Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,855
Reaktioarvo
2,928
Like literally kukaa ei voi korvata sitä ei ees sinänsä eunkwang koska ne on kuitenkin ihan eri asia vaikka en tiedäkään kummasta tykkään muka enemmän
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,855
Reaktioarvo
2,928
Ois kyllä mielenkiintoista seksiä mulla ja masatoshilla tai mulla ja eunkwangilla ku yrittää kommunikoida jotain englanniksi

Edes mult se ei kävisi kovin helposti vaikka oonkin ns. Fluent mutta ei ei :D se on varmasti vaikeeta varsinkin jossain seksitilanteessa nii yritäpä siinä sitten en nyt oo ihan varma mut jotenki tuntuu että se on sellanen tilanne missä väkisinkin saattaa vahingossa sanoa jotain omalla kielellä koska niin

Ja eunkwangin ja masatoshin englannin taso.. on molemmilla varmaan.. puutteellinen 😂 it's cute though.❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Joka kerta ku eunkwang sanoo jtn englanniks tai ku masatoshi kirjottaa englanniksi niin i melt

Ai mutta kyllähän se siinä leffassakin ihan puhu englantia, meinasin unohtaa

"Why are you always so angry" 😍😍😍😍😍😍😍😍

AH KUKA VOI OLLA NOIN KOMEE EI KUKAAN
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,855
Reaktioarvo
2,928
Tbh uskon et jos seurusteltais niin kyl siinä ihan muissakin tilanteissa se ois vaikeeta koska tiedän itestäni silti sen että puhuessa sitä haluis käyttää ihan suomee ja sit se on varmaa kauheeta ku joutuu koko ajan kääntää et mitä mä haluunkaan sanoa

Imagine the struggle and especially imagine THEIR struggle omg it would be so funny
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,855
Reaktioarvo
2,928
Ai luoja

Oon niin kiimassa sen takii et tekis melkeen mieli nähä niit sen seksikohtauksia lol 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 i know its just acting but oh hell

Siis toisaalta sellaset leffat EI sovi mulle ja kaikki tietää sen, omg its not safe

Mut toisaalta palan halusta nähdä koska.... Imagine seeing him act that..... 😂
 
Ylös Pohja