Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mä HALUUN olla sitä mieltä että mä oon OIKEESTI ruma

En mä HALUA pakottaa itteeni vaihtamaan mielipidettä

Enks mä muka saa ajatella että mä oon OIKEESTI ruma koska se on mun aito mielipide nii mitä mä nyt sille voin? Ei tästä tarvis niin vaikeeta tehä. Mun mielestä jos se on mun aito mielipide nii se pitää vaa hyväksyy ja sit se on niin. Jos taas mun aito mielipide ois et mä oon oikeesti kaunis niin sit se ois fine, mut ei siin oo mitää mieltä et koittaa pakottaa itteensä siihen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ärsyttää tollanen, antakaa mun nyt oikeesti vaan olla sitä mieltä et oon ruma, kokonaisuudessaan, joka kohdasta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja mä en tykkää yhtään siitäkään että jos muut on mun kanssa eri mieltä. No, en kai sille mitään voi jos se on niiden aito mielipide mut en halua varsinkaan sitä että nekään yrittää pakottaa sitä

Haluun et kysees on aito mielipide

Mieluummin aidosti sitä mieltä et oon ruma kun et yrittää pakottaa ittensä näkemään mussa sitä jotai kaunista
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
"well i want to see them again and again. So they should tell you something lol"

The thing is that i dont know if youre honest or what
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
WHATS SO WONDERFUL ABOUT THEM please can you tell me because i dont see it once again im telling you i dont see it
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
I didn't have any life experiences as a child for example to be able to even think like this.

But then somewhere along the line, came life experiences which made me this way, jostain syystä, jotenkin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En tiedä mitkä ne kokemukset oli mutta jokin kokemus tai kokemukset teki must tämmösen.

Joten ajattelis että se on koko ajan liikkeessä, jos miettii kesää 2022 niin miten erilaista se oli verrattuna nykyiseen. Eikä siitä oo ees kauan. Joten se sisäinen maailma on koko ajan liikkeessä joten kyl vois kuvitella et viimeistään parin vuoden päästä ajattelen taas aivan eri tavalla.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mietin vain sitä kun en lapsena nähnyt muiden tissejä mitenkään triggeröivänä

Tietenkään

Niin kyllähän sen nyt on muututtava koko ajan

En ainakaan usko että tää jää ikuisiks ajoiks
 
Ylös Pohja