Mä en voi ees kuvitella sex scenarios with them. Koska en voi kuvitella että niiku.. they would even want to be anywhere near my vagina. Even if they were in love with me. Tai siis mua itteeni ahdistaa niin paljon koska mun mielestä se on niin ällö. Lets think about for example oral sex. Siihen ei tarvitse olla edes menkkoja mut se olis silti yhtä ällöttävää. En tykkää siitä ajatuksesta ollenkaan, niin oksettavaa. Mä en pystyis yhtään olla siinä koska en vois uskoo sen mitenkään nauttivan siitä :D mun mielestä se haju on kamala, maku on kamala (en oo toki maistanu mut tiedän että se on), ulkonäkö on kamala, se miltä se tuntuu on varmasti kauheeta, karvat on kauheita ja niinku overall se koko kokemus olis ihan kamala sille joka nuolee, joten, en ikinä pystyis siihen koska oon liian nolostunut. Vaikka pesisin sen kerran joka päivä niin olisin silti samaa mieltä. Se maistuis varmasti ihan karseelta. En haluu ikinä 😔 viel hitusen kamalampaa olis se jos ois menkat mut ihan ilmankin niin kamalaa etten haluu ikinä. Itkettää ajatuskin en ikinä suostuis sellaseen 😭 en haluis ees antaa koskee sormella tai nähä sitä muutenkaan koska ihan hirvee se on kaikin tavoin 😔😭 höh, luulin että inhoon tissejäni mutta inhoonkin pilluani yhtä paljon. En vain tajua. Voisin kyllä seurustella eunkwangin/masatoshin kaa mut en vois antaa niiden tehdä mitään tollasta koska se olis ihan kauheeta mulle 😔 olisin niin häpeissäni etten pystyis nauttia y h t ä ä n. En ymmärrä miten kukaan kehtaa olla siinä tilanteessa. Ihan hirveetä. Tai ehkä muilla on sitten kivemmat pillut tai jotain mut mun on ainakin ihan hirvee. Lol en tajuu miten oon voinu ees harkita koskaan et i could have period sex, en ikinä kehtais enkä kyllä muulloinkaan. 😔😔😔😔😔😔😔 En vaan pysty mihinkään sellaseen intiimiyteen koskaan, ehkä korkeintaan vaatteet päällä jotain mut kyllä sekin ujostuttais varmaan. En ikinä voi. Nyt tajuun sen vasta kunnolla etten oikeasti ikinä voi enkä kehtaa. Koska mä tiiän et... They would hate it. Niin miks mä haluisin jos mä tiedän ettei nyt vaikka esim se suuseksin antaja nauttis siitä yhtään tai sitä häiritsee joku asia siinä.. niinpä. En tietenkään halua. Ja usko pois lähes kaikkia miehiä häiritsee varmasti vähintään joku asia siinä, jos ei mikään muu nii edes karvat tai maku tai haju tai se miltä se tuntuu tai joku asia siinä joka tapauksessa.