Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Aika jännä juttu ja taas kerran ihan vitun iconic että tämä tapahtui:
Katoin äsken sen vidin 2012 biiseistä missä on irresistible lips, wow ja insane. Siis se minkä katoin sillon KESÄLLÄ -20. Niin... Ööm juuh. Niin siis kun siinä on vaan semmoset lyhyet klipit niin silti joka saatanan kerta kun näin eunkwangin niin periaatteessa unohdin hengittää tai aloin painaa kynsiä ihoon (hirvee stressireaktio xDD) tai sydän alko hakkaa hulluna tai muuten vaan sain jonku kohtauksen. Niinku se reaktio oli ihan helvetin vahva. Niinku en tienny miten päin olla vaikka se oli vaan lyhyt pätkä siit. Siis kirjaimellisesti muutamii sekunteja idk mut olin vaa sillee "VITTU EN EES MUISTANU ET SE ON NOIN KOMEE" tyylil :D (vaikka se siis on mun taustakuva nii oon mä sitä sen lärvii nytkin nähny mut en ikin jää kattoo sitä vaa yritän aina vaa olla sillee "ei et kato sitä edes")

Niinku ton reaktion vahvuus oli taas kerran ihan hullu. Muistuttaa mua siitäkin vahvasta reaktiosta kun oli ne ennustuskeissit siitä ja siitäkin vahvasta reaktiosta kun sitten lopulta siihen ihan rakastuinkin. Se oli vaan niin vittu ekasta vidistä poikki siinä vaiheessa olin totaalisen niinku sillee kiinni jo siin siinä vaiheessa. Niiku et se vaan... En tiedä edes vieläkään miten se oli mahdollista mut se oli siin kohtaa ekasta vidistä poikki ja se oli siinä.

Siis somebody tell me miks mun reaktiot siihen on aina tämmösiä? Eeeeei helvetti ei kukaan muu onnistu saamaan mua tämmöseks vai häh??????????? Tai niiku et jotenki tää on niin....... Omituista. Sinänsä aika eri asia kuin muut mutta niin. Ei se sitä tarkoita ettei tunteita olis muita kohtaan mutta eunkwang on niin vitun sekava tapaus että en kyllä vieläkään tajua mitä tässä on tapahtunut. Siis edelleen tuntuu vähän epätodelliselta tai aika paljonkin. Melko useinkin pysähdyn oikeasti miettimään että mitä VITTUA onko tää todella näin. Koska muistan hyvinkin elämäni ennen eunkwangii niin en voi uskoa edes että tämmöstä tapahtu mulle tai niinku en vaan voinu kuvitellakaan oikeasti et se love of my life ois ihan oikeasti jotain tällästä. Niiku se ihan actual love of my life.

Niiku HÄH


vaikka tuntuu pahalta dismissaa nyt esim yuto tälleen et "lol sä et oo love of my life" ku kylhä seki periaatteessa lähestulkoon on mut sit on jotenki vaa toi yks joka erottuu niin eri tavalla kaikista en osaa ees selittää sitä mitä helvettiä se meinaa et mist täs on kyse mut.... Niin vitun unreal keissi ettei toista oo. + Pakkomielteen tasot on sellaset et ihan OIKEASTI ei oo toista ollut koskaan ja tuskin tuleekaan ikinä näin hullua ns. pakkomiellettä kehenkään (vaikka nyt sentään olen järkevöitynyt ja pitänyt taukoa matskuista ugh). Ja siis vaikka kyseessä onkin tämmönen aivan vitun sekava keissi ja sinänsä pakkomielle-ish mutta ei syytä huoleen tiedän rajani yms, en ikinä varmaan edes uskaltaiskaan tehdä mitään sellasta joka ois liian sellasta tyyliin sasaeng tyyppistä. Mutta siis en tiedä miksi vain ja ainoastaan tuo yksi ihminen on sellainen että se triggeröi mulla maailman järkyimmät obsessiot tulille. Niinku... En voi hyvin. Mutta hyvä pitää taukoa tosiaan. Sinänsä oon ihan ylpeekin itestäni että oon ollu ihan fine sinänsä tässä et ei se sillon niin epäterve pakkomielle varmaan ole kun pystyy kuitenkin ihan hyvin pitää taukoa. Vaikkakaan siitä unien näkeminen ei juurikaan rauhoitu siitä huolimatta XD

Ja siis... En tiiä... Toivon etten oo ihan täysin sekasin ku seinäkello. Nah. Huolehdin ihan turhaan. Its fine i think. Ei täs mitää pahaa oo. Sitä paitsi en edelleenkään voi sille mitään. Its gon be alright D:

Mutta tosiaan, mun reaktiot siihen on niin vitun random oikeesti, olin ihan sillee mitä vittua en edes oottanu tollasta. Aattelin et oisin paljon rauhallisempi mut eeei all my fucking feelings exploded and it was like freaking fireworks going off in my body idk. it was like mate what the fuck. Tuntu oikeest silt et my fucking brain explodes :D en ehkä ihan noin vahvaa reaktiota silti odottanut vaikka tiesinkin että voi olla paha XD huhhuh oikeesti mitä se oikeen tekee mulle. Niiku mikä toi sen vaikutus oikeen on en voi ymmärtää ikin. Miten se voi olla jotenkin mulle siis niin tollanen ns. "Soulmate" tyyppinen että sen näkeminen tolleen nopeestikin vaan jotenki ravistelee koko mun sielua. Sillee oh fucking hell that's my man thats my man 😭 niiku ihan täysin spessu keissi.




Ei hyvää vitun päivää nyt taas.

Siis vittu se on KOMEE. mää oikeesti unohan välillä kuinka komee se on. Siis oon ihan jotenkin sanaton ku en ymmärrä vittu yhtään mitä se ny tekee mulle taas. Siis mitä vittua mitä vittua mitä vittua alan itkee vittu tää tuntuu epätodelliselt.

Ugh mul on ollu ikävä irresistible lips tosin it's such a good song.

Siis vittu ku näin sen siinä ni samantien kaikki tuntu epätodelliselt ja en vittu tajuu ku siis en tiiä, vittu silmissä pimenee emt 😂😂😂😂😂😂💀 literally mikä vitun reaktio tämä on. Honestly he leaves me shaking like this and i'm like "....huh?????" Niinku idk he just was there on my screen for a little while and it's like My fucking world turned around and now i'm like "w-what happened"

*Turned upside down? Idk. Jotain sinne päin.

Yhteensä alle minuutti (varmaa jopa alle puol minuuttii) niist klipeist tuli ni se sitten aiheuttaa tämmösen? Joo mitä vittua.

En tiiä näköjään reaktiot vaan vahvistuu kun pitää taukoa vai???? :D sitäkö tämäkin nyt on. Herranvitunperkele nyt.

Kaikista hauskinta on että kuuntelin läpällä euro neuron ennen kun katoin sen vidin (katoin kaikkii muitaki ESC trollauksii) ja ku tuli se "i got only one rule, always stay cool like a swimming pool" niin aattelin et noniin tossa hyvä ohje jos katon sen vidin et pls stay calm. No jooo :D i couldnt stay cool like a swimming pool unfortunately 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ai vittu nauran kyl tolle lainille ei huutis. Mut joo, emmää ihan noin vahvaa reaktioo siihe ihmisee taas oottanu vaikka tiesinkin että voi olla paha nyt kun ei oo niin tottunut taas. Mutta HERRANJUMALA mitä mun sydämessä tapahtui kun kuulin sen äänen ja näin sen. Niinku i can't control my feels anymore what the actual HELL.

Clearly the love of my life




🙃 (Even though i can't because it's so stupid that hes the love of my life XD and so fucking unreal)

Mut niinku what the absolute fuck.

EMMÄ TAJUU i'm still shivering?????????????????? Miten KUKAA IHMINEN voi olla noin komee? Niinku aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa so perfect in every way even the fact that hes annoying is so perfect still like no one else can annoy the hell out of me like that and still melt my heart completely and srsly my heart felt like its going to burst idk and i'm still like a school girl i-
Wtf. No siis en ymmärrä.

Like

Hes so perfect so perfect so perfect so cute i'm so in love with him so in love with him i can't he's so cutie and literally the one and i don't even understand 😭😂 yea byeeee

EI VITTU nyt loppu ihan samantien ja nukkumaan:D

Mutta joo. Sairastahan on kaikki mutta tuntuu että tässä vaiheessa suhtaudun kaikkeen vaan silleen läpällä xD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mutta siis tarkotan että en odottanut tavallaan tollasta ja sit sillä vitun sekunnilla kun näin sen olin sillee "and i oop-" tyylil :D siis tuntu vaa et jotenkin i kinda froze maybe or something olin vaa jotenki sillee ihan shokis melkeinpä. Nii, ehkä shokki on paras sana kuvaamaan sitä :D häh oikeesti. Miten sää voit tommosesta mennä shokkiin. Joop. Clearly the love of my life idk.

Enkö mä jotain silloin aikoinaan sanonut..................... I knew. I knew it for some fucking reason. Listen, i don't know what the hell that was but it happened. Mutta kun olin silleen thats going to be my husband/boyfriend tai tällee niin joo ei se nyt ainakaan vielä ole mutta :D at least rakastuin siihen silleen että se onki yhtäkkiä love of my life. Eihän se silloin vielä mikään love of my life ollut, vaikka tiesinkin/tunsin että se on ainut oikee mulle oikeesti, mutta en varmaankaan ollu täysin valmis silloin ees hyväksyy sitä.

Siis mitä vittua oikeasti. Ei tämmöstä voi tapahtua. Miten helvetissä pystyin sillon tietää et se on kuin onkin ainut se oikee mulle. Mitä enemmän ajattelen sitä hullummalt ja uskomattomalt ja trippaavammalt se tuntuu. Niinku tiesin että se on oikee mutta en vaan ihan täysin tunnetasolla tuntenut sitä rakastumista siinä vaiheessa vielä tietenkään. En vaan ymmärrä mistä helvetin perseestä sen infon edes repäsin. Mutta ei vaan tunnu sattumalta yhtään. Aivan sairasta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mitä enemmän mietin... Sitä enemmän creeppaa :---------D pitikö todella sattua näin

Was that really necessary
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja niinku elämä tuntuu epätodelliselt

Niiku tällä hetkellä nyt jotenkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja taas näin eunkwangista unta. Alkaaa olla jo absurdia jälleen xd se oli kyl iha vitu ihanaa, koko se vitun uni 😭❤️ en kestä enää ollenkaan
Ku tuntuu että järki lähtee noiden unien söpöydestä like idk he was so freaking cutie my baby 😭😂 siis se uni oli vaa niiiiin ihana. Nyt vittu oikeesti.

Siis ne tietyt kohtaukset voi luoja

Siis esim olin jossain mun kaverien kanssa i think sit sattumalta taisin törmätä myös kwangiin (tosin tilanne tais siinä olla se että tunnettiin jo muutenkin että vähän niinku tällee alternative reality ofc) ja aaaaaaaaa en muista puhuttiin jotain siin ja sjsskdkffbkfkfkb en tiiä en tiiä kaikki oli niin vitun täydellistä bye



Emt

Kun se on niin söpö




Huoh mutta saattaa olla että jossain vaiheessa taeil on ollu mun unessa mutta en oo ihan varma vai tuliks toi fiilis vaa siit jos oon aatellu sitä ihan valveilla.. nimittäin sitä en muista sillee tarkasti niinku muistan eunkwangin. Nimittäin se oli ihan selkeästi siin unessa ja vittu miks jokainen uni on niin täydellinen, tai ainakin jokainen uni siitä.... Ja näköjään myös jokainen uni yutosta eikös..... Ja näköjään myös jokainen uni huista.........


Oikeesti mulla menee koht niin yli taas nää tunteet että 😂



Ja sit tietenkin kun näkee unta esim kwangista niin herätessä ajattelee sitä yllättäen koko ajan ja sit saattaa ajatukset jopa lipsua seksuaalisiks. Itse asiassa siin unessa saattoi myös olla jotain sellasta joten luulen että senkin takia. Honestly idk. Must tuntuu että oltiin hommailemas sen kaa jtn siin mut ei varmaankaan tehty mitään kovin ihmeellistä, ehkä se oli vaa jtn pientä tai sitten oltiin vast alottamas hommii mut ei tehtykää mitää sen kummempaa. En kyl oo yhtää varma mistää ku toikin kohta oli niin hämärä. Hmm.

Jooh, no se unista. Oon nyt vaa nähny niin monta yötä putkee unta eunkwangista että tuntuu että varmaan taas ens yönäkin ja sitä seuraavanakin nähdään siitä unta. Voihan sen jo arvata tässä vaiheessa kun tämmöne putki taas pääl lol. Mut ei se mitään. Noi unet on niin söpöjä ei ees haittaa oikeestaa 😔💕 varsinkin se viime yötä edeltävä uni oli niin ihana näin kai sitä jotenkin vaan ohimennen ja yritin olla paljastumatta jollekin toiselle ihmiselle et se ei tajuis että kyylään eunkwangiiiiii :D that dream was so perfect help.




And honestly, what the hell are these needs again. No, sainpahan jonki aikaa olla ehkä vähän vähemmän horny mutta nytkö taas joka päivä ollaan entistäkin enemmän kiimassa :///////////// hmmmmmmmmmmmmm. Pls. Ugh it just turns me on so much imagining his erection and all that 😭🤤 I'M SO SORRY 😩



OH SHIT no no no no in that dream did i take his dick into my mouth again 😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑 why do i keep dreaming about perverted things like these 😩 voi vidu.


HUOH.


Must alkaa tuntua et ollaan molemmat yhtä pervertikkoja...............

Honestly kosk
Esim
"I know hyung you're a pervert" 💀
+
"No i already have a lot" 💀
Ja mitä kaikkea muutakin 🤦🏻‍♀️

Jaahas.

Okei en ajattele enää mitään oon nyt tullu vaa siihen tulokseen et oon pervertikko, se on pervertikko, kaikki on pervertikkoja ja se siitä 💀 vaikee olla kuvittelematta tiettyjä asioita 💀💀💀💀💀 onko ihan pakko 😶

Pleasw it gives me butterflies again.... Imagining taking his dick into my mouth. 😒 Why does it give me butterflies i-
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Okei mun toleranssi on nyt kyl ihan naurettavan huono :D kävin nopee instas ja ei ollu tarkotus stalkata sitä mut tietty ne kuvat lävähti vaa ekana siihe silmien eteen joten piti vähän tsekata. Katoin ne hyvin nopee mut silti en meinannut kestää yhtään. Toleranssi on ihan onneton oikeesti nytte :D ei kestä vittu mitää. Pelkästään nopee sen lärvin näkeminen on basically tätä: 🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋 vittu sydän HAKKAAAAAA.


Siis jos mä en väärin muista niin timpan kanssa kävi toi ihan sama juttu et sit kun pidin taukoa siitä niin toleranssi laski :D kkkkkkkkkkkk ihan totta näin se on
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
I'M SHIVERING

rlly


TOLERANSSI. i am going to be destroyed by that boy.


AND THATS THE TRUTH



OH. MY. GOD.

I CANNOT DEAL WITH THESE FEELINGS XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
I SWEAR SOME OF THESE PEOPLE WHAT THE FUCK




mut oikeesti toi kyl hyökkää mua kohtaan jopa enemmän ku yuto koska mun silmät vaa on sillee "i have never seen anything more beautiful" 💀

Iha järkyttävää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
KARI??????????

onkse oikeesti 51 kosk muistan ku se oli 30 jotain... Silloin aikoinaan 😭 on tässä aikaa mennyt. Voi voi tätä elämää...... (Hirveää 🎶)

Öö joo ok
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Kari tulee aina olee special se on sentään mun ensimmäinen oikeasti valtavan intense rakkaus. Ennen sitä oli kyl kaikkee mut Kari oli se ensimmäinen tollanen todella intense rakastuminen tavallaan. 😔💕
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
I mean

.......

Who the HELL is it if it's not eunkwang?????????????

I AM SO confused

I have no clue who the hell could it ever be if i was wrong all along

I'm fucking losing my mind pls
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Lol mä listasin kaikki mun ihastukset koskaan (tai ainakin sanoisin että hyvin suuren osan niistä, vois sanoa että ehkäpä ne tärkeimmät???? Tai.. ainakin melkein kaikki) ja miks en oo yllättynyt siitä että:
A) se lista on pitkä
B) tietenkin eunkwang hui ja yuto oli ensimmäisenä siinä listassa :---------D ketkä tulee ekana mieleen....


Vittuuuuuuuuuuu

Ja muuten:
- näköjään taeil tai pepe tai jonttu ei oo tärkeitä ku unohin ne siitä listasta kokonaan xDDDDDD OLEN SIIS YLI TAEILISTA EIKU
- julkkiksia oli 50 kpl siin listas
- muita oli 18 kpl siinä listassa 🤔
- ja niistä 18 osa oli opettajia tietty

Joooooooo.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Joku mussa on "vikana", ei siis vikana tietenkään mutta silleen Joku mussa on vaa niiku, miten sen sanois.. erilaista.

Lol, ei vikana
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Et niiku ei varmaan myöskään tarvi ihmetellä sitä miks en oo ollu ikinä parisuhteessa? Jos suurin osa on ollu kuitenkin julkkiksia ja opettajia niin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Jopa hanse unohtu tosta niin onhan niitä paljon enemmänkin lol hups
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
"Sinulla on aika paljon adhd:n piirteitä." T. Joku testi. No shit, tiedetään:D keskittymiskyky olematon, usein. It's just chaos. It's just fucking chaos in my head mutta ulospäin sitä ei taida ainakaan yleensä huomata.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut at this point mun mielestä diagnoosit on täysin turhia. Tilanteet on tilanteita oli se sitten ocd ahdistus masennus adhd mikä tahansa. Tilanne on silti se että en VITTU PYSTY esimerkiksi yleensä käydä suihkussa kovin usein, tänäänkin ajattelin että hitto kun pitäis ja ois mahtavaa käydäkin siellä suihkussa nytten mutta sitten kun rupesin kelaa et pitää laittaa vesi päälle about 2h ennen et se ehtii lämmetä, no, sitten 2 tunnin päästä tilanne onkin jo ihan eri enkä enää kykenekään menemään suihkuun. Kun sinne pitäs päästä menemään sillä sekunnilla kun tulee se fiilis että nyt mä haluun käydä suihkussa. Sitten kahen tunnin päästä on jo aivan eri kuviot nimittäin 😇😇😇😇😇😇😇 it's the chaos 😇😇😇😇😇😇😇 enhän mä sitten enää mihinkään suihkuun ole tietenkään menossa jos pään sisällä tapahtuu jo jotain muuta taas xdddsssdddffff

Sehän nyt on aivan selvä asia, duh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ok add piirteet kuulemma:
• myöhästely
• unohtelu
• tavaroiden kadottaminen
• tehtävien loppuun saattaminen vaikeaa
• keskittymisvaikeudet
• aloitekyvyttömyys

Ja kaikki noi on mulla yleistä PAITSI tavaroiden kadottaminen. Niin jos 5/6 piirteistä on mulla yleistä niin kai mä aika add-piirteinen sitten oon. Oli diagnoosia tai ei. Huom, add-piirteinen, en väitä että mulla ON add. Mut noi oli siis vaan jostain kuvasta minkä löysin niin täsmää kyllä hyvin nuo piirteet.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ughghhg i can't with these two songs D:


Lähinnä nyt tuli toi hiton misfit mieleen koska muistin sen yhen artikkelin tai jonku jutun missä oli jtn tyyliin "don't fall for celebrities because after that you can't fall for normal people anymore" siis yleensäkin kaikki toi tuomitsevuus en jaksa enää yhtään vittu :D mus ei todellakaan oo mitään vikaa.

Ja no siis gorgeous sinänsä samasta asiasta, toki myös hyvin hyvin paljon ulkonäköönkin liittyen sama homma, + ofc my neurodivergent ass yms. Kaikki mistä oon insecure itessäni.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Itken rakastan tota biisii niin paljon jo nyt (gorgeous)
Misfit en oo viel kauhee kaua kuunnellu mut silti alan todellakin pitää siitäkin ihan vitust
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut gorgeous on jotenki niin viel sellai et se hits different. Like... Really.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Oikeest emt en voi selittää sanoilla mitä tunsin ku kuulin gorgeous ekaa kertaaaaa i felt like idk like "now i finally feel beautiful" ja siis silleen se oli emt almost like a religious experience. lol.
 
Ylös Pohja