Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,929
Like literally kukaa ei voi korvata sitä ei ees sinänsä eunkwang koska ne on kuitenkin ihan eri asia vaikka en tiedäkään kummasta tykkään muka enemmän

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Ei villua jooko.... Oon aatellu tässä ny masatoshii koko päivän ei jooko taas villuu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Miten ihana ja miten ihanat silmät ja ihana ihana ihana ihanin ihanin kaikista ihanin oho sori eunkwang??????

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Ois kyllä mielenkiintoista seksiä mulla ja masatoshilla tai mulla ja eunkwangilla ku yrittää kommunikoida jotain englanniksi

Edes mult se ei kävisi kovin helposti vaikka oonkin ns. Fluent mutta ei ei :D se on varmasti vaikeeta varsinkin jossain seksitilanteessa nii yritäpä siinä sitten en nyt oo ihan varma mut jotenki tuntuu että se on sellanen tilanne missä väkisinkin saattaa vahingossa sanoa jotain omalla kielellä koska niin

Ja eunkwangin ja masatoshin englannin taso.. on molemmilla varmaan.. puutteellinen 😂 it's cute though.❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Joka kerta ku eunkwang sanoo jtn englanniks tai ku masatoshi kirjottaa englanniksi niin i melt

Ai mutta kyllähän se siinä leffassakin ihan puhu englantia, meinasin unohtaa

"Why are you always so angry" 😍😍😍😍😍😍😍😍

AH KUKA VOI OLLA NOIN KOMEE EI KUKAAN

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Tbh uskon et jos seurusteltais niin kyl siinä ihan muissakin tilanteissa se ois vaikeeta koska tiedän itestäni silti sen että puhuessa sitä haluis käyttää ihan suomee ja sit se on varmaa kauheeta ku joutuu koko ajan kääntää et mitä mä haluunkaan sanoa

Imagine the struggle and especially imagine THEIR struggle omg it would be so funny

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Vaikka vaihdankin englantiin sujuvasti ja helposti mut puhuessa taitaa olla aika eri

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Ai luoja

Oon niin kiimassa sen takii et tekis melkeen mieli nähä niit sen seksikohtauksia lol 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 i know its just acting but oh hell

Siis toisaalta sellaset leffat EI sovi mulle ja kaikki tietää sen, omg its not safe

Mut toisaalta palan halusta nähdä koska.... Imagine seeing him act that..... 😂

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Oli muuten hauska kun katoin hetken yhtä masatoshi leffaa ja sit sen jälkeen katoin gashinan ja jotai muutaki eunkwangist sit olin vaa sillee ei vittu miten eunkwang muistuttaa mua masatoshista 😭😂 se oli niin outo tunne. Ei mulle ees aina tuu tollast. Mut täl kertaa ainaki. Kosk ku katto hetken masatoshii ja sit eunkwangii sit oot vaa sillee ah näyttää ihanan tutulta 😂😭🥺🩷 omg ill never be able to date any other races than asians nyt ku nää kaks on jättäny muhun tämmösen emotionaalisen jäljen fr i will tell you that, vannon, how could i anymore I'll probs just end up searching anyone who would look like them 😂😂😂😂😂 en kestä 😂😂😂😂😂😂😂

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Alternative future: ill probs never get over them and just try to find a lookalike because thats all i can have 🤣🤣🤣🤣

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Saat muuten unohtaa kaikki ajatukset siitä että eunkwang joskus ajan myötä laimenis kosk masatoshi on vieläkin näin........ Näin.. :) että ei se ainakaan ajan kanssa laimene, mutta ehkä jos olis suhteessa actually niin se laimenis. Kun sanotaan että alkuhuuma menee ohi :D näin tällä tavalla ihastuessa se ei vissiin taida mennä ihan niin tai jos jonkinlainen alkuhuuma on ollu niin en tiedä nää on kyllä vieläkin ihan aikas voimakkaita.... ,,😂 sanotaan näin että ihan tarpeeks koska idk how much stronger do u want pls

Ylös Pohja