Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,016
Reaktioarvo
2,928
And anyway when he actually stole my heart i was 17 and he was......... Tai siis siinä leffassa se oli varmaan niiden kuvausten aikaan joku 48-49 ja se oli siinä niiku se kohta millon mä ihastuin siihen when he looked like that, so

Eli ei se oo ees niinkää et oisin eka löytäny siit jtn sellast matskuu ku se oli nuorempi vaa eka ihastuin siihen just ton ikäsenä :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,016
Reaktioarvo
2,928
I like how my predictions were like sinnepäin but not quite there :D

Like yeah it almost happened

Like some of it really happened though like basically esp btob
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,016
Reaktioarvo
2,928
Mä en voi ees kuvitella sex scenarios with them. Koska en voi kuvitella että niiku.. they would even want to be anywhere near my vagina. Even if they were in love with me. Tai siis mua itteeni ahdistaa niin paljon koska mun mielestä se on niin ällö. Lets think about for example oral sex. Siihen ei tarvitse olla edes menkkoja mut se olis silti yhtä ällöttävää. En tykkää siitä ajatuksesta ollenkaan, niin oksettavaa. Mä en pystyis yhtään olla siinä koska en vois uskoo sen mitenkään nauttivan siitä :D mun mielestä se haju on kamala, maku on kamala (en oo toki maistanu mut tiedän että se on), ulkonäkö on kamala, se miltä se tuntuu on varmasti kauheeta, karvat on kauheita ja niinku overall se koko kokemus olis ihan kamala sille joka nuolee, joten, en ikinä pystyis siihen koska oon liian nolostunut. Vaikka pesisin sen kerran joka päivä niin olisin silti samaa mieltä. Se maistuis varmasti ihan karseelta. En haluu ikinä 😔 viel hitusen kamalampaa olis se jos ois menkat mut ihan ilmankin niin kamalaa etten haluu ikinä. Itkettää ajatuskin en ikinä suostuis sellaseen 😭 en haluis ees antaa koskee sormella tai nähä sitä muutenkaan koska ihan hirvee se on kaikin tavoin 😔😭 höh, luulin että inhoon tissejäni mutta inhoonkin pilluani yhtä paljon. En vain tajua. Voisin kyllä seurustella eunkwangin/masatoshin kaa mut en vois antaa niiden tehdä mitään tollasta koska se olis ihan kauheeta mulle 😔 olisin niin häpeissäni etten pystyis nauttia y h t ä ä n. En ymmärrä miten kukaan kehtaa olla siinä tilanteessa. Ihan hirveetä. Tai ehkä muilla on sitten kivemmat pillut tai jotain mut mun on ainakin ihan hirvee. Lol en tajuu miten oon voinu ees harkita koskaan et i could have period sex, en ikinä kehtais enkä kyllä muulloinkaan. 😔😔😔😔😔😔😔 En vaan pysty mihinkään sellaseen intiimiyteen koskaan, ehkä korkeintaan vaatteet päällä jotain mut kyllä sekin ujostuttais varmaan. En ikinä voi. Nyt tajuun sen vasta kunnolla etten oikeasti ikinä voi enkä kehtaa. Koska mä tiiän et... They would hate it. Niin miks mä haluisin jos mä tiedän ettei nyt vaikka esim se suuseksin antaja nauttis siitä yhtään tai sitä häiritsee joku asia siinä.. niinpä. En tietenkään halua. Ja usko pois lähes kaikkia miehiä häiritsee varmasti vähintään joku asia siinä, jos ei mikään muu nii edes karvat tai maku tai haju tai se miltä se tuntuu tai joku asia siinä joka tapauksessa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,016
Reaktioarvo
2,928
Ja tää tuli vaa siit ku satuin olee horny (kun olin ulkona kävelemäs) ja mietin millast ois jos eunkwang nuolis mua just täl hetkellä sit olin sillee ainakin tulee viel vähän verta joten se ois ällöttävää mut sit tajusin et se ois ällöttävää koska tahansa ja jotenkin vaan yhtäkkiä tajusin sen kunnolla miten ällöttäviä pillut on aina
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,016
Reaktioarvo
2,928
You may have heard that men are visual, aroused by viewing erotic images, while women take an emotional approach to arousal

Mitä toi ees tarkottaa

Yeah so u mean i wouldn't be aroused seeing them naked, yeah right, of course not.
 
Ylös Pohja