Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Miten BtoB voi tapahtuu mulle ja miks tää nyt ehdottaa nimenomaan tossa muodossa tota: BtoB???????? Ikinä ennen käyny :DDDDD MITÄ vittuaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Confused Orlando Airport GIF by Orlando International Airport (MCO)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
But I mean the whole BtoB thing is a scam anyway

Ai nyt se ehottaa aina sitten automaattisesti I vaikka mulla on suomeks tää nyt jaaha

FI • EN

ja en • fi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Kolme japaniks

Sit suomeks englanniks koreaks ja venäjäks

???? Varmasti siihen on syynsä mut silti miks venäjäks

Mä ymmärrän miks koreaks tai japaniks

Mut venäjäks

Ainiin se oli santun takii

Nii kaikki nää on ollu vissii videoiden ettimiseen?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Esimerkiksi vaikeassa kilpirauhasen vajaatoiminnassa muisti voi heiketä.


Voipi olla sekin koska ajattelin just sitä kuinka koko ajan unohdan jotain ja niinku ihan kauheeta :DDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Omg

My head works in a completely different way..........

And imagine that ive always been like this

Tai suurinpiirtein niin kauan kun muistan tai ainakin siis lapsesta saakka

Imagine that

Weird kids turn out to be weird adults.....

Vai miten toi sanotaan

Weird kids grow into weird adults..

No jotai sellasta :D

Oudoista lapsista tulee outoja aikuisia :D saakeli.

Fr olin outo lapsi nyt oon outo aikuinen eikä se lapsena tuntunut niin samanlaiselta koska lapsesta voi olettaa silleen että lapsi ehkä voi ollakin tollanen mikä mä olin mut jotenkin aikuisesta ei ikinä oikeen kuvittelis samaa

Is it neurodivergence well maybe idk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ku mä en sais yhtään stressata

Jotkut oikeesti sietää sitä hyvin, jotkut ei taas toimi yhtään sen vaikutuksen alasena
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
The way im at my lowest weight

Tai siinä around

Koska mun lowest weight on 63,40

Ei tietenkään the lowest of literally all time mut ainakin nyt tässä varmaan viime vuosina, varmasti sanoisin et ainaki 2016 eteenpäin näiden vuosien lowest weight ainakin tietääkseni

Its just so weird like how am i here
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
My head works in a completely different way..........

And imagine that ive always been like this
Who the heck does this lol

En haluis sinänsä selittää sitä kun ei se selitettynä kuulosta siltä mitä se oikeesti on mut :D

Ja pidän sitä vaa tuttuna ominaisuutena mulle et jotenkin vaan teen tälleen mut

Esim jään kuuntelee yleisellä paikalla ku ihmiset puhuu sit keskityn siihen ja keskityn niinku siihen et milt suomi kuulostaa et jään jotenkin tutkii sitä kieltä silleen, sit keskityn siihen hetken aikaa sit sen jälkeen oon silleen nonii mitäs nyt tekis

Ihan niiku toi ois joku aktiviteetti mut on se :D

Sit muutenki teen niin outoja asioita 😂

Tarkistelen sohvan nojaa ku pitää tutkia kaikki tarkkaan et miltä se näyttää

Samoin vaatteet

Et miltä joku kuvio näyttää

Ja päätän niin oudoilla tavoilla periaatteessa mitä teen tai en osaa selittää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Se kun pitäs ottaa virtsanäyte (minkäköhän takia, se jäi epäselväksi) mutta en ota koska en osaa. En aio siis tehdä sitä ikinä joten :D

Tai ehkä joskus mutta en ainakaan viikkoihin aio tehdä sitä

Enkä välttämättä tee sitä koskaan

Joskus silloin jouduin sen ottamaan (hiivatulehduksen selvittämiseen?) mutta oon vielä tänä päivänäkin aika varma siitä, että en varmasti silloin tehnyt sitä oikein ohjeiden mukaan, siinä kun on noin 50 eri kohtaa jotka pitää tehdä oikein.

Salee siinä tuli väärä tulos sillon tai jotain:D muistaakseni silloin tulos oli ettei mulla ollut hiivatulehdusta mutta oon lähes varma että tein sen niin päin helvettiä kun kukaa voi ikinä tehdä, joten, en yllättyis vaikka ois ollu väärä tuloskin tai jotakin :D

Mutta joka tapauksessa.

Ainiin, kyllähän tein sen toisenkin kerran labrassa muistaakseni, kauan sitten tämäkin, ja oon lähes varma että sekin meni yhtä lailla päin helvettiä. En siis usko että teen tälläkään kertaa sitä oikein, joten eiköhän oo ihan parempi vaan jättää kokonaan tekemättä. Turhaa työtä.

Nii. Et tota. Sen vaan sanon etten osaa edes levittää häpyhuulia oikein joten eiköhän se oo paras jättää tekemättä. En osaa edes tehdä alapesua oikein enkä ajoittaa sitä oikein sellaiseen hetkeen kun ei ole kuukautisia tai runsasta valkovuotoa, jos sellaista hetkeä edes mun elämässäni on. Lisäksi en osaa, jos sitä suihkua ei edes saa katkaista, ensin kusta pönttöön, sitten purkkiin (tarpeeksi muttei liikaa), sitten loput taas pönttöön. Ainiin ja muista levittää ne häpyhuulet. Ainiin ja muista samalla miettiä kaikki pakko-oireet ja älä saa paniikkikohtausta joka tulee sun "väärän" sukupuolen sukupuolielimistä elikkäs varmasti pystyn keskittymään näytteen ottoon kun en voi ajatella muuta kuin sitä että haluan kuolla ennemmin kuin olla tyttö

Joten voi siitä ihan miettiä että en aio sitä todnäk tehdä


Oon aiemmin pystynyt tekemään mut kuten sanoin niin lol oon lähes 100 varm etten tehnyt sitä oikein sillon LOL

pissaan mieluummin pönttöön kiitti vaa 🤭

Mikäs siinä

Enkä osaa edes pyyhkiä sitä ensin kun siinä oli jotain että jotain piti pyyhkiä ennen? Kusemisen aloittamista?

No joka tapauksessa turhaan mietin kun en todennäköisesti aio tehdä sitä :DDDDDDDD

Tai sitten teen sen joskus monen kuukauden päästä silleen LOL

Jos sitä voit vetkuttaa kuukaustolkulla

Mutta en kyllä aatellut tehdä ollenkaan
Mikäs siinä, kuolen varmaan mieluummin (tai en tiedä mitä ne siitä tutkii, kuinka vakavaa edes on)
 
Ylös Pohja