Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Hahhah muistan sillon kun ekan kerran? Tein sitä hommaa ja sillonkin kun olin valmis olin silleen "tulikohan tää nyt oikein :DDDD tuskin mutta siitä vaan laitetaan se silti menemään labraan" :DDDDFFFFFFFFDFD kukaa ei osaa tehdä niitä yhtä päin helvettiä ku meikäläinen nimittäin en osaa edes pestä varmaan oikein ohjeiden mukaan jne. Sitä paitsi muistan kyllä kuinka vaikeeta on edes pitää sitä purkkia siinä

Miten voi samaan aikaan levittää häpyhuulet ja toisel kädel pitää purkkia siellä ja mitä muuta

Sit tietty täytyy pitää se paperi koko ajan siinä kohta kohdalta seurata ja + en muutenkaan pysty tekemään koko asiaa pakko-oireiden takia joten en taida tehdä

Silloin ne pari kertaa mitä tein kauan sitten niitä niin en varmaan ajatellut sitä edes niin tarkkaan enkä edes yrittänyt noudattaa kaikkia ohjeita 100 prossan tarkkuudella ja siksi nyt en pysty tehdäkään sitä koska yritän tehdä sen niin oikein kuin pystyn jolloin en voi muuta kun itkeä koska stressaa koska jos sä oikeesti yrität tehdä sen NIIN. OIKEIN. KUN. PYSTYT. tosi tarkasti jokaisen ohjeen ja sanan mukaan 100 %. Niin silloin sä just et pysty sitä tekemään

Pitäs olla vaa sillee et juu suihkuttaa hetken aikaan ja ei väliä millään valkovuodolla ei edes ajattele sitä, ei ees pyyhi eka sitä ja sit vaa kusee kaiken purkkiin et tai jotain

Mut pointti siis se että se pitää tehdä väärin jotta voin tehdä sen. Jos yritän tehdä sen täysin oikein, en pysty sitä tekemään ollenkaan.

Ehkä kukaan ei tajuu tota mut siis kuka muka pystyy tekee sen jokaisen sanan ja lauseen mukaan oikein mit siinä paperissa lukee?

En aio tehdä sitä, edelleenkään. Se nyt on ihan selvä asia. Vaikka vihaan verikokeita, niin ottaisin niitäkin noin tuhat kertaa mieluummin koska siinä mun ei tarvitse yrittää mitään tarkkaa (paitsi jos tarvii paastota, mut ei sekään oo yhtä vaikeaa ollenkaan).



Vaikka en voi käydä yleensä hammaslääkärissäkään hammaslääkäripelon takia, niin melkein kävisin sielläkin sata kertaa mieluummin kuin ottaisin virtsanäytettä, sillä en osaa noudattaa niitä ohjeita. Hammaslääkärissä sentään ei oo sillain mitään tarkkoja ohjeita, vaikka se sattuukin oikeastaan ehkä enemmän kuin verikokeet vaikka.

Että siitä sitten miettimään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tuskin se kusitesti edes on mikään tärkeä että kuolen muuten jos sitä ei tee :D vai miten vakavia sairauksia tässä tutkitaan 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Järkyttävä nälkä mutta vittuunnuin sen verran (myös sukupuolidysforian takia) että aloin itkeä enkä pysty syömään vieläkään mitään XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Onneksi LUOJAN KIITOS SIIS LUOJAN KIITOS se ei oo mun valinta olla nainen joten se vähän helpottaa ettei se oo mun oma valinta mutta ei se kyllä tarpeeksi helpota :---------D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Se on jännä että tilanne MULLA nimenomaan on tää:
- olen nainen, nimenomaan cis nainen
- koen EDELLEEN, YHÄ JA VIELÄ VIIDEN VUODEN PÄÄSTÄ sukupuolidysforiaa

Se on kumma se sukupuolidysforia kun ei olla trans
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Se tunne kun luulis 95 prosenttisesti oireide perusteella että olisit trans mutta miten onkin mahdollista etten ole 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 tämähän on se suurin mysteeri tässä kaikessa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Niin ja muuten, tosta kusitestistä :D ensimmäinen asia on se miten voin olla vähintään 4 h kusematta :D i dont think so, paitsi joskus yöllä mutta ei sekään kyllä oikein
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Sukupuolidysforia 😍 me kaikki rakastamme sukupuolidysforiaa

Me kaikki, transihmiset ja minä ainoana cis-ihmisenä 🤩
 
Ylös Pohja