Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tai silleen koska musta ei silti oo siihen mutta onhan tää tunne sellanen että tulee pakokauhu ja paniikki ja pitäs päästä pois lol
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Some are satisfied with no medical or surgical treatment but prefer to dress as the felt gender in public.

What felt gender?

Agender?

Girl?

What felt gender? What gender do i feel? Nothing?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
If I start to get gender dysphoria at 25, does that mean I was transgender from birth?

There isn’t currently any way to answer that question with certainty. What is known is that there are two different kinds of gender dysphoria: early-onset and late-onset. Early onset means before puberty, often in early childhood, while late onset means after puberty, typically in one’s early 20s, though it can happen really at any time. There are people out there who weren’t aware of their problem until their 40s.

The two variants appear to have slightly different mechanisms - among other things, differences in sexual orientation. People with the early-onset version typically are heterosexual - i.e. they prefer people of the opposite gender to the one with which they identify (so, someone who identifies as female will prefer males, and someone who identifies as male will prefer females). People with the late-onset version are typically homosexual - i.e. they prefer people of the same gender as the one with which they identify (so, someone who identifies as female will prefer females, and someone who identifies as male will prefer males).

In the case of the late-onset version, it may be that it was ‘just sitting there waiting to come out’ for all of the person’s life, or… it may not be that way. We don’t really know and it would be very difficult and fraught with potential ethical problems to find out in any scientifically viable manner.

The important thing here is that both variants qualify equally as gender dysphoria.



I do not understand
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
I just started to get gender dysphoria since 22 right? Ja silloinkaan sitä ei ollu koko ajan. Esim en tiedä 2022 oli vaiheit jolloin mulla ei ollu mun mielestä yhtään gender dysphoriaa pitkään aikaan? En tiiä?

Must tuntuu et mul on ollu dysforiaa 2020-2024 mut tosi vaihdellen eli ei mitenkään koko ajan ees, ei lähellekään. Joten tosi tosi outoo en vaan älyy.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tai oikeesti todellisuudessa mä en ees tiiä mikä on dysforiaa koska voi olla ettei mulla oo ollu sitä koskaan, joka tapauksessa oli miten oli niin mä en todellakaan oo trans koska oon ihan tottunu ajattelew itteni tyttönä joten totta kai mä nään itteni tyttönä vaikka se onkin eniten cringe ja oksettavaa mut se on tottumiskysymys ja se tulee kaikista luonnollisimmin joten ööh sillon mä en oo trans
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Oota

Ku mä en tosissaan koskaan lapsena tai oikeestaan silleen niiku nuorenakaan kokenut tätä

Mun mielestä mul ei ollu kokemusta tai tietoa tarpeeks, siitä että miks edes vois olla joku syy miks se ois kamalaa olla tyttö, tai siis häpeällistä. Ei mua sillon hävettäny yhtään, ei yläasteellakaan mun mielestä, se oli ihan normaalia. Ainakaan suurimman osan ajasta ei. Kun ei siin varmaan jostain syystä ollu sillon viel mitään hävettävää. Ja jostain syystä jossain kohtaa on tullu joku kokemus jonka myötä siit on tullu hävettävää koska mun mielestä sillon... Ei siin vaa viel ollu mitään sellasta.

Ja se ensimmäinen kerta oli mun mielestä 2020, enemmän just sillon loppuvuodesta tai siinä main.

Ja sitä mä en todellakaan tiedä miks se sit alkoi.

Jos niiku siinä aikasemmin ei ollu ollu mitään hävettävää ja yhtäkkiä oli enkä vain ymmärrä miksi.

Ei jeesus.

Mun koko elämä on niin typerää ja häpeen koko elämääni. Mul ei oo mitään muuta ku turhia muistoja, oon vääntäny tästäki jonku turhan jutun sillon ja nyt se seuraa mua hautaan saakka vai
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Kirjaimellisesti en ymmärrä ollenkaan, koska

En yritäkään ymmärtää enkä haluis ajatella kun mulle tulee vaa paha olo kaikesta naiseuteen liittyvästä. Oksettavaa


Vai onko se joku juttu että oon alkanut aattelee et koska oon nainen mun pitää harrastaa seksiä ja varsinkin tehä se perinteisellä tavalla että pakko ottaa penis sisään? Siksikö mä vihaan elimiäni? Ja siksi että niillä synnytetään ja niiden nimi on ulkosynnyttimet vaikka mä en ikinä halua lapsia?

Assosioinko mä vaan sen kaiken seksiin, raskauteen ja synnytykseen ja äitiyteen, joita mä en mitään niistä halua ollenkaan? Tai siis, no, teen jutut omalla tavallani, r____ (eli periaatteessa seksiä) oon harrastanu mutta enää en, ellen sit pelkästään kädellä koska se on paljo parempi tapa mulle

Nii liittyyhä se siihenkin mut niiku sanoin ni teen asiat omalla tavallani tai jotain

Mut ku en tiiä mitä mun pitäs tehä?

On niin väärin olla nainen koska en tajuu yhtään mitä mun pitäs näillä värkeillä tehä ees

Oon vaa iha eksyksissä ku en tajuu jotenkin oon vaa iha kadoksissa

Voiko esim naiseutta liittää mitenkään elämään johon ei liity seksi (ainakaan kenenkään toisen kanssa, ellei sitten yksin), raskaus, synnytys, äitiys, millään tavalla?

Jos ne ei ees oo mitenkään osa sitä? Miten osaan liittää tavallaan naiseuden ollenkaan sellaseen elämään? Mitä on naiseus jos siihen ei kuulu ees prosentin vertaa raskaus, synnytys, äitiys, ei ehkä seurustelukaan, seksi, ellei sit ehkä mahdollisesti yksin? Siis ihastuminen kyllä, muttei ehkä seurustelu ja tuskin varsinkaan seksi.

Mitä semmonen naiseus on? Sitä mä en tajua. Siitäkö tää pelkästään johtuu?

Mut miks mua sit häiritsee kuukautiset? Ja miten se koko fobia voi yleistyy koko mun elimiin niinku mitä ihmettä. Mite voin saada paniikin (ainakin pienen paniikin) jo pelkästään sanasta häpyhuulet, ihan normaalista anatomiasta? Mitä mä vihaan siinä? Sitä ulkonäköäkö? Vai sitä että se on tarkotettu seksiin ja synnyttämiseen? Oksettavaa.

Vai aattelenko mä että mun pitää ehkä tehdä sen ulkonäölle jotain, et se ei oo hyvä? Sama ku immenkalvo juttu. Tai jotain sellasta? Mistä nää ulkonäöstä tulevat pakko-oireet tulee? Bdd?

Miks mun rinnat häiritsee mua? Roikkuvuus? Mut kokonaan ne? Miks mä en haluu niitä? Miks mua pelottaa?

Jotenkin mä en vaan usko että tää on trans juttua. Mut kuitenkin. Mua oksettaa mut mä en tiiä että oonko mä tehny kaikki asiat oikein aikojen alusta lähtien jonka takii mietin ulkonäköni ookoutta ja sukupuoleni ookoutta, ja osin noi aiheuttaa sen kun en näytä ikinä haluavan äidiksi niin se varmasti aiheuttaa osan dysforiasta mikä on kyllä outoa miten voik edes liittää sen siihen


Tuliko tämä nyt selväksi no ei vissiin ihan tullut 🤪

Jos tämä kävisi järkeen se olisi kivaa

Entä sit.... Onkse oikeesti vaikeeta elää omaa elämäänsä? Miks en luota itseeni ja mun omaan elämääni? Ku mun elämähän on mun elämää eikä kenenkään muun. Niin en nyt tajua. Mikset vaan tee omaa juttuas? Miten se voi ahdistaa että on oma kroppa kun se on OMA kroppa ja miten OMA sukupuolielin voi ahdistaa eihän se oo niiden muiden synnyttäneiden naisten sukupuolielin????? Niillä on omansa ja ne on niiden valintoja mut mähän oon tehny mun omat valinnat ja en ymmärrä miten en voi seistä niiden takana? Aivan hiton hämärää.

Voisiko psykologi arvioida tämän tekstin ja kertoa kuinka epänormaali oon...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Siis mul on joku fobia siitä että oon syntynyt sellaisilla sukupuolielimillä joista en ymmärrä yhtään mitä mun pitää niille tehä tai jotenki nää kaikki valinnat ja valinnat ja en tiedä ku miksen oo hyvä sellasena millasena oon syntynyt mut sit koska esimerkiksi okei en oo menos mihinkään leikkaukseen millä pimpin ulkonäköä muutetaan koska just se että miksen oo hyvä sellasena millasena oon syntynyt, mut........ Ööööööö..... En tiedä oonko sen jälkeen tehnyt vääriä valintoja jotka on aiheuttanut sen että jokin on ulkonäössä muuttunut, myös esim ne rinnat vaikkapa ja ööööö niin ja en tiedä immenkalvosta ja ööö pimpin ulkonäkö vissiin niiku muuttuu murrosiässäkin ja vanhempanakin ja en niinku ymmärrä ollenkaan mitä mun pitäs tehä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mun itsetunto on matalalla oon tehny vääriä valintoja ihan siitä alkaen ku oon päättänyt syntyä ja vieläpä tytöksi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Se alkoi kai lokakuussa mut ennen 26. Päivä eli ennen eunkwangia koska mulla oli ongelma mun sukupuolen kanssa jo sillon kun olin baarissa v:n kaa
 
Ylös Pohja