Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut mun contamination ocd ei oo mikään tyypillinen ocd sinänsä koska hyvin harvoin oikeastaan siivoilen mitään.

Oon siis laiska paska ja silleen kinda messy mut mun contamination ocd on koko ajan sepittämässä mun korvaan siitä et kaikki on likasta sun pitää tehdä sitä tätä ja tota

Mut sit oon liian laiska ja väsyny ja depressed saadakseen aikaa mitää jonka takia mul on ollu muutenki samat lakanat varmaan joulusta asti tai jotain en muista

Sit vaa oon sellases kehäs et mietin jatkuvasti et pitäs tehä sitä tätä ja tota enkä voi elää sentunteen kaa et kaikki on ihan väärin ja likasta ja paskasti yms mut en ikinä pysty tekee sille ees mitää koska oon liian väsynyt ja keskittymiskyvytön


Miten sä ees siivoot ku et muista ees mitä kaikkee sun pitikää siivota

En jaksa enää tapan itseni lol
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Oon yrittänyt kuukausii vaihtaa lakanat mut en ikinä jaksa

Mut ku se ei jää siihen

Vaa niiden lakanoiden vaihtamisen jälkee oon edelleen paranoid siitä että jokin on edelleen pielessä

Joten mikään ei auta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Lol pelkään et mun kännykkä on likanen jos oon koskenu siihen likasil käsil ja huom ei oo pelkästään runkkaamisest, siitäkin, mut silti kaikki lika. Ja siis onhan se likanen nyt ku katon sitä mut sit mietin et haittaako se jotain? Haittaako se OIKEESTI jotain?



Vittu, lopetan siivoomisen kokonaan

En vittu tiiä vihaan tätä vihaan tätä ammun itseäni päähän koska nää huolenaiheet ei lopu koskaan, jos siivoon yhen kohan niin se huolestuminen ei silti lopu ikinä. Aina on jotain likaa jossain tai joku asia väärin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Lol tmi mut mun lakana on niin xDDDDDDDDDDDDDD I'M DYING I WILL SHOOT MYSELF IN THE HEAD

siis se on sellanen hieman kovemman tuntunen tost kohtaa i fucking-

I will fucking slit my wrists skskkskkksksksskkkkkkkkkkk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ok you know what? I will just be messy. Okay? It's fine. I will be messy. Ofc mä joskus siivoon, sillon tällöin, mut muutoin, i will be messy. I don't care anymore. You know what? I DON'T CARE.

I DON'T FUCKING CARE if my whole house is the worst and messiest place ever. I DON'T CARE 🙃 toki mä voin, kuten sanottu, silloin tällöin siivota kuten nyt vaikka vaihtaa ne lakanat kohta, mutta muuten se on siinä. Mun ei tarvi huolehtia kuin vain yks pieni asia kerrallaan, silloin tällöin, ja muuten oon vapaa olee niin sotkunen ku haluun. Aina sillon tällöin vähän siivoo jotain pientä, niin se riittää. That's it. Muuten voin olla niin sotkunen ku vaa haluun. Ei oo täysin siivoomatta, mutta pitää sen suht minimaalisena. Eikä edes mieti koko asiaa. Niin siinä se.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
And now my feelings exploding and i'm hyper so actually feeling kinda ok 😂😂😂😂😂😂😂 cause i'm not that anxious anymore i'm just a bit hyper cause i'm laughing cause everything is so unbelievable i STILL DON'T UNDERSTAND THAT THIS ACTUALLY HAPPENED

joten nyt vaa nauran sitä kuinka outoo se on että koskaa rakastuin kwangiin ja et vielki oon täs ja siis kaikki tuntuu epätodelliselt en pysty yhdistää mitään mihinkään mut tää on KAIKISTA PARAS OLOTILA sinänsä koska en oo samalla tavalla ahdistunu

Feelings exploding and yeah and i just idk i'm so in love so that's....... That

I'm in love.
I'm in love i'm in love i'm in love i'm absolutely so in love these feelings are fucking taking over WHERE IS MY OWN HEAD WHAT THE FUCK




sure




















You're like a drug no rehab could fix it 🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🎶


I AM DONE


THIS SONG WAS PERFECT ATM and now it's an eunkwang song


Well well well well well well well well well well well well well well well well well well well well well well well well well interesting


My GOD im in love


Yes thats that and also nice and i just don't even fucking remember things
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
These two songs right now i am GOING TO CRY:

PLUS OH MY GOOD GOD




oon...................... Oon niin okei right now ei huolen häivää kuten näkyy
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
I MEAN WHERE SHOULD I BEGIN




ALSO FUCKING HELL i don't wanna be a disgusting creep who has some weird kinks or whatever like what the actual fuck


I also don't even want to have a high libido at all

My fucking goodness i am dying inside
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Fucking hell it feels so creepy oh lord it's the behavior of a creep or something My fucking god



Fuckkkk it's not right to think about sex like this

And him

Or actually anyone so yea, sex in general

No way in hell no way in hell no way in hell i'm not allowed to think about sex at least not a lot

No fucking way

Absolutely not


The actual fuck




Why am i like this




Why, why why why why why why why it makes zero sense



You know it makes zero sense because 1) i have been sexually assaulted 2) that childhood trauma



So of course it makes zero sense but no thats not the reason oh fucking hell it's something else also i don't know i don't know it's something about being a good girl or something my lord i am lost and confused
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
MEEN tällä hetkellä taaksepäin muistoissani JUUUUUUUU flashbackir siitä kuinka a oli siin mun vieres ja mä-

Tässä sitä ollaan


Mitäs mä sanoin!!!! :D tässä sitä ollaan niin kuin silloin varmaksi tiedettiin

Aavistukset ja silleen

Mikä mikä mikä mikä vittu siinä voi olla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
HAHAHSHHHSJSJKSSKSKSDKD


ME although i only suck dick in my dreams mate
(Of course, in my case it isnt gay but still)

Aaaaaaand me immediately whenever those dreams of sucking dick come to my head (or literally any sexual fantasy):
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
🤷🤷🤷🤷🤷🤷🤷🤷🤷🤷🤷🤷🤷

AT THIS POINT?????????? :D

okei........

Niinku ensin mä nään jotain batshit crazy unta eunkwangista tai siis en edes muista mutta se oli ihan saatanan söpö siinä?????????

And it was.... Heartbreaking once again 😂😂😂😂😂😂😂

I'm losing my mind now once and for all



Mutta ei siinä vielä kaikki! But wait! Theres more!



Olin youtubes ja katoin kaikkee mikä oli jo alunperinkin liikaa mut sit menin kattoo Pentagon evolution vidin ja????? I felt like DYING. i mean no surprise right? Ja olin sillee HUI on NIIIIN PAHA, ja YUTO on NIIIIIIIN PAHA. Ja niinku meinasin menettää hermoni koska kivun määrä. Ja olin sillee: *confused screaming* 😂 toisaalta nauratti just siks myös koska reaktiot lol. Ja olin vaa sillee rakastan huita niin että hahhsjsjsjejekenebffkldkdfkdlfkfkfn

Mutta sitten. Lol katoin ofc btob evolution vidin ja olin sillee NO NYT 😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩 koska eron huomas silti selkeesti. Kaikki ne on pahoja mutta silti sen huomas kuitenkin et kwang on niin paljon pahempi kuin hui, vaikka kaikki ne onkin ihan itse saatanat. :D mutta. Ku katoin sen ni must tuntu silt et "omg i'm healing from my pentagon trauma 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭" vaikka ofc it might never really go away but in a way this bitch still heals me tai siis you know ku se on sellanen.... Nii. Love of my life. Mut silti, hui kyl myös. Mut eunkwang niin vitusti aaaaaaaaaa

Ja ei kai siinä nyt sen kummempaa sitten mutta vituttaahan se kun tuntuu että mieli menee täysin mustaks koska Pentagon ja sit oot sillee WAAAHHHH OON NIIN RAKASTUNUT EUNKWANGIIN. niinku seis nyt 😭😭😭😭😭😭😭😭😭







Aaaggghhhh

No en minä tiedä saatana mutta semmosta ja tämmöstä on

Ja ihan ku en ajattelis taeilii enää lol ofc i do mut vittu

Siis VITTU :D e u n k w a n g

Nii ku koko ajan ku katoin sitä vidii olin vaa sillee "mitä vittua sä yrität nyt tehdä????????????????? Kwang????????" Niinku oikeasti. Mitä se oikee yrittää mä oon iha pihalla sen takii 😭😂😂😂

And don't even get me started..... Kosk naurattaa ku herätessä taas olin sillee uh interesting things in my mind

Niinku hyperseksuaalisuus... I don't even............

I fucking can't like basically every day i think about something steamy 🌚 about eunkwang 🌚 edes silleen lyhyesti vaa jotai pientä mut juu, yleensä joka hiton päivä, ainakin nytten. Niinku i Freaking cant lmao does he understand what hes doing 🙄🙄🙄🙄🙄🙄

But also he's so cute i think i'm dying 😍

I cant describe his cuteness

I'm just *heart eyes* 😍😍😍😍😍😍

Mutta tietysti myös hui tuhoo mua ja yuto oli sillee nii liikaa et katoin vaa sitä ja tunsin kuinka vajoon synkkyyteen ughh ✌️✌️✌️✌️

Some of these bitches i swear ..........
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
1) why do we look so similar it's disturbing in a way because every time i see my own face i see his face a little bit

2) is he really My soulmate and if not then i'm just asking what the actual fuck this is then after all the things that happened and it would make sense kinda that he would be my soulmate but does it really because how would we even meet i'm just-
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
My whole upper body is on fire once again??????????????

Its the weirdest shit when your chest is full of those physical sensations

Also when your genitals like tingle so often that it feels weird compared to what it has usually been before eunkwang......

Häh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Hahhh

"Toinen porras: Julkkisrakkaus
Tällä portaalla ihastutaan yleisesti hyväksyttyyn kohteeseen, kuten musiikki- tai urheiluidoliin. Ihastuksen kohde on turvallisen kaukainen. Julkkisrakkauksia voi olla läpi elämän."

Turvallisen kaukainen.... Until it's not.... Sometimes........ (Jake t austin & Danielle)

🌚

For sure i can't she tweeted about him for five years and then they started dating i- 😂 mut sit ne eros ilmeisesti. But fr i'm laughing well at least it happens sometimes......



Turvallisen kaukainen..... Until it's not.................. Lmaoooooo i wonder how her brain didn't shut down like did she pass out or something when they met, probs not 🙄 hOW
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut kans se et ... Nyt mul on sentään parempi olo näist asioist kosk aiemmin taas googletin ja sain tuloksiks paskaa joten i cried again mut nyt toi sinänsä saa mut tuntee oloni jo paljon paremmaksi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
OOF! kävin vaa'al pitkästä aikaa ja odotin että oon vähintään se 70kg ihan vittu heittämällä. Mut oonki näköjään 68kg 😍 ja se on ihan typerää miten iloiseksi tulin siitä lollll. Koska ei painon pitäis olla oikeesti noin iso asia. Mut jotenki oon nyt vaa nii ilonen eikä hävetä niin pahasti ku alkaa kutosella. Tai oikeestaa ei hävetä juuri ollenkaan toi tuntuu nii pieneltä toi luku. Koska jos en ihan väärin muista niin mun mielestä jossakin vaiheessa painoin vähintään se joku 74kg vai??? :O vai muistanko oikeesti väärin.. en kyllä ymmärrä miten hemmetissä oon muka laihtunut yhtäkkiä vai häh? Koska mun mielestä viimeksi kun punnitsin ni se oli todnäk ainaki se 70 ellei enemmänkin. Niin oon mä sit ainakin sen pari kiloa laihtunut iha jotenki huomaamatta.

Emmä silleen silmillä kyllä mitään eroa oo huomannu missään vaiheessa mutta joo :D kai mä sitten oon vähintään sen pari kiloa laihtunut. Outoo.


Siis oon vaan niin onnellinen nyt. Jotenkin toi 68 kuulostaa niin hyvältä luvulta. Tiedän, tosi surullista että tollasesta asiasta tulee noin onnelliseks. Ja yritänkin kyllä siis ajatella myös silleen että ei mua haittaa vaikka lihoisinkin, tai laihtuisin tai ei kumpaakaan. Yritän ajatella silleen että paino on neutraali asia ja se saa olla mikä onkaan, mutta en mä voi silti kieltää sitä tosiasiaa et toi oikeesti teki mut iloseks lol. Nostaa heti itsetuntoa..........


Toki 68kg on vissiinkin edelleenkin (siis mun pituudel ainski?) Overweight mut sepä ei mua haittaakaan koska oon ylpeesti overweight. 😌 if someone tries to put me down i'll say fuck off 🙃

Vaikkakin.... I still don't feel sexy idk. Or maybe sometimes but yea....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Like i'm absolutely loving this i feel prettier instantly (ikr isnt it weird)

Like i feel pretty.... Ish??? But not sexy, i think :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Taas gorgeous on mood koska honestlyyyyyyyyyy stop it kenenkään painolla ei oo mitään tekemistä sen kaa voiko olla kaunis. Mäkin oon kaunis vaikka oisin kuinka laiha tai läski tai average tahansa. It does not matter.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mutta ajattelenkin ton painon tavallaan silleen että oon ylpeesti sen painonen mitä oon, 160cm 68kg on kummiskin hieman enemmän iso kuin average woman?? I think? Niin oon ylpeesti silleen hieman isompi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Toi on sillee hauska kans koska oon smol mut oon bigger vaa sillee koska läskiys. I am: smol big. Mut smol kosk ihmiset aina kommentoi mun pituutta heheh.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
AGH

I AM FEELING THINGS

i don't know ffs

I'm craving his love and affection 😭😭😭😭😭😭😭 how to live without eunkwang 😭😭😭😭😭😭😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Emmä kestä oikeesti xd

Koska

Sivulla 6: höpistään eunkwangista
Sivulla 142: edelleen selitetään eunkwangista............
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Toisaalta sivulla 142 jauhetaan myös pentagonista edelleen..... Ja siitä jauhetaan jo sivulla 1......... Huhuhuhuhh
 
Ylös Pohja