Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
WHY DOES HE GET ME GOING LIKE THIS

it doesnt matter what is happening he still gets me going most days. Vaikka kuinka oon just esim tänäänkin väsyny ja fyysisesti kipuja ja niiku päänsärkyy atm nii silti toi saa mut tuskallisen kiimaseks ei luoja ei oo kyl kukaa sytyttäny tällä tavalla ennen.

Aa idk

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Literally tekee mieli ihan helvetisti idek my pussy is tingling 😐 tosin ei yhtä pahasti kun aiemmin tänään mutta silti. Idk its like it's aching for touch. 😐 Yritä tässä nyt sit mennä nukkumaan............ Väsyttäis kyllä mutta jos nyt yrittäisin nukkuu niin en varmaan sais unta ihan helpolla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Lord save me because

Näin unta eunkwangista ja se oli maailman ihaninta mut siin oli kyl myös esim Chris mut silti.

Aaaaaa. Katoin eunkwangii nii sydämet silmis se oli niiiiin komeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ja aaaaaaaaaaah 🥰😍🥰😍🥰😍

Siis niiiiiiiiiiiiiiiiin komeeeee komee komee komee 😍🥵

Ja oli nii ihanaa olla sen lähellä

Kaikki oli täydellistä siinä unessa

Mut sitä mä ihmettelen et miks mul jäi siitä unesta soimaan päässä tää biisi lol:

Ja sitten nyt se on yhtäkkiä sairaa tärkee biisi vaa siks ku se liitty tohon uneen ja oi voi voi voi 😭😭😭❤️

En VOI SANOIN KUVAILLA

En mitenkään ei

Kaikki on muutenkin ihan mitä vittua tasoo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Okei toi biisi saattaa mennä eunkwangin listalle kkkkdkdkdkfkflflglg

Mutta oikeesti oon siis ihan pihalla täysin ja

Siis literally it was so fucking exciting to be so close to him i don't know i just 😩 my love my love my love my loveeee
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Jaahas

Nyt on kyllä taas sellanen the more i learn the less i know fiilis.

Every day i get more and more confused
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Oi luoja ja mä oikeesti luulin että kaikki oli jo hyvin mutta eeeeeeeeeeii
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Siis täs on aivan järkyttävän hankalaa vieläkin totutella siihen että saan tehdä mitä vaan................

Aina tuntuu siltä että on olemassa jotakin mitä mun OIKEESTI pitäis tehdä ja se on niin, mut..... Ei ookaan :D siis tää on ihan järjettömän outoa. No joo. Ei se oo ihme et mä en vieläkään oikein ymmärrä elämää kunnolla, koska ei oo ikinä oppinu sitä normaalia tapaa elää, niinkun yleensä ihmiset kai suurinpiirtein ajattelee niin että mä saan tehdä ihan mitä vaan, eikä niin että olis joku jutska mitä pitää seurata tarkasti. Mut sit kun mä en kai sit oppinu sitä samalla tavalla kun ihmiset yleensä. Niin nyt on sit hankalaa oikeasti tajuta et mist on jotenki kyse. Mut nyt kun ymmärrän sen että mä todellakin saan tehdä ihan mitä vaan niin se on jotenkin ihmeellistä. Mutta koko ajan mun mieli vaan menee siihen että ei ei ei on jotain mitä mun pitäis tehdä, jotain tiettyy.


Siis oikeesti olispa normaalit aivot. En tiedä kuinka helvetissä tuun jaksaa tätä loppuelämän?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ah luulin että tajusin mutta en tajuakaan vieläkään mitään

No se on just näin

Muutenki oon itkeny tänään jonkin verran enkä ihan tiedä edes miksi?

Ja se HÄVETTÄÄ. enkä tiedä miksi hävettää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Täähän menee jännäksi :D

Literally idk anymore

But my gender causes me PAIN. Juu-u ei se oo aina näin tuskallista mutta nytten tällä hetkellä se kyllä on. Mä kirjaimellisesti oon itkeny täs tai siis en kunnolla mutta kuitenkin silleen vähän itkeny. Niin ois kiva tietää mitä vittua on meneillään. En oikeasti tiedä enkä ymmärrä.

The absolute shame and embarrassment. That's what makes me cry. I dont even freaking know. Mut tää on fakta et tält must tuntuu.

Olo on jotenki niin paha tällä hetkellä ja hädin tuskin ymmärrän miksi.

Sen kumminkin tiedän, että se ei oo varmasti ollut läheskään näin paha vaikkapa joskus nuorempana. Ainakin tiedän etten itkenyt samalla tavalla asiaa. Okei, no siis.... Saatoin kyllä itkeä kun mun menkat alkoi, joten sekin saattoi kyllä olla häpeää menkoista eli -> häpeää omasta sukupuolesta, duh. Mutta se ei ehkä kuitenkaan silloin ollut yhtä usein tämmöistä. Mutta oli näköjään silloinkin jossain määrin läsnä.

(Honestly, it makes no sense niinku miks kukaa itkis ku menkat alkaa? Nimenomaan häpeän takia... Miks muuten? Tai sitten pelosta, jos vaikka pelkää että sattuu niin sitten se on sellanen shokki tai jtn emt)

Mutta siis tosiaan, nytten se on kai vielä pahempaa, kun jotenkin vaan... En tiedä. Itken ihan sikana (joskus) kun katon mun rintoi, i feel worthless idk.. en vaan pysty käsittämään.................... Et jotenki vaa.... En tiiä.

En osaa edes selittää. En tiedä miltä musta tuntuu. Osaan sanoo vaa nää käytännön esimerkit:
- itken kun katon mun rintoja
- itken koska menkat (tai ainakin silloin nuorempana mutta kyllä ne edelleen ahdistaa koska hävettää ihan vitusti??)
- itken tai tunnen oloni huonoksi jos ajattelen mun genitaaleja (tai joskus vaikka runkatessa) ja tunnen vaan aivan järkyttävää häpeää ja vääryyden tunnetta tai miten sen nyt sanois
- mitä muuta? Pelkästään sana nainen herättää häpeän tunteet en tiedä miksi
- välillä ei ahdista samalla tavalla sillon saatan ajatella vaan ehkä positiivista mun sukupuolesta
- mut yleensä hävettää ahistaa ja ällöttää, tuntuu väärältä ja siltä etten saa enkä kehtaa olla olemassa
- kirjaimellisesti jos mun rinnat erottuu selkeästi (esimerkiks jos käytän toppia enkä oversized hupparia) niin mua nolottaa ihan helvetisti jopa ihan lähimpien ihmisten seurassa koska en tiedä? I'm ashamed of my own body. Musta tuntuu siltä niin kuin mun rinnat ei sais näkyä eikä olla olemassa. Siis näkyä niin kun ihan paidankaan läpi. Et niit ei sais olla ollenkaan?

En tiedä onko muutakin mutta niin noi ainakin. Ainiin. Ja tietenkin se jos itken menkkojen aikana tavallista enemmän niin hävettää siitä tulee jotenkin niin feminiininen olo, almost like being feminine is a bad thing.

LOL? being feminine is NOT a bad thing. For real you can't stress that enough. Like its not a bad thing in the slightest.

And literally i'm not even going to say anything about masturbating and orgasms because i just can't but yea. Theres a lot of shame and hurt like i'm literally GOING TO CRY i fucking hate myself.

Mutta sitten kun vaikka.. jos on ... Tai venaa. Eeeei en tiedä

Okei mä-

No se on just näin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Okei how can it even make sense in the slightest?

Ei vittu tosiaankaan meikkaa senseä...............
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Öööhhhhh oon kyl kuullu (pyörinyt sellaisissa porukoissa) aika paljon ikäviä kommentteja joten mietin selittääkö se asian.


Tyyliin:
"Älä oo niin nainen"
Jotain vitsailua liittyen "muijan hakkaamiseen"
Of course perus huorittelu mut ei nyt niin paljon mut joitai kertoi?

Jaa tämmöstä joten idk ehkä se liittyy mutta emt.

No sitten kun miettii vaikka joidenkin miesten suhtautumista menkkoihin niin onko se ihme että ne hävettää ihan vitusti? Tosin ymmärtäähän sen koska itseänikin ällöttää veri kaikissa muodoissaan, oli se sit jtn muuta verta tai menkkaverta. Veriällötys on sellasta, samaan tapaan kuin mua ällöttää lihakset ja luutkin. Ja aivot hyi. Ja sydän hyi. Ja silmät hyi. Jos sä kosket sun luomia niin se pallon muoto on niin JSJDKFÖFKDKDL EWWWWWWWWW I- 🙆 it freaks me out.



Mutta niin.

Jaahas jaahas. Mitä vittua on meneillään oikeasti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Siis mä oon thoroughly confused

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Eeeiiijjj

Ja sit miks naiseus on aina vaan sitä pelkkää feminiinisyyttä koska mulla ainakin on molemmat puolet ja molemmat on yhtä lailla osa mun naiseutta, ei se nyt mitään miehuuttakaan ole jos olen maskuliininen koska en ole silti mies vaikka kuinka jätkämäinen oisin.

Juujuu niinku kyllä mä oon tosi jätkämäinen osittain mut oon mä ihan tosi feminiininenkin joskus ja monissa asioissa. Nii miks sit vaikka jossain leffoissa ja sarjoissa saattaa olla hirvittävän ykspuolinen kuva että niissä naiseus on aina sitä pelkkää feminiinisyyttä et mun on hirmu vaikee löytää itteeni sillee niiku mistää.

Nojoo iha sama, just saying that it's weird.

I'm just gon cryyyy :')))))
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Siis mitä vittua honestly i cringe so hard like literally i hate being a woman i hate being a woman i hate being a woman. Like i said. I cringe BECAUSE i am a woman. Because being a woman is something to cringe about??????????????? May i ask a question????????????? I dont exactly understand?????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Fuck i love him

Its so cute how he shakes his legs here:

Hes just so adorable i'm just so in love with him bye
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No se on just näin.

Ek ja hui driving me crazy.

Literally näin unta missä oli ainakin hui ja taas se oli joku maailman söpöin uni??

Ei vittu. Siis suudeltiin ja kaikkee, mun mielestä suukotin sitä johonkin poskelle etc ja sit huulille kai kans ja it was just so cute, sen hymy oli niin suloinen siinä. Like honestly We were just the cutest couple ever. Like. I loved it. Like. I was literally so in love with him like i aint even trying to explain it was all just fucking magical ja oon vielki sillee haluun vaa sen lähel haluun vaa takas siihen hetkeen tai jotai. Niiku. Ei oo ees sanoi kuvailee tätä.

Nii. Kuinka mones tän tyyppinen uni tää on huista?

Mä rakastan sitä niin paljon. Niiiin. Paljon.

Ei täs vaa oo vaihtoehtoja ku vaa myöntää sitä. Joo eunkwang on eunkwang, se on aivan selvä että rakastan sitä niin paljon. Mutta huikin on hui. Ja rakastan sitäkin niin että halkean. Niinku en haluu ees tietää honestly like that dream i just-

En pysty selittää, se vaan tuntui niin siltä että.. tai kun oli vaan jotenkin niin ihanaa kun se oli mun kanssa, mun lähel. Oltii jossai ulkona just yhes. Ja sit vaa pelleiltii jotai siin. Ja sit vaa pussailtii. En vaa voi selittää milt tuntu suudella sitä. Tää on iha silkkaa kidutust.

Meinasin sanoo jo että rakastan sitä enemmän ku ketään muuta mut hold up- 😂😂

Holy trinity....... Paitsi tällä hetkellä yuto ei kiusaa mua sillee ku NOI KAKS VITUN AINAISTA SANKARIA. niiku haloo hei.

Se on vittu just näin.

En tiedä mitä sanoa, rakastan noita kahta niin että halkeen, ajattelen niitä niin paljon että halkeen. Jopa melkein tuntuu että HALUUN molempia niin paljon että halkeen, vaikka täytyy myöntää että kwangia paljon enemmän mutta pitkästä aikaa on huistaki sellainen hiuka lievempi fiilis että kinda haluis? No siis lähinnä romanttisesti mutta on siinä nytten jossain määrin se seksuaalinenkin fiilis. Mut vähemmän. Toki siis lähinnä haluun vaa olla sen lähellä esimerkiksi vaikka just kuten siinä unessa. Mut hiukan mulla myös on seksuaalisiakin ajatuksia sitä kohtaan.

Vittu.

Kaks sankaria..

Niinku en voi selittää kuinka rakastan niitä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Skksskskkdkdkdkdk

Kaikki nää unet huista ja ek:sta saa mut oikeesti sekasin one of these days. Ja koko ajan noi unet huista on niin häiritseviä? Siis sillee jotenki et iha eri taval häiritsevii ku tost toisest sankarist koska oon tottunu näkee enemmän ehk siitä unia, mut huista en kai ihan niin usei? Nii sit se järkyttää viel enemmän vittu. Ja joka kerta ne on vaa niin intense ja täydellisiä. Niiku sellasii et haluun vaa olla siin hetkes ain, olla vaa huin kaa, olla siin, nähä sen, olla sen lähel. Ei vittu mitää järkee. Haluu vaa koskettaa. Olla vaa siin. Sen kanssa. Aina.

Mutta toi saatanan toinen sankari. Kuinka rakastankaan sitä. Kuinka rakastankaan niitäkin unia jois saan olla sen lähel. It just makes me Crave him. More and more and more. And bye. I just couldnt be more in love.

Mutta ihan piruuttaan vois kattoo sen vanhan cube concert vidin missä eunkwang ja hui on siin slkdjdllfkfkffllföf it was so funny literally i can't with you................
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ihan vitu törkeetä noilta sankareilta tehdä mulle tälleen.............................. SHAME ON YOU 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂😃😃😃😃
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Noniin. Vittu noniin.

Loistavaa, kyllä on.

Mut siis se vaan että.

Kuuntelen yhtä ihan helvetin nostalgista biisiä.....

Honestly en tiennyt et mulle kävis viel näin.

Mut joo.

Mut se että......... Vaikka kuinka rakastan eunkwangii enkä tuu koskaan pääsee siit yli... Niinku koskaan.... Niin what makes you think i'll stop loving hui? Cause i won't........ Apparently.

Sehän tässä eniten naurattaakin

En koskaan lakkaa rakastamasta kumpaakaan. Siis ikinä.

Siis kuinka monta tollasta häiritsevää unta oon nähny huista?
- se kääntöpaikka uni
- sit se missä oli myös yuto ja puhuin puhelimessa varmaa molempien kaa?
- sit se missä se puolusti mua ja nojasin siihen etc
- sit se missä se katto mua sielt ja hymyili
- sit toi missä suudeltii
- sit se missä oltii siel jossai koulus tai vastaavas ympäristös ja suudeltii tai oltii muute lähekkäin
- öööö joo niit on oltava enemmän mut en tähän hätään muista :D



Niin. Ja nyt tosiaan jo yli vuosi huita. Tarkalleen. En tiiä, oisinko silloin vuosi sitten ajatellut että nytten oon vielä tässä.

Niinku vieläkin. Tässä.


Sehän on siis just näin taas.


Mutta itken koska tää biisi on tärkein:

Seriously i'm going to cry.




Oon niin emotional ihan ku olis menkat vaikka ei todellakaan oo :D tässä taas näkee että eipä ne juurikaan vaikuta kun muutenkin ollaan niin tunteellisia että vittu joooooo :Dd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Literally on myös niin ironista kuinka tässä.. eilen? Kuuntelin geuriwohadaa ja samaistuin edelleen kaikkeen koska eunkwang. Ironista.


Sairasta miten tunteet voi olla tota tasoo mutta myös huin kanssa tunteet on tätä tasoo. Ei todellakaan mitään höpöhöpö tasoo..:D


Literally sori timppa sori yuto etc mut noi kaks taitaa silti olla elämäni suurimmat rakkaudet

Palaan aina vaan uudestaan ja uudestaan takasin siihen tunteeseen kun halusin vaan huin ja luulin että se on elämäni suurin rakkaus koskaan. No, ei ehkä se suurin, mutta tokaks suurin ilmeisesti. Heh. :))))))


Vittu tää on sekavaa kuin mikä.

HAHHAH mut siis i'm questioning their sanity and taste kosk niiku en ymmärrä miten hui voi olla rakastumatta eunkwangiin ja miten eunkwang voi olla rakastumatta huihin xDDD siis tiedän tää on sinänsä läppää ja tiedän että ne on heteroita (ainakin näin olen ymmärtänyt) mutta oikeesti en ymmärrä miten kukaa voi olla rakastumatta niist kumpaakaan. Lol kai se sit vaan kertoo siitä kuinka umpirakastunu oon molempiin mut niiku ketään söpömpää ei voi täs maailmas olla ku noi kaks. I'm just questioning their sanity if they don't fall for each other lmaooooooo well not actually but like????? Who would ever, for example, fall for seulgi or soojin if you can fall for hwitaek or eunkwang........... I'm just saying...... Like at least for me theyre NOTHING compared to these two XD vaikka minäkin oon seulgista tykännyt ja no soojinista ehkä ihan ihan vähän, vain himpun verran, niin eeeeeeeeeeeei niistä ei voi puhua samana päivänäkään, eikä kenestäkään muustakaan tytöstä. Imo :D as much as i have loved tzuyu, dahyun, m, etc..... Silti niistäkään ei voi puhuu samana päivänäkään noiden kanssa. Girls are literally nothing lmao if you compare them with those two bitches..... 😊

Of course i don't mean to disrespect anyone it's just that i can't understand who would ever like girls more. If you can fall for hui or eunkwang. It's just a joke but like holy shit- 😭 I'm drowning in my feels and their sexiness oh god their sexiness. Babes 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 id suck their dicks wait what.

No siis tottahan se on, oon fantasioinu... About sucking eunkwangs dick but did i ever fantasize about that with hui 😳😳 todennäköisesti jossain määrin ehkä mutta en niin paljon kuin eunkwangin kohdalla 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Tosin, edelleen täytyy myöntää se että.. thinking about sucking dick makes me feel like a whore and i don't like that.

I mean i Don't like that but like for some reason i still kinda feel like i wanna do that so..... Ota siitä ny sit selvää.



Vaikka toisaalta ei se musta mitään huoraa tee kylläkään, mun mieli ny toimii miten toimii ja haluu mitä haluu, mitä pahaa siinä ny vois olla. Vittu :D


Aaaaa let me laugh
 
Ylös Pohja