Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Nyt haluisin kyl ymmärtää miks tein Christianity soittolistan johon laitoin 5 biisiä mut se on nimenomaan tästä sukupuolesta: miten se muka voi auttaa siihen? Ei se tuu auttaa siihen, älä luulekaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
"niin kipee ku olla ja voi" on vähän liiottelua mutta silti jotenkin tuntuu että tää vie jo mehut myös, varsinkin kun en oo nukkunu kunnolla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Vai onko asia sittenkin niin että ihminen itse "valitsee" sukupuolensa, että cis nainen valitsisi olla nainen ja cis mies valitsisi olla mies. Trans nainen valitsisi olla nainen ja trans mies valitsisi olla mies. Muunsukupuolinen tai sukupuoleton valitsisi olla muunsukupuolinen tai sukupuoleton. Jos saisi valita.

Onkse sittenkin joku tollanen?

Mitähän mä oikeesti, ihan oikeesti valitsisin jos saisin aivan itse päättää?

Mä en ees TIEDÄ muuten. Mä en todellakaan tiedä mitä mä valitsisin.

Musta jotenkin tuntuu vieläkin että mä haluisin tavallaan sellasen kyvyn vaihdella sukupuolta taikaiskusta.

Että sillon kun tarvis nii voisin vaikka muuttaa itteni täysin sukupuolettoman näköseks, tai miehen näköseks, jos ois tarvetta, ja sit ku tarvis ni taas naisen näköseks, tai jotain tällästä.

Aika outoo kyllä, miks joku oikeesti tarvis tollasta? Mihin mä muka tarviin sellasta? Oon kyl niin vitun avuton ihminen kun ei osaa olla normaali cis nainen, ilmeisesti.

Tai sit oon siltikin cis nainen ja ehkä oikeasti siis en tiedä muuten

Miks mä olisin cis nainen jos mä haluun kyvyn vaihdella sukupuolta taikaiskusta?

Mut haluuks mä sitä muka ja mihi sitä tarviin?

En tiiä tuli vaa eka mieleen et se ois tosi kätevä

Joten merkitseekö se muka sitä et oon genderfluid

Ei käy yhtää järkee
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Se vaan ei tunnu hyvältä

Mutta gf auttoi heti mut se ei vaa tunnu todenmukaiselt mut cisgender female tuntuu todenmukaselt
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Okei mun pitäs tajuu et se on ihan eri ongelma. Niinku sekin et aattelen et okei näytän hyvältä, mut ne muut jutut on ihan eri ongelma. Et se et mul on jotain ulkonäköön liittyviä pakko-oireita ei vaikuta tai liity mitenkään siihen mikä näyttää hyvältä mun OMAAN silmään.

Näin:
Minä: näytän hyvältä mielestäni mutta se on vain TÄLLÄ HETKELLÄ
minä: mut sit mul on nää pakko-oireet mut sehän ei mitenkään liity tohon asiaan vaan silti näytän mielestäni hyvältä


Kuten myös toi sukupuoli et katoin itteeni ikkunasta ja olin et hei okei tä onki iha ok

Et mul tuli pitkästä aikaa sellanen positiivinen siitä

Nii sit jos mul on jotain ongelmia siit ni eihän ne oikeestaa liity SIIHEN vaa mun mielestä se on ihan erilainen asia jopa :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Jotenki

Pakko-oireet ei liity siihen itse asiaan oikeen tai se on ihan eri homma kokonaan

Niiku ei pakko-oireet estä mua näyttämästä hyvältä tai siis ajattelemasta että näytän hyvältä tällä hetkellä, mulla saattaa silti tulla ajatus et näytän hyvältä täl hetkel. Hetkeks esimerkiksi.

Ne pakko-oireet on sit erillinen asia.

Sit mulle saattaa tulla ajatus et okei, naisen kroppa (mun) näyttää sittenkin ihan hyvältä. Sit erikseen on ne pakko-oireet siitä samastakin asiasta, kuten lantio jota katoin juuri siinä.

Eli samaan aikaan voin ajatella että se näyttääkin hyvältä ja samalla voin kärsiä kauheista pakko-oireista siitä

Eli ne on ihan erillisiä asioita todellisuudessa vau onpa outoo mut niin se on.
 
Ylös Pohja