Aihe vapaa En tiiä saatana

aviva

Asiantuntija
Reaktioarvo
924
Käytän aina liivejä jos en oo saunassa tai nukkumassa, ärsyttää ku tissit roikkuu ja hikoaa alta. Oon oikeesti sun kanssa aika paljo saman kokoinen, oon 162cm pitkä ja päälle 60 kiloa ja oon kuulemma söpön pieni mut en oo mielestäni yhtään pieni.

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,929
Käytän aina liivejä jos en oo saunassa tai nukkumassa, ärsyttää ku tissit roikkuu ja hikoaa alta. Oon oikeesti sun kanssa aika paljo saman kokoinen, oon 162cm pitkä ja päälle 60 kiloa ja oon kuulemma söpön pieni mut en oo mielestäni yhtään pieni.
Siis just tää sama vihaan sitä tunnetta, mut ite en vaa yleensä jaksa laittaa niitä silti. Mul on vaa tullu tapa siit etten yleensä käytä. Siis 1) se hikoaminen 2) se haju, jos ei käy esim viikkoo suihkus, mut se on aika lievä mut silti et mä ite kyl huomaan sen, ja se on just sielt tissien alta i think 3) se roikkumisen tunne, inhoon sitä tunnetta kun ne koskee torsoon vai mikä se nyt onkaan, en tiedä miks. Siis ihan vaan se tunne kun ne koskee siihen, tosi vittumainen..

Oho, niinpä ollaan aika samankokoisia kyllä. En mäkään tiedä oonko pieni, ehk pituudesta varmaan ja on mulla varmaan kapeat hartiatkin, kai, en oo varma. Silleen.. ehkä sitten olisin pieni jos en olis näin pullukka.. tai miten sen pienuuden sitten ajattelee. Ja joidenkin mielestä edes 160 senttii ei oo ees lyhytkään mut mun mielestä on :D vaikkei nyt ehkä super super lyhyt mut lyhyemmän puolella

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Ok lievästi eunkwangin näkeminen kyl triggeröi mua koska oon kateellinen

Tai siis

Se triggeröi kosk

Niiku

Emmä tiiä

Mut kuitenkin

Sen näkeminen triggeröi mua 😔

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Siis rintakehän takia?

Its so smooth when he moves nothing is jiggling. Anytime i move like that everything is moving

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929

En ees halua tietää miltä se näyttäis jos mää liikkuisin noin

Varmaan siks en juuri uskalla liikkuukaan

Pelkkä kävelykin on jo tarpeeks paha

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Ainiin

Näin vissiin unta eunkwangista

Ei siitä sen enempää 😒 i think it was a sex dream 😑

Mutta siis tbh en haluu ajatella tai ainakaan en haluu kirjottaa sitä :DD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Vittu ku en osaa mitään

Also

Huutista heti ku ajattelen jotain muuta niin tulee sellanen olo että petän eunkwangia vaikka ei edes olla yhdessä :D mutta kai se tulee siitä kun se on mun ihastus

Ja koska se on ollu pitkään

Mut oikeesti ihan sellanen olo etten ees haluu flirttailla muiden kanssa koska tulee jotenkin sellanen outo olo niinku pettäisin sitä tai jotenki mä en ite tykkää siitä olosta mut oikeesti mitä vittua????

Ei saatana

Also niin hirveet kivut mutta en ota enää otin 1 kpl panadolin ja se saa riittää, pakko riittää. En jaksa enää ottaa enempää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
XDDDDDD ei edes syyllisyys

Koska tiedän ettei olla yhessä

En usko että se on syyllisyyttä

Vaan jotain sellasta.. en mä tajua yhtään kai mulle vaan jotenkin tulee sellane paha mieli siitä jos aattelenkin flirttailevani muiden kanssa :D vaikka se ei voi olla syyllisyyttä tai mitään semmosta mut en tiedä mistä se oikein tulee

Ehkä se vaa jotenki tulee siitä kun se on ollu mun ihastus yli 2 vuotta niin.... Ööh... Juuh.................

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Mut sen sanon että 2 vuotta nykyään : when i was .. 23-25 oikeestaan

Ennen 2 vuotta: kun olin 13-15 esim

Eikö niin että se 13-15 oli paljon PIDEMPI AIKA kun 23-25 :DD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
If it could be with those 2 then yeah but i dont want a relationship because it cant be with those 2 joten öö miten sen nyt ottaa taas sitten

Ylös Pohja