Auttoi kun laitoin kivat liivit (järjettömän hiostamisen ja sen tunteen takia kun tissi on liimautunu torsoon, se on niin järkyttävä tunne edelleen mun mielestä, kun siihen ei jää sitä tyhjää tilaa sinne alle) ja liikuttelin niitä kädellä, kuulostaa omituiselta mutta tarkotan sillee vähän niinku samalla tavalla kun suihkussa pestessä että nostelee niitä ja silleen liikuttaa, siis siksi kun siinä tulee sellanen että ne alkaa assosioida taas kunnolla osaks omaa kehoa, siitä tulee niiku todempaa tai saa jotenkin semmose kosketuksen siihen
Kun niitä koskee (ei seksuaalisesti, daa) ja liikuttaa silleen "rivakammin" niin mä en tiedä miks se auttaa???? Siis ei pelkästään koske vaan pitää niitä kädessä (lol) silleen niiku vaikka jotain hiustukkoa vois pitää kädessä. Siinä saa sellasen kosketuksen omaan kroppaa mitä ei normaalisti tuu koska yleensä ei rintojaan käsittele sillä tavalla. Samalla tavalla ku joskus kun suihkussa pesen sieltä alta ja huuhtelen niin teen sen sillain ronskisti enkä mitenkään varovasti vaa jotenki ei edes ajattelis niitä rintoina vaan käsittelee niitä vaan ihan pelkkinä ulokkeina tai nahkapaloina jotka on siinä ja niitä pitää liikutella että sieltä alta saa pestyä esim. Että jotenkin niitä ajattelis epäseksuaalisina ja vaan semmosina mitkä pitää nostaa ja liikutella samalla tavalla kun jos mulla ois vaik niin paljon läskiä mahassa että niitä pitäis silleen jotenki liikutella tai jotain.
Jotenkin se oli niin oudon helpottava tunne ku otin me molempiin käsiin enkä osaa selittää sitä mutta se oli sellanen seksuaalisen vastakohta että vaan enemmän sellanen käytännöllinen
Mut en tiedä
Suosittelen kaikille rintojen liikuttelua käsillä ja sen katsomista miltä se näyttää, unohdin kaikki yritykset näyttää tietynlaiselt ja vaan tutkin miltä se näyttää kun niitä liikuttaa ja miten ne käyttäytyy. Hassua heilutella niitä käsillä silleen