Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Et se siitä "nuoruudesta jolloin mulla oli vielä hyvät tissit" katinkontit kyllä jokainen sen tietää et mulla oli 18-vuotiaana roikkuvat rinnat
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
I wonder why it's worse to me than chubbiness, though. I don't know why breasts are way worse than chubbiness/fatness, to me personally. But both are problems because: society. I dont think theres any other reason for this happening.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Auttoi kun laitoin kivat liivit (järjettömän hiostamisen ja sen tunteen takia kun tissi on liimautunu torsoon, se on niin järkyttävä tunne edelleen mun mielestä, kun siihen ei jää sitä tyhjää tilaa sinne alle) ja liikuttelin niitä kädellä, kuulostaa omituiselta mutta tarkotan sillee vähän niinku samalla tavalla kun suihkussa pestessä että nostelee niitä ja silleen liikuttaa, siis siksi kun siinä tulee sellanen että ne alkaa assosioida taas kunnolla osaks omaa kehoa, siitä tulee niiku todempaa tai saa jotenkin semmose kosketuksen siihen

Kun niitä koskee (ei seksuaalisesti, daa) ja liikuttaa silleen "rivakammin" niin mä en tiedä miks se auttaa???? Siis ei pelkästään koske vaan pitää niitä kädessä (lol) silleen niiku vaikka jotain hiustukkoa vois pitää kädessä. Siinä saa sellasen kosketuksen omaan kroppaa mitä ei normaalisti tuu koska yleensä ei rintojaan käsittele sillä tavalla. Samalla tavalla ku joskus kun suihkussa pesen sieltä alta ja huuhtelen niin teen sen sillain ronskisti enkä mitenkään varovasti vaa jotenki ei edes ajattelis niitä rintoina vaan käsittelee niitä vaan ihan pelkkinä ulokkeina tai nahkapaloina jotka on siinä ja niitä pitää liikutella että sieltä alta saa pestyä esim. Että jotenkin niitä ajattelis epäseksuaalisina ja vaan semmosina mitkä pitää nostaa ja liikutella samalla tavalla kun jos mulla ois vaik niin paljon läskiä mahassa että niitä pitäis silleen jotenki liikutella tai jotain.

Jotenkin se oli niin oudon helpottava tunne ku otin me molempiin käsiin enkä osaa selittää sitä mutta se oli sellanen seksuaalisen vastakohta että vaan enemmän sellanen käytännöllinen

Mut en tiedä

Suosittelen kaikille rintojen liikuttelua käsillä ja sen katsomista miltä se näyttää, unohdin kaikki yritykset näyttää tietynlaiselt ja vaan tutkin miltä se näyttää kun niitä liikuttaa ja miten ne käyttäytyy. Hassua heilutella niitä käsillä silleen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Myös ehkä yllätyin miltä ne näytti siinä liikkeessä että ei sillä hetkellä tuntunu enää ollenkaan pahalta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja rintojen käsittely varovasti on literally something im not going to do anymore, kyllä nyt omaa kehoa voi käsitellä ronskisti. Tarkotan etten pelkää jos niille käsillä tekee tolleen että ei ne nyt jumalauta rikki mee mistään. Kyllä mä saan niihin ihan koskee ja vaikka heilutellakin ja nostaa ja liikutella ja pitää käsissä. Kyllä omaa kehoa pitää uskaltaa koskea. Sama asia se on kun koskis vaikka jalkaa niin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut arvaa miten turhat ne on mulle ihan biologisesti, tietenkin siks kun ei mulla tuu koskaan olee vauvaa jota imettää :D ei silleen siis mitään funktiota
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Embedded in the breast's fatty and fibrous tissue are 15 to 20 glands called lobes, each of which has many smaller lobules, or sacs, that produce milk.



Wtffffff
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Olin sillee "milk? Mitä varten se on?" Must tuntuu et jotenkin unohdin et se on vauvaa varten :D en tiedä miten sen voi unohtaa mut ilmeisesti

Olin sillee "milk??? Öö mihin?"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Also, oon nykyään alkanu raapia myös jos tissin kohalta kutittaa, i dont care who sees it, raapisin vaikka julkisella paikalla jos sillon sattuis kutittaa

Pimppiä en kehtaa kyllä julkisesti raapia mut tissiä juu en nykyään enää välitä siitä, koska mua kutittaa siitä kohdasta ja aion raaputtaa siitä myös
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Literally raaputin tässä yks päivä siitä tissin alta, vanhemmat saatto ehkä vähän kattoo oudosti mut miks se niitä muka haittais
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
How common is childhood OCD? Between 0.25% and 4% of children develop OCD. 1 Although kids as young as 5 can be diagnosed, the average age of onset is 10.

Joku sanoi et sil alkoi 13-vuotiaana siks aattelin onkse outoo et mul alko 5-vuotiaana.
 
Ylös Pohja