Tajusin että kaikille näille on syy.
Ne on ihan oikeita yhteiskunnan rakenteissa tms. Olevia asioita, ei millään tavalla vaan jotain mun omia deluusioita, jotka olisin kehittänyt ilman syytä.
Tajusin sen siitä kun katoin jotain ohjelma ja sit tuli mieleen et onkohan noillakin saattaa olla joku kompleksi siitä kun niillä on ruskee iho. Jos mulla olis ruskee iho, oon varma että se olis yks mun pakko-oireista/komplekseista.
Mun nää jutskat:
- paino/lihavuus (ei ole alkanut ilman syytä, se tulee ulkopuolelta alunperin)
- vulva JA naiseus yleensä. Vulvasta tulleet kommentit on tän alottanut, se ei oo tullu tyhjästä. Sama naiseuden kaa.
- ikääntyminen. Saan paniikin kun ajattelen että menee vaa viuh ja oon 50 enkä pääse enää takas nuoremmaks, siks mietin kaikkia näitä et nii sillon ku olin sen ja sen ikänen, mun pitää olla taas sellanen tai oikeestaan mun ois pitäny elää kunnolla ja nauttii siitä ku olin nuorempi ja oikeastaan koko elämä, jokainen ikävuosi.
- roikkuvat rinnat tietenkin.
Mitä muita?
No kummiski, tuntuu et kaikki mun pakko-oireet on alkanu ulkopuolelta tulevista jutuista, en oo kehittänyt niitä itse ilman mitään syytä.
Helpottaa kun tietää että kaikille niille on olemassa luonnollinen syy, joten se ei siis oo todellinen fakta että vulva on epäluonnollinen vaan mulle on vaan tullu se pakkomielle ulkopuolelta, ilman sitä sellasta pakkomiellettä ei koskaan ois syntynytkään. Kaikille niille on syy.
No ei se sinänsä auta, ajattelen silti ettei mikään ole luonnollista eikä edes ELÄMÄ ole. Mut.