Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Siispä voin samalla kokea ihan positiivistakin tollasta mikä piristi mua mut erikseen on ne pakko-oireet et oikeestaan siin ei oo kyse samasta jutustakaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Ihmettelin vain miten mulla yhtäkkiä oli tollanen jos kerran vihaan, mutta oikeestaa ne negatiiviset jutut saattaa olla iha vaa delusions
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Se tunne kun istuessa rinnat on niin alhaalla että kun nostaa paitaa vähänkin niin ne näkyy :D ei kuule kovin paljoo tarvinnu nostaa. No itse asiassa kyllä seistessäkin. Mitä opimme tästä? Rinnat on niin alhaalla että vähänkin paitaa nostaessa ne näkyy joten jos välittäisin niin käyttäisin rintsikoita suojana ettei ne näy, mutten välitäkään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Toisaalta tulee mieleen että niinpä, kuka haluaa olla nainen jos rinnat voi olla näin alhaalla? Embarrassing.

Toisaalta taas tulee sellainen helpottava olo jota en oikein osaa selittää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Sehän kuuluu "naiseuteen" paitsi jos oot todella nuori, oman kokemuksen mukaan eli alle 20

Ainakaan mä en sitä kovin kauan ehtinyt kokea.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Oman henkilökohtaisen kokemuksen mukaan alle 20-vuotiaalla suurinpiirtein ei oo rinnat alhaalla mutta 20-vuotiaalla jo on. Minulla, siis.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Mulle se kuuluu niin olennaisesti tähän sukupuoleen koska en oo kovinkaan kauan kokenut sitä sukupuolta ilman tissien roikkumista. Eli mulle naiseus tarkoittaa automaattisesti rumuutta :----D jos ymmärrät mitä meinaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Huhhuh kuten sanoin onneks mul ei oo poikaystävää mut jos joskus pitkän ajan päästä on niin sen pitää olla sellanen joka kestää olla helvetin ruman naisen kanssa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Sellasen jolla on akne, joka on fat ja jolla on roikkuvat tissit, joten kyl aikamoinen sankari pitää olla. Monet ei kestäis edes yhtä noista, saati kaikkia niitä naisessa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Okei tiedän sen että on olemassa men who like fat women. Joten pitää olla sellanen. Mut en tiedä onks sellasia joiden mielestä akne on kaunista. Varmaan, mut tuskin montaa. Sit sen pitää viel olla sellanen joka tykkää roikkuvista rinnoista eli en tiiä onko sellasta miestä olemassa. Joka tykkää kaikista noista. Helppoo löytää ehk sellanen joka tykkää lihavista naisista koska niitä nyt kuitenkin on mut sellanen joka tykkää kaikista noista niin tuskinpa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Ja eunkwang ei ainakaan oo sellanen, enkä mä sitä kyllä muutenkaan sais :D vaikka olisin siis kaunis niin en sais kyllä siltikään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,352
Reaktioarvo
2,928
Youll find someone who appreciates you inside & out


Like i said, I WON'T because my crushes r only celebrities mikä siinä on niin kovin vaikeaa ymmärtää????

Nope, none of my crushes are going to come into my life wtf

Not even the Finnish ones

Wtf seriously

Ja en voi sille mitään etten tykkää muista

Joten no, i WON'T find that
 
Ylös Pohja