Noni! Se on just näin! 😂
Se siitä... Siis.
I repeat: se on just näin.
MÄ näin unta: eunkwangista ja huista. Ja alan olee sitä mieltä et kukaan ei koskaan mee niiden ohi. Ilmeisesti se on niin että eunkwang on #1 ja hui hyvin lähellä siinä sijalla #2. Ja se siitä. Kukaan ei vittu voi raastaa mua noin. Ei edes timppa, ei edes yuto, ei edes tae, ei edes villu, ei edes tõnu, vaikka nekin kaikki on pahoja ollu.
Mä lähes itkin taas ton unen jälkeen.
En ikinä tuu rakastaa ketään silleen ku rakastan noita KAHTA. Kukaan ei voi raastaa tolleen. Jos ei edes timppa niin sit on kyllä, voi jumankauta. Mitä täällä tapahtuu oikeesti. Noi kaks sankaria on itse saatanat.
Siinä ei sinänsä edes tapahtunut mitään ihmeellistä. En tiedä missä oltiin mutta juttelin jonku tyypin kaa (huista nimenomaan?) Ja sitten se vaan kattoi muhun päin koko ajan ja se tyyppikin sano mulle et se kattoo jatkuvasti tänne. Sit katoin sitä välil sillee *shy* ja sitte se jossaki vaiheessa katto mua taas ja hymyili. And when i tell you that i DIED...... thats it i'm fucking done. Ei naurata nimittäin.
Anyway, se katto mua ja hymyili. Sitten mä kai hymyilin ja katoin poispäin. Ei siinä sitten sen kummempaa, oli vaa ihan täydellistä. Kaikki rupes sit siinä valumaan jonneki poies, tosiaa kwang oli kans siinä ja näin kuinka se teki lähtöö ja olin sillee i am cravingggggg i need him mut se siis niinku vaa rupes häippäsee siitä, ja mä vaa katoin sitä sillee aaaaaaaaaaaaaaa. Sit hui kans oli kai vähän niinku lähössä ja mietin pitäskö mun sanoo sille jotain ja joo sit en oikee muista enää ko se oli sekavaa. Mut kuitenkin toi kohta oli maailman ihanin. Like i said siin ei todellakaan mitään sen kummempia edes tapahtunut, i don't think i kissed anyone or anything, mut toi kohta oli vaa nii täydellinen. Koska tiesin et hui näköjään pitää must. Niinku do you know what it fucking feelslike? Ku elämäs (#2) rakkaus kattoo sua tolleen ja hymyilee ja näät edessäs (lähes) kaiken mitä oot ikinä halunnu ja se on vaa just vittu niin. Siis do you even fucking know what that craving feels like? Niinku se sellanen kaipaus siihen ihmiseen ja mä vaan siis-
Honestly mä en tiedä enää. Toi uni oli ihan yhtä traumatisoiva kun se missä halattii ja suudeltii kääntiksel tai se missä nojasin siihen ja pidettii kädest ja se puolusti mua niille joillekin ihmisil. All of those dreams were basically just as bad.
Mut kaiken sen jälkeen vielä eunkwanginkin oli pakko olla siin?????? Ja se fiilis ku näin sen lähtevän ja se hiukan tuntu silt et kkkkk hes slipping through my fingers kosk olin vähä sillee i want to say something to him but i also want to say something to hui and let me tell you that felt like i'm dying...
Mutta kwang ei mitenkään kai ollu sillee samalla tavalla kun hui siinä? Vai? Koska oikeesti se oli nii täydellistä ku mä vaa näin ku se vitun asshole (lmaooo perus) katto mua ja siit ei vaan voinu erehtyy, kuka tahansa vittu sokeekin ois nähny et se piti musta vitun paljon. Niinku se oli täydellistä.
Siis rn ymmärrä miks se haluu tappaa mua näin.....
Juu tästä lähin sanon noit kaht vaa assholeks yms haukkumasanoilla kkkkk no ei mut mitä vittuu ne tekee. Do u think it's funny????????????????
Siis vitun täydellinen
Mutta. Kuten sanoin noi kolme unta huista ainakin ihan vitun täydellisii like fucking no way in hell. Mut sit kaikki täydelliset unet eunkwangista????? On siitäkin niitä ollu............. Paljonkin. Honestly en edes muista kaikkee tähän hätään mut mieleen on jäänyt se joku steamy kohta sillon kauan sitten jsjjdkskskskddldk 😂😭 like lol it was steamy cause he was actually idk lickin or sucking my breast or something like that 😂 .... Sure....... 😂 Perfect 🌚 mut siis kyllähän se nyt aika täydellinen uni oli, kuka muka EI haluis et se tekis sulle noin.............. 🌚 Lets be real itd be perfect if he touched my breasts 🌚
Anywayyyyyyy 😭😭😭😭😭😭😂💀
En tuu koskaan pääsee noist kahest yli (tai sit siihen menee hyvin kauan) ja en tuu koskaan rakastaa ketään toista niin paljon kun noita kahta (tai sitten oon täysin väärässä).
It fucking destroyed meeeeeeeeeeee
Tiäks mikä tekis mieli kattoo ny, iha vaa vittuillaksee XDDDD se vitun Insta vidi missä on sekä hui että kwang (ja wooseok ja kino jos en ihan väärin muista).
Niinku pls vetäkää nyt vaikka käteen 😩😩😩😩😩😩 (actually mieluusti sen kyllä näkisin...... :))))))))
Nojoo tämmöstä tänään......
Honestly miten ois threesome eiku 😆😆😆 siis mä aina vitsailen tosta mut en mä tiedä oisko musta ikinä tositilanteessa siihen XDDDD (eikä muuten olis niistäkään 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 se nyt on aika selvä asia..... Mutta saahan sitä heittää läppää 💀)
Ei vittu mut seriously jos miettii niiku ajatuksen tasolla nii.... Ajatuksenahan se on aika jees 🤔 olla sekä huin että kwangin kanssa samaan aikaan, sexually 🤔 mutta sit kuitenki aika :DDDDDDDDDDDDDD awkward 😂💕 and lets be real i don't really fantasize about that, at least not so much, it's more like just a thought and a joke in a way 😂 mut TAVALLAAN se on kyllä ihan mukavakin ajatus 😆😆😆😆
Sitä paitsi en kyl edelleenkään muista millon viimeks oon ihan fantasioinu huista koska siitä mä en tosiaankaan fantasioi seksuaalisesti päivittäin, toisin ku yhest toisest about päivittäin.... Nii on siir hetki ku oon viimeks huista aatellu jotai steamyyyyy.. niiku sillee kunnolla, jos mä nyt aattelen sillai vähän et uh threesome ja tälleen mut ei se ny oo sellast kunnon fantasiointii tai en ainakaan mitenkään erityisesti kiihotu siitä :Dd mutta on senkin takia joskus tullu runkattua! ☝️🙄 I mean gosh i was really horny..
Oh nooo se yks ficci tho. Jotenkin toi uni ja sit se ficci tuntuu jotenkin.. similar vibat vaikka ei ees oo????????? Siinä ficissä there was reader x hui and there was like... Fucking? Ja tossa unessa we just cutely looked at each other and smiled and it was so romantic. Mut en mä tiedä. I could just feel the........ Tension?? Like in the same way, jotenkin. Ughh.
Keep the tension, keep the tension 😩🎶 STOP 😩😭 I'm going to fuck you. (No ei ees)
No okei okei on eun kyl liia kuuma ei sii mitää i can't lie ☝️
...... w a n t
Ei VITTU NOI KAKS SAATANAA 😂😂
Voi vittu