas eräs biisi vainoo mua se oli jotenki creepyy kuinka just olin kuunnellu sit spotifys ja sit youtubessa etusivulle tuli felt emo might delete ja siin oli se nimenomainen biisi

Ja olin vaan silleen "... Mitä? Nyt ? Taas?"

Emt ehkä youtube tietää vaa et mitä kuuntelen spotifys huoh

Mut

Sairasta

Sick but iconic

Nää rakkaudet varsinkin on sick but iconic
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,038
Reaktioarvo
2,921
Ja oikeesti hobi mitä sä teet.......


yhtäkkiä ajattelen sitäkin yllättävän seksuaalisesti vaikka harvemmin siitä mietin mitään tollasta. Emt yleensä hobi on ollu sellane joka nyt on vaa lähinnä romanttises mieles mut idk idk.

Nykyisin ajattelen näköjään kaikkia noita myös seksuaalisessa mielessä vai 👀 paitsi hongkii en oo vielä ehtiny ainakaa. Ja changsubii ainakin tosi vähän ja hobiiki tosi vähän. Ja kai, en nyt viime aikoina oikeestaan juuri yhtään, mut sillon aikasemmin joo. Hmm.

Sanotaanko vaikka niin että.... Seksuaalisessa mielessä todennäköisesti kaikista pahimpia on hui, yuto, eunkwang, eunhyuk. Muut on ihan lieviä verrattuna niihin. Täl hetkel?? Ehk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,038
Reaktioarvo
2,921
Huutis

Fun. On sellanen bändi joka about jokaisella biisillään onnistuu aiheuttamaan ihan vitun random fiiliksiä.

Mutta some nights on sellainen biisi joka vie suoraan takas lukioon ja EN TYKKÄÄ YHTÄÄN vittu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,038
Reaktioarvo
2,921
Huutis

Fun. On sellanen bändi joka about jokaisella biisillään onnistuu aiheuttamaan ihan vitun random fiiliksiä.

Mutta some nights on sellainen biisi joka vie suoraan takas lukioon ja EN TYKKÄÄ YHTÄÄN vittu.
Erityisesti kevät 2017, kai jos se nyt oli se... Huoh olin sillon lukion kolmannella. Sairasta.

Nyt tulee we are young joka sit taas tietenkin soi radiossa sillon yläasteen aikoihin i think
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,038
Reaktioarvo
2,921
Äsken kuuntelin iha vitu pitkästä aikaa vielä vähän ja se kyl pudotti mut jotenki vitusti 😭 kuinka nostalgista voi edes olla

Itken 😭

Mutta fun. Kyllä myös.

Ei mutta EN RAKASTA TOMMYY ENÄÄ mitä vittua tää on

Huoh totta kai mä rakastan sitä edelleen. Joo eihän siitä ookaan ku ainaki 6 vuotta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,038
Reaktioarvo
2,921
Mitä vittua 6 vuotta en todellakaan voi rakastaa tommyy enää paitsi että i probably do.

Eiköhän siin oo mun tulevaisuus eunkwanginki suhteen kuuden vuoden päästä. Bye. 👋

Jos mietin edelleen m ja siitäkin on se 7 vuotta ainaki ku se alko. Mitä VITTUA. 7 vuotta?????????? Vuodesta 2015 on 7 vuotta???????) Mitä helvettiä???????? Mitä HELVETTIÄ? Jaahas vittu bye sitte. Sitten siitä on 7 vuotta ja sitten mä näköjään edelleenkin ajattelen sitä. Ja jos se oli vaan M joka ei varmaankaan oo ihan yhtä vahva ihastuminen edes ku ek niin jos jopa SEKIN on vielä 7 vuoden päästä mun mieles niin AIVAN VARMASTI ek on vielä 7 vuoden päästä mun mielessä. Aivan varmasti jos m:kin on.

En tiiä. Enkö oikeasti oo yli tommyst
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,038
Reaktioarvo
2,921
No nyt soi some nights
....... Oksettaa D: maailman nostalgisin kappale lmao

En jaksa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,038
Reaktioarvo
2,921
Ja jos näköjään nään unta b:stä viel niin ei vittu seki on aika sairasta myös
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,038
Reaktioarvo
2,921

No tämä biisi niin vitusti.
Pitkästä aikaa sekin.

En tiiä katoin yhen suju vidin ja tuli jotenkin kummasti tää biisi mieleen.

En ees tiedä mistä helvetistä se tuli mieleen? Olin vaa sillee "mä en rakasta ketään koskaan enää.... Mistä toi on??? Ainii siitä biisistä" D:::::::

No kieltämättä toi "mä en rakasta ketään koskaan enää" on kyllä mood 24/7 nykyään

ETENKIN koska eunkwang ja eunhyuk elikkäs eun ja eun 😐👏 mut honestly, all of them i guess????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,038
Reaktioarvo
2,921
Ja siis no toi nyt kertoo totta kai taas parisuhteesta ja sellasesta joo ofc mutta silti. Olihan toi lukioaikoinakin jo mulle sellanen läppäbiisi vaa siks et voisin läpällä olla silleen jokaisest tyypistä et "mä en rakasta sua" vaikka kaikki tietää että vitut se totta ainakaa on :D mut joo, jo i oli sellanen että sitä mietin tota kuunnellessa muistaakseni ja siitä alkaakin olee jo vähän aikaa.

Mut honestly...... "Mä en rakasta ketää koskaa enää et kiitti siitä" jne on samaistuttavinta mitä oon ikinä kuullu et jos siitä lähetää. Nii huomaa kyllä et millä tasolla tässä taas ollaan näiden tyyppien kanssa. Mmhm 😐 idc
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,038
Reaktioarvo
2,921
en tiiä

Onkse outoo et kuuntelen tätä nykyää kosk eunkwang:

Siis kaipaan niin paljon sitä oikeesti murrun ja romahdan enkä kestä enää tätä yhtään. Mut toi auttaa. Vaikka tilanne ei oikeesti oo yhtään sama mut silti. Aaaa must tuntuu niinku en ois kokonainen ilman sitä. Et must puuttuu vaa jotai olennaista. En voi uskoa et elän elämäni ilman sitä. Todennäköisesti. It makes me want to die, vaikka ei sinänsä mutta nii siis. En tiiä. Pls sanokaa et tää kaikki on vaa pahaa unta. En voi sietää enää omaa elämääni enkä itteeni. Tai no siis. Okei, joojoo rakastan itteeni ja mus ei oo mitään vikaa ja blaablaablaa. Ofc.

Mut miten mä voin olla tässä tilanteessa. En pysty sietää tätä tunnetta en jaksa sitä enää

Huoh kuuntelen vaa tollasii biisei repeatil jne nii eiköhän tää tästä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,038
Reaktioarvo
2,921
Ei en kestä tätä enää

En pysty tähän enää

Tuntuu etten jaksa enää sekuntiakaan

Vittu että pelottaa koska oon nyt epävakaassa tilassa

Mutta ei hätää en tee itelleni mitään ja jos tulee oikeesti sellanen olo että teen niin sit soitan vaik kriisipuhelimeen, ei siis mitään hätää.

On vaa nii vitu hirvee olo ja tuntuu ettei millään oo väliä

En oikeesti kestä mun on pakko yrittää vaikka nukkua tai jotain

Mul on niin hirvee olo mul loppuu happi oikeest tai tää tuntuu silt. Oikeest ei vaa oo vittu tarpeeks happee mä en saa henkee
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,038
Reaktioarvo
2,921
En tarvi sua varmistun siitä vaa enemmän
Arpiin suola ei pääse sisää et sun on turha harmistua
Mä rakastin sua mutten rakasta enää
Mä en rakasta ketää koskaa enää et kiitti siitä 🙃

:)


Honestly like i said, en oo koskaan tuntenu näin vahvasti tota biisii ja varsinkin siis toi mä en rakasta ketää koskaa enää :))

Myös rakkaus on murhaa:
Ja minä en enää milloinkaan aio rakastua kehenkään
jos tunteet herää sisälläin
ne täytyy tappaa sillä
rakkaus on murhaa 🙂


Mutta kuinka ne tunteet tapetaan? Niinpä. Ei niitä voi tappaa 😭 vittu. Ne tunteet tappaa mut, mä en tapa niitä.

Eikö niin???????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,038
Reaktioarvo
2,921
Honestly aion kuunnella tota biisiä repeatillä niin kauan, NIIN KAUAN ETTÄ ALAN USKOMAAN SIIHEN että en oikeasti rakasta sitä.

Kosk nyt oon vaan silleen hah totta kai mä rakastan sitä

Mut aion vittu pakottaa itteni siihen pisteeseen että en oikeasti enää rakasta sitä

Paitsi että se taitaa oikeasti olla mahdotonta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,038
Reaktioarvo
2,921
Nyt mä todellakin muistan et miks oon kuunnellut tota biisiä aikoinaan niin paljon

Jep

Mua sattuu kosk kaikki asiat vaa pyörii mun mieles

En saa tota ihmist ikinä pois mun mielestä

En vaa pysty

Rakastan sitä liian paljon

Kuka ois vittu ikinä uskonu et näin käy

Ja kuka ois uskonu et tää on se mihin mun elämä vittu kaatuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,038
Reaktioarvo
2,921
Be calm on liian täydellinen biisi.

Take it from me, ive been there a thousand times
you hate your pulse because it still thinks you're alive
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,038
Reaktioarvo
2,921
En saa sitä yhtä vidii pois mielestäni en vaan saa

Is this really me

Niiku mitä mulle on tapahtunu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,038
Reaktioarvo
2,921
Apua kuinka sairasta :D oli mielenkiintoinen kokemus kun tutkin hobin soittolistaa ja löysin sielt yhtäkkiä missing you 😭😭😭😭 mitä vittua ja se on siis lisätty sinne varmasti joko marraskuussa tai joulukuussa. No nyt löyty ainakin se et minkä takii oon sitä kuunnellu kans. Tai siis ainakin siin hobin listalla se on, joten oonhan mä sitä ainakin jonkin verran kuunnellu D: i knew it!!!!! 😭😭😭😭 Tää on ihan kauheeta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,038
Reaktioarvo
2,921
Iha järkyttävää mä oikeesti murrun :D

+ En vieläkään tajuu miten mikään muukaan täs on mahollista. Sairasta oikeesti että oon löytäny btob:n biisit jo niin kauan aikaa sitten ja nyt vasta tapahtuu tämä 😭😭😭😭 en kestä tätä voi vittu huutis

Lmaoooo kuuntelen atm girls like girls ja oon iha onnessaa ja nautin tästä biisistä LMAO vaikka ajattelenkin vain miehiä atm 😂😂😂😂 but i do love this song 🌚

On vaa nii "hyviä muistoja" tästäki biisistä

Venaa mihi toi biisi ees liitty lmao en muista. Varmaan johonkin.... K ehkä?????? Idk.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,038
Reaktioarvo
2,921
Idk

Snif snif itken vieläkin tälle:
There's just no way that you're not good enough
Don't let them tell you you're not good enough
A little weird is a good thing
God made you just how you should be
Good enough
More than good enough
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,038
Reaktioarvo
2,921
BISH WHAT

😩😩😩😩😩

en ymmärrä miks en saa ikin olla rauhassa noilta siis jos oon hetken sillee omg en aattele tota yhtä (eunhyuk 😑) niin sit taas nään jotain nii vitu järkyttävää........ Ei luoja ei kannata kuvitellakaan olevansa yli

+ Luulin että hongjoong ei oo vittu basically mitää mut yhtäkkiä se on vitu sexy ja niiku muutenki mitä????????? I don't even??????? I don't even????? 😩

En tiiä ees mitä mun pitäs sanoo näistä tyypeistä enää

Mut en vaa ymmärrä et miten eunkwang onnistuu olee the definition of cute 😐 this is awful 😭 niiku oikeesti the most adorable

I hate it

I hate this man i hate him 😭😭😭😭😭
 
Ylös Pohja