Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Lollllll

Nyt kun kävin suihkussa ja mietin omaa ulkonäköäni, kosk eka olin sillee vauuuu oon susiruma. Niin sitten olin sillee "sis lopeta, kosk sust on tykännyt vähintään 10 jätkää ja yks tyttö. You're not ugly......................"

Mut sit aattelin et nonii okei ne varmasti pitikin mua nättinä ja tykkäs must ja se on jees ja tosi kivaa kyllä. MUTTA. ne ei ikin nähny mua alasti ja jos ne ois nähny niin ne varmaan ois sillee iuuu you don't look good naked 🙃 sillee ahahahah okei en oo ruma muuten vaan kaunis.... Mut sit ku oon alasti ni näytän rumalta ✌️

Eeh this fucking obsession with my "ugliness". It's strong, it's not going anywhere huoh 😩


Like honestlyyyyyyyyyy what are you doing 😩😩😩😩 huoh maailmassa on vaikka kuinka paljon ihmisiä ja sellaset jotka pitää hieman läskimmistä ei oo edes niin harvassa kuin luulis??????? (Näköjään :DDDDDD) niin it's not like i'm ugly?????? And lets be real, probably a lot of guys would think i look good naked................ At least some. So pls. Ja joka tapauksessa oikee henkilö tuskin aattelee must et oon ruma jos se rakastaa mua aidosti et nyt niiku pls mitä sä taas teet 😩 mut en ymmärrä miten se tunne siitä niin sanotusta rumuudesta tai epäseksikkäästä olemuksesta on niin itsepintainen, huoh :D voitko lopettaa....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
MITÄ VITTUA nyt taas

Oon näköjään lisännyt tän soittolistalle jo 2019 i-:

I'm shocked.

Wtf 😩 mutta siis. Oonhan mä vissiin muitakin super junior biisejä kuunnellut aiemmin. Mutta siis varsinaisesti hyukjaeen tuli rakastuttua vasta 2022. Of course.

I'm Fucking confused, i tell you that.


Niinku oikeesti what the fuck





Yall i don't know


Anyways


Missing eunkwang atm 🙃✌️

(Kuten yleensäkin 😂😭)

Hei en oikeesti voi uskoa vieläkään että oon tässä tilanteessa ja muutenkin mitä vittua



Joo siis selasin vaa vanhoi kuvii mun galleriasta muun muassa juha yms kaikkii henkilöit siel oli. Nii oon vaa jotenki nii confused niinku mitääähhh ja miks kwang on love of my life niiku eihhhhj mitä tapahtuu ja onks tää oikeesti näin ja mitä vittua ja mistä on kyse


Ja tuntuu vaan muutenkin niin typerältä emt koska julkkis mut en tiiä toisaalta 😭😭😭😭😭😭😭😭😂

Ok hes not the one for me


Tai mistäs minä tiedän, saattaahan se ollakin. I guess sen näkee sitten joskus. D:



I'm just freaking missing him right now ugh it's sos 😶


Like sos sos sos ja muutenki just ku kattoo vanhoi muistoi on vaa sillee what upppppppppp

Oon niin confused oikeesti mistä on kyse voi herranvitunperkele:D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tää koko keskustelu on muutenki vaa: me being confused for almost a year......
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Noni! Se on just näin! 😂

Se siitä... Siis.

I repeat: se on just näin.


MÄ näin unta: eunkwangista ja huista. Ja alan olee sitä mieltä et kukaan ei koskaan mee niiden ohi. Ilmeisesti se on niin että eunkwang on #1 ja hui hyvin lähellä siinä sijalla #2. Ja se siitä. Kukaan ei vittu voi raastaa mua noin. Ei edes timppa, ei edes yuto, ei edes tae, ei edes villu, ei edes tõnu, vaikka nekin kaikki on pahoja ollu.

Mä lähes itkin taas ton unen jälkeen.

En ikinä tuu rakastaa ketään silleen ku rakastan noita KAHTA. Kukaan ei voi raastaa tolleen. Jos ei edes timppa niin sit on kyllä, voi jumankauta. Mitä täällä tapahtuu oikeesti. Noi kaks sankaria on itse saatanat.

Siinä ei sinänsä edes tapahtunut mitään ihmeellistä. En tiedä missä oltiin mutta juttelin jonku tyypin kaa (huista nimenomaan?) Ja sitten se vaan kattoi muhun päin koko ajan ja se tyyppikin sano mulle et se kattoo jatkuvasti tänne. Sit katoin sitä välil sillee *shy* ja sitte se jossaki vaiheessa katto mua taas ja hymyili. And when i tell you that i DIED...... thats it i'm fucking done. Ei naurata nimittäin.

Anyway, se katto mua ja hymyili. Sitten mä kai hymyilin ja katoin poispäin. Ei siinä sitten sen kummempaa, oli vaa ihan täydellistä. Kaikki rupes sit siinä valumaan jonneki poies, tosiaa kwang oli kans siinä ja näin kuinka se teki lähtöö ja olin sillee i am cravingggggg i need him mut se siis niinku vaa rupes häippäsee siitä, ja mä vaa katoin sitä sillee aaaaaaaaaaaaaaa. Sit hui kans oli kai vähän niinku lähössä ja mietin pitäskö mun sanoo sille jotain ja joo sit en oikee muista enää ko se oli sekavaa. Mut kuitenkin toi kohta oli maailman ihanin. Like i said siin ei todellakaan mitään sen kummempia edes tapahtunut, i don't think i kissed anyone or anything, mut toi kohta oli vaa nii täydellinen. Koska tiesin et hui näköjään pitää must. Niinku do you know what it fucking feelslike? Ku elämäs (#2) rakkaus kattoo sua tolleen ja hymyilee ja näät edessäs (lähes) kaiken mitä oot ikinä halunnu ja se on vaa just vittu niin. Siis do you even fucking know what that craving feels like? Niinku se sellanen kaipaus siihen ihmiseen ja mä vaan siis-


Honestly mä en tiedä enää. Toi uni oli ihan yhtä traumatisoiva kun se missä halattii ja suudeltii kääntiksel tai se missä nojasin siihen ja pidettii kädest ja se puolusti mua niille joillekin ihmisil. All of those dreams were basically just as bad.

Mut kaiken sen jälkeen vielä eunkwanginkin oli pakko olla siin?????? Ja se fiilis ku näin sen lähtevän ja se hiukan tuntu silt et kkkkk hes slipping through my fingers kosk olin vähä sillee i want to say something to him but i also want to say something to hui and let me tell you that felt like i'm dying...


Mutta kwang ei mitenkään kai ollu sillee samalla tavalla kun hui siinä? Vai? Koska oikeesti se oli nii täydellistä ku mä vaa näin ku se vitun asshole (lmaooo perus) katto mua ja siit ei vaan voinu erehtyy, kuka tahansa vittu sokeekin ois nähny et se piti musta vitun paljon. Niinku se oli täydellistä.

Siis rn ymmärrä miks se haluu tappaa mua näin.....

Juu tästä lähin sanon noit kaht vaa assholeks yms haukkumasanoilla kkkkk no ei mut mitä vittuu ne tekee. Do u think it's funny????????????????

Siis vitun täydellinen


Mutta. Kuten sanoin noi kolme unta huista ainakin ihan vitun täydellisii like fucking no way in hell. Mut sit kaikki täydelliset unet eunkwangista????? On siitäkin niitä ollu............. Paljonkin. Honestly en edes muista kaikkee tähän hätään mut mieleen on jäänyt se joku steamy kohta sillon kauan sitten jsjjdkskskskddldk 😂😭 like lol it was steamy cause he was actually idk lickin or sucking my breast or something like that 😂 .... Sure....... 😂 Perfect 🌚 mut siis kyllähän se nyt aika täydellinen uni oli, kuka muka EI haluis et se tekis sulle noin.............. 🌚 Lets be real itd be perfect if he touched my breasts 🌚

Anywayyyyyyy 😭😭😭😭😭😭😂💀


En tuu koskaan pääsee noist kahest yli (tai sit siihen menee hyvin kauan) ja en tuu koskaan rakastaa ketään toista niin paljon kun noita kahta (tai sitten oon täysin väärässä).



It fucking destroyed meeeeeeeeeeee


Tiäks mikä tekis mieli kattoo ny, iha vaa vittuillaksee XDDDD se vitun Insta vidi missä on sekä hui että kwang (ja wooseok ja kino jos en ihan väärin muista).

Niinku pls vetäkää nyt vaikka käteen 😩😩😩😩😩😩 (actually mieluusti sen kyllä näkisin...... :))))))))

Nojoo tämmöstä tänään......


Honestly miten ois threesome eiku 😆😆😆 siis mä aina vitsailen tosta mut en mä tiedä oisko musta ikinä tositilanteessa siihen XDDDD (eikä muuten olis niistäkään 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 se nyt on aika selvä asia..... Mutta saahan sitä heittää läppää 💀)

Ei vittu mut seriously jos miettii niiku ajatuksen tasolla nii.... Ajatuksenahan se on aika jees 🤔 olla sekä huin että kwangin kanssa samaan aikaan, sexually 🤔 mutta sit kuitenki aika :DDDDDDDDDDDDDD awkward 😂💕 and lets be real i don't really fantasize about that, at least not so much, it's more like just a thought and a joke in a way 😂 mut TAVALLAAN se on kyllä ihan mukavakin ajatus 😆😆😆😆

Sitä paitsi en kyl edelleenkään muista millon viimeks oon ihan fantasioinu huista koska siitä mä en tosiaankaan fantasioi seksuaalisesti päivittäin, toisin ku yhest toisest about päivittäin.... Nii on siir hetki ku oon viimeks huista aatellu jotai steamyyyyy.. niiku sillee kunnolla, jos mä nyt aattelen sillai vähän et uh threesome ja tälleen mut ei se ny oo sellast kunnon fantasiointii tai en ainakaan mitenkään erityisesti kiihotu siitä :Dd mutta on senkin takia joskus tullu runkattua! ☝️🙄 I mean gosh i was really horny..


Oh nooo se yks ficci tho. Jotenkin toi uni ja sit se ficci tuntuu jotenkin.. similar vibat vaikka ei ees oo????????? Siinä ficissä there was reader x hui and there was like... Fucking? Ja tossa unessa we just cutely looked at each other and smiled and it was so romantic. Mut en mä tiedä. I could just feel the........ Tension?? Like in the same way, jotenkin. Ughh.

Keep the tension, keep the tension 😩🎶 STOP 😩😭 I'm going to fuck you. (No ei ees)

No okei okei on eun kyl liia kuuma ei sii mitää i can't lie ☝️

...... w a n t

Ei VITTU NOI KAKS SAATANAA 😂😂

Voi vittu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Lol whyyyyy

It was so cute

I love these two fucking idiots

Yea

I do

Assholes
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
PFFFFFFTTTTTTTTTTTTTT are you two trying to kill me:

Yes, you TWO. both.


And no SHUT UP I'M NOT A PERVERT i'm just saying romantically


Okay i am a pervert but i don't want to be

I feel guilty
😭😭😭😭😭😭😭😭


Skskkskkkkkk toi hali lmao idk how to be eunkwang but how to be hui

Both lucky bitches iguess mmmhhmhmm
Just tätä mä tarkotan

Hui 🤝 eunkwang
Making me die 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂 and making me horny 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂 etc and like making me cry so much that i don't even know anymore........


Koska lets be real se yks aamu? Kun itkin huita? Ja kuuntelin viel sad songs.... Nii mä itkin NIIN PALJON sitä et ei rajaa. Ja aattelin jotai et okei nonii nyt mä tiedän vasta miltä tuntuu heartbreak. Of course, i didn't really know eunkwang yet......... (I mean i knew because that fucking thing, but ofc i REALLY didn't know anything else :))))))
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Oikeest mä en kestä tota vitun kuvaa... :D molemmat tällee "✌️" tos ja tappaa mua vitusti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Siis oota ny mitä vittua

Everytime i think i might be over him something like this happens

I just wont ever get over okay?

As long as i live i don't think i'm gon be over hui xDDDDDD

I-

Fuck off

i know what i'm gonna watch. And listen. :)))))))(((


Huhhhhghhgh joku jere ei muuten oo mitää verrattuna noihin. Vaik on sekin paha sinänsä ollu. Ja aika vitun paha



Siis haloo ees niko ei oo mitään verrattuna niihin.

Mitä vittua.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja siis sen vaan sanon että en ikinä tuu pääsee yli tost unest yleensäkää koska se oli vaa parasta ja raastavinta ja kauheinta

Nyt ku katoin noit videi ni se tuntu iha samalt. Siis hui oli jotenki ihan samanlainen siin unes ni se tuntu iha silt niiku se ois ollu totta. Niinku se ois tapahtunut tosielämässä. I fucking cant.

Like i fucking saw his face exactly those eyes exactly that smile, everything. And he was actually in love with ME. tai jotain sellasta. Ja mä vaan......

Siis kai se tunne oli vähä samantyyppinen ku siinä kääntis unessa kun literally molemmis oli sellanen "mä en voi uskoo tätä" fiilis 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

Vittu mikä kusetus.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja mä en yhä vieläkään pysty oikee sanoo yhtään ainutta unta mikä ois ollu ihanampi ku se kääntis uni. Siis silleen että en oo koskaan ollu niin onnellinen ja riemuissaan ku siin unes. Ainakaan missää toises unes vaikka oon ollu iha maailman onnellisin muissaki mut se oli jotenki niin. Se vaa oli nii ylitsevuotavaa. Kaikki oli TÄYDELLISTÄ siinä. Olin siin huin lähellä, sen sylis basically ku halattii jne, silitin sen selkää jos muistan oikein ja mä vaa hymyilin ja nauroin ja oltii vaa molemmat nii onnellisia ja rakastuneita siinä. Must tuntuu et missään muussa unessa en oo vieläkään kokenu samanlaista ylitsevuotavaa riemua siis tolleen samalla tavalla. Mikä ei vitussa tarkota sitä ettenkö ois kwangin ja yuton kaa ollu vitu onnellinen niis unis. Mut toi vaa jotenki erottuu niin oudosti koska se oli literally maailman täydellisin.

En vieläkään oikein käsitä, melkein vuosi sen jälkeen, että se ei ollu muuta ku uni. Kaikki oli niin sen tuntusta et se oli ihan meant to be. Se oli vaa jotenki niin. Niiku en vaa vielkää käsitä sitä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ihan sama. En voi ees tajuta sitä et miten voi olla niin et on vaa yks true soulmate ja se on joko kwang tai hui tai joku muu en tiiä vittu, mutta miten voi olla vaan yks kun noi molemmat tuntuu niin oikeilta ja yutokin edelleen tappaaa. Holy trinity lol. Ei paljoo kyllä naurata.

Ja edelleen joka päivä oon kriiseissä siitä mitä kwangin kohalla tapahtu mut sit taas noi hui unet nii ei tollasia voi ollakaan? Äläkä ees muistuta niist yuto unista
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928

Juu kuumin + i feel so pathetic because i wish he would do something and it's sooooo pathetic to fantasize like that pls
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928

How did u know everything that i feel for eunkwang???????? :D it's a perfect description of it
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
The saddest part is that in my case it's not a joke or exaggerating when i say "then i met the love of my life" :)))))))))))))

Because hes ACTUALLY the love of my life


Like idk how sad is that
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
And even sadder is the part where i truly, truly believe that no one else will EVER be the love of my life, only him

I mean sure hui and all that but hes still #1 like i said


Eikä kukaan uus tuu siihen enää, tai niin mä ainakin uskon....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Like isnt that the saddest thing that could ever happen to a human? :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ei vittu :D

Menstrual cycle day 39 tällä hetkellä menossa.

Toi ei kyllä oo mulle mitenkään kovin poikkeavaakaan edes. Kerran (ainakin) oli 41 päivää. Ihan kun ois ollu 44kin ehkä joskus. Jotain sellasta. Joten ei juurikaan mitenkään poikkeavaa, mutta siis kun joskus on 26 esim niin.

Mietin. Vaan että onks mulla niin usein niin paljon stressiä että sen takia se pitenee niin usein vai xDDDDDDD

Ei mua kyllä sinänsä edes kiinnosta eikä haittaa.


Mutta sattuu tällä hetkellä kyllä mutta verta ei näy :]

Eikä tarviikaan tulla verta mutta ei tarvis kyllä sattuakaan tälleen. Vaikka tää ei tosiaan oo se pahin kipu vielä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ugghhh

I wanna know how extra my honey would be in bed 🙂 cause he might be extra idk i feel like he would be more noisy than guys usually are. Luulisin XD

I know i would be noisy. Well idk i guess i'm not always but sometimes yeah
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 why do i think about this
I really love him.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
like idk


Like fuck off i'm dying xd


I actually masturbated cause i was super horny, then i got really really desperate you know like i was like "i NEED him" like i need him, not this solo stuff although it sonewhat helps. Mut emmä tiiä sain orgasmin ja sit aloin itkee ihan hulluna koska epätoivo iski. Se tarve saada se ihminen tolla tavalla sun lähelle oli niin voimakas että kun vaikka runkkasin ja tällee ni silti mulle tuli nii epätoivonen oli ja sellanen et en tuu ikinä saamaa seksuaalisesti sitä kaikkee mitä tarviin

Siks kai aloin itkee.

I mean runkkaaminen on GREAT ei siin mitää mut se ei korvaa eunkwangii. Mun seksuaaliset tarpeet pyörii niin suurelta osin sen ympärillä et jos en koskaan tuu olee sen kaa tolleen niin en tiiä miten kestän.


Niinku pelkään sitä mahdollisuutta enemmän ku luulin että pelkäisin.. koska ajattelin etten halua seksiä ollenkaan kenenkään kanssa koskaan.

Nii nyt yhtäkkiä pelkäänkin sitä mahdollisuutta etten koskaan saakaan olla sen tietyn ihmisen kaa sängys.

Ja muutenki i guess i got really emotional niiku muutenki nii sit vaa aloin parkuu 😂😭 oikeesti must tuntu jotenkin voimakkaasti siltä että mun sydän särkyi siinä hetkessä jotenki pahasti


Vaikka siis tietenkin on mahdollista että kaikki meneekin niin kuin ajattelin aiemmin, mut emmä tiiä.



Siis oikeesti vaikka joskus tulisinki mahdollisesti olee sen kaa ni silti mul on niin kauhee ikävä ja niiku se kaipaus siis vaan muutenki sai mut niin tunteelliseks

Oon ihan totaalisen emotional ja herkkänä tällä hetkellä 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭


Oon oikeesti just se meme missä se tyyppi itkee ja menkat ni sillä on verilammikko ja kyynellammikko tai joku siin

Paitsi että verta ei näy vieläkään enkä mä kyllä olettanutkaan että näkyisi

Mutta sattuu aika paljon niin senki takii mua itkettää :D niinku oikeesti sattuu ja mul on ikävä sitä ja haluun vaa että se ois mun vieressä ja voisin itkee siinä ja se halais mua ja rakastan sitä niin paljon ja tää ei oo reiluu että joudun olee yksin ku ikävöin sitä niin paljon

En eees tiiä

Nyt oon sen verran emotional että vois melkeen kuunnella pitkästä aikaa long distance 😭😭😭😭😭😭😭💔

Niiku oikeesti muutenki vaa all this time it just hit me in the face and i was like "😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 aa aaaaaaaa mä rakastan sua niin paljon" lol ei vittu

 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Niiku oikeesti he's supposed to hug me and tell me everything is okay ????? 😭 Instead i miss him here alone 3: it's sad in a way but it's so bittersweet

Like because my feelings are so strong for him so it's like kinda cute that i love him like this but it's a bit sad idk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut siis se vaa tuntuu siltä et sen pitäis olla mun soulmate ja meiän kuuluu olla yhessä:(

Don't ask mut siltä se vaa tuntuu

Aaaa sattuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
.......

:D


Mitä tuleekaan mieleen


Mitä tuleekaan mieleen


Se yks ussan tunti sillon joskus kauan sitten (kun edes olin koulussa vielä) kun opettaja kysy mult jotain mutta olin nukahtanu........ Tulee vain mieleen :D

Joo noh semmosta
Ikävä tätä aikaa
 
Ylös Pohja