Se kun pitäs ottaa virtsanäyte (minkäköhän takia, se jäi epäselväksi) mutta en ota koska en osaa. En aio siis tehdä sitä ikinä joten :D
Tai ehkä joskus mutta en ainakaan viikkoihin aio tehdä sitä
Enkä välttämättä tee sitä koskaan
Joskus silloin jouduin sen ottamaan (hiivatulehduksen selvittämiseen?) mutta oon vielä tänä päivänäkin aika varma siitä, että en varmasti silloin tehnyt sitä oikein ohjeiden mukaan, siinä kun on noin 50 eri kohtaa jotka pitää tehdä oikein.
Salee siinä tuli väärä tulos sillon tai jotain:D muistaakseni silloin tulos oli ettei mulla ollut hiivatulehdusta mutta oon lähes varma että tein sen niin päin helvettiä kun kukaa voi ikinä tehdä, joten, en yllättyis vaikka ois ollu väärä tuloskin tai jotakin :D
Mutta joka tapauksessa.
Ainiin, kyllähän tein sen toisenkin kerran labrassa muistaakseni, kauan sitten tämäkin, ja oon lähes varma että sekin meni yhtä lailla päin helvettiä. En siis usko että teen tälläkään kertaa sitä oikein, joten eiköhän oo ihan parempi vaan jättää kokonaan tekemättä. Turhaa työtä.
Nii. Et tota. Sen vaan sanon etten osaa edes levittää häpyhuulia oikein joten eiköhän se oo paras jättää tekemättä. En osaa edes tehdä alapesua oikein enkä ajoittaa sitä oikein sellaiseen hetkeen kun ei ole kuukautisia tai runsasta valkovuotoa, jos sellaista hetkeä edes mun elämässäni on. Lisäksi en osaa, jos sitä suihkua ei edes saa katkaista, ensin kusta pönttöön, sitten purkkiin (tarpeeksi muttei liikaa), sitten loput taas pönttöön. Ainiin ja muista levittää ne häpyhuulet. Ainiin ja muista samalla miettiä kaikki pakko-oireet ja älä saa paniikkikohtausta joka tulee sun "väärän" sukupuolen sukupuolielimistä elikkäs varmasti pystyn keskittymään näytteen ottoon kun en voi ajatella muuta kuin sitä että haluan kuolla ennemmin kuin olla tyttö
Joten voi siitä ihan miettiä että en aio sitä todnäk tehdä
Oon aiemmin pystynyt tekemään mut kuten sanoin niin lol oon lähes 100 varm etten tehnyt sitä oikein sillon LOL
pissaan mieluummin pönttöön kiitti vaa 🤭
Mikäs siinä
Enkä osaa edes pyyhkiä sitä ensin kun siinä oli jotain että jotain piti pyyhkiä ennen? Kusemisen aloittamista?
No joka tapauksessa turhaan mietin kun en todennäköisesti aio tehdä sitä :DDDDDDDD
Tai sitten teen sen joskus monen kuukauden päästä silleen LOL
Jos sitä voit vetkuttaa kuukaustolkulla
Mutta en kyllä aatellut tehdä ollenkaan
Mikäs siinä, kuolen varmaan mieluummin (tai en tiedä mitä ne siitä tutkii, kuinka vakavaa edes on)