Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,929
Ensimmäinen asia joka mun pitää ymmärtää: not everything you read is true.

"People with ocd are more likely to die earlier" ok and? May or may not be true. Not everything you read is true so not necessarily, who knows. I dont care about it at least.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Tarkotan ku tytöt ei voi periä sitä...... Mikä se on? Kai, no, sitä jotain

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Also, ei siitä sen enempää mutta näytän niin järkyttävältä etten ikimaailmassa, siis IKIMAAILMASSA menis eunkwangin kaa sänkyyn tai antais sen koskee mua. Tai siis en ainakaan antais sen koskee mun tissejä. Literally ikinä :D atm en pysty myöskään kattoo niitä, jos nään vähänkin peilin kautta niin käännän heti katseen pois, yksinkertaisesti vaa välttelen näkemästä niitä, kiitos vaan ja hei

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Pystyn kyllä elää jos vaan mahdollisimman paljon välttelen näkemästä niitä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Tai mä en ymmärrä kun aloin nyt miettiä mitä jos mulle tulis rintasyöpä ja menettäisin ne, niin en varmaan tykkäis siitäkään miltä se sit näyttäis. Jotenkin oon niin hämmentynyt kun en vaan tiedä miltä mun pitäis näyttää. Mikään ei oo hyvä. Ku en tiiä miltä mun KUULUIS näyttää. Mikä on oikein.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Ja vaikka näyttäisinkin nyt siltä miltä pitää (en näytä) niin en varmasti olis näyttänyt sit ennen siltä miltä pitää

Joten joka tapauksessa jossain kohtaa on vaihe jolloin oon näyttänyt väärältä enkä siltä miltä pitää. Oon varmasti tehny jossain kohtaa väärin. Mut en usko että nytkään näytän siltä miltä pitää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Autosexuality is a sexual orientation where people are more sexually attracted to themselves than others.

I mean...
........ I guess if i had this id be like omg im so beautiful and sexy XDDDDDD kuulostaa kätevältä :DDDDDDD but yea idk

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Tosin joskus mustakin tuntuu siltä että kattoisin jotain ihan toista ihmistä ku itteeni, ei aina mut joskus tulee sellanen tunne. Se on ihan sairaan outo tunne, wn tiedä onko se joku dissosiaatio mutta tuntuu että katon jotain ihan toista henkilöä että jotenkin vähäsen katoaa se sense of self ja must tuntuu et sillon joskus pystyn nähdä tavallaan itteni kauniina ku hetken aikaa en ihan samalla tavalla tunne että se on minä

Tai

Et jotenkin pystyn näkee sen silleen et okay thats some random girl shes pretty

Mut se tapahtuu vaa sillon koska se on ihan erillinen tunne siitä että thats somebody else. Vaan silloin pystyn ikään kuin nähdä itseni kauniina ikään kuin olisin joku toinen, siis samalla tavalla kun voin nähdä jonkun toisen kauniina.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Ja se on niin helpottava tunne koska ne on sellasii pienii pilkahduksia jolloin voin nähdä sen jonkun toisen näkökulmasta joten tiedän sen olevan mahdollista sinänsä että joku toinen voi olla attracted muhun koska nään sen jotenkin toisen ihmisen silmin???????????

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Ja se on aivan eri tunne

Ehkä joskus nään itteni kauniina sillonkin kun "oon minä"

Mut se on täysin eri tunne nähä ittensä kauniina niinkun olis joku toinen

Et kai muut sit näkee mut sillä tavalla??????

Oon aina ihan hämmästynyt sillon oikeesti cause i see myself as "attractive" as if i was someone else

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Tbh i wish I could see myself like that like i was a different person because then i wouldn't be afraid

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
BECAUSE IM ATTRACTED TO HIM

well how to be attracted to myself xD be autosexual but apparently im not

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
He looks so perfect to me because im attracted to him but i can never be attracted to myself so i can't ever think i look perfect or anything

So i can only be ugly forever

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
can be a symptom of pregnancy or a urinary tract infection, or more serious or long-lasting conditions like diabetes, overactive bladder or prostate issues. In many cases, your healthcare provider can help relieve frequent peeing by treating the underlying condition.

Ugh

Well im not pregnant and it's not prostate either XD

But whatever i do not care what it is

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Ive never been pregnant

I never will be pregnant

Ive never been pregnant

Never ever ever ever ever ever ever ever not once in my life ever ever ever ever other people have been pregnant but not me, i havent been pregnant, i haven't been pregnant, ever, and i never will

Ylös Pohja