Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
And this isnt always the case

Niinku äskenki sanoin mun dysforia meni pois, se vaan loppui

Sitä ei kestänyt kauan mut se oikeesti loppui

Nii miksei se loppuisi uudestaankin jossain vaiheessa

Sehän muutenkin tulee, menee pois, tulee takas, menee taas pois jne.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Joten tää dysforiavaihe on taas vaihe ja kyllä se siitä


Jossain vaiheessa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
En tiedä miksi tämä ajatus auttaa. Watching a vid:
"Im like this, but i have to live as a girl"

And then i just accept that i HAVE to live as a girl.


I both acknowledge that im like this, like this person (trans man), but i have to live as a girl.



Im like that person but i have to live as a girl.

And then it all just..... Disappears
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Kai se on jotenkin

Kun oon silleen

Yeah im like this

But i have to

I HAVE to

Like its not an option

I HAVE to

Niin sit jotenkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
I just have to

So it starts to feel okay cause I have to, i dont have options.

Its what I have to do.

I will have to stay a girl until i die.

And i dont know why that helps.

The feeling that..... I feel the same, it's true, and i still have to stay a girl.


But i acknowledge it and its okay.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Like the feeling that im transgender.. i dont care if its true, its just a feeling. En osaa selittää sitä mutta i FEEL transgender, tietysti. Mua ei kiinnosta onko se totta vai ei. On täysin ymmärrettävää että i feel transgender joka tapauksessa.

Kuitenkin.

Siis se että

Like the feeling that im transgender, but i also have to stay as a girl.

Like the freedom i feel from that. It helps.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Like a transgender person who just. Yeah. Never goes that route. But i still FEEL transgender.

No, kuitenkin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Ok

This is weird

I really feel transgender but my dysphoria started at 22 and I'll stay as a woman, forever.

Somehow I still FEEL transgender but at the same time i know it only happened at 22.

I even refer to myself as a girl, but i still... Somehow feel trans.

But i realized it's not only about this. It triggers me.

But sure. Its fine.

Tai ehkäpä oon kehittäny itelleni erillisen persoonan joka eriytyy normiminästä

To be fair it kinda feels like that

Oon kuitenkin sen verran monta vuotta kokenu tätä, että... Ja joka päivä eri lailla. Joten tuntuu niinku mussa ois eri persoonia ja silleen yks on cis tyttö, toinen trans mies, jne. Even genderless maybe. Then there are the variations of cis masculine female and cis feminine female.

Joka tapauksessa tiedän sen että se vaihtelee koko ajan, tai siis, kaikki vaihtelee koko ajan oikeestaan.

Ja ne on sitten taas oikeestaan pakko-oireita kun en voi sietää vulvaani ja sitten mun pitää ajatella se tietyllä tavalla, ja toisaalta transgender identiteettihän siihen auttaa ihan helvetisti koska viimeinkin sille löytyy selitys.

Erilaisia kehosta olevia pakko-oireita on niin paljon ja se ei oo pelkästään genitaalit.



Mut todella paljon ne on just kehosta.


Niin silleen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Niin.... En vain tiedä miten pääsen tästä keho asiasta eteenpäin.

Tarkoitan kaikki ongelmat (pakko-oireet?) mitkä mul on kehosta.

Mua häiritsee tällä hetkellä ihan koko ajan kaikki asiat kehosta, ja ihmettelen kuinka voin hyväksyä itseni ikään kuin sellaisena kuin olen, jos en edes tiedä sen olevan ok?

Jokin pala jää aina puuttumaan.

Jos mietin vaikka koko elämänkaartani vulvan kanssa (esim) ja niin, niin tuntuu että aina jää silti jokin pala puuttumaan.

Ettei se jotenkin koskaan vaan lopu.

Ne vaan ei lopu.


Ihan loputtomat kehohuolet, liittyi ne sitten mihin tahansa, mutta kehoon jollain lailla silti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929

INTERESTING

joten voin varmuudella sanoa että oon transgender

Its a really broad term

Kun sitä mä mietinkin että oon joka tapauksessa jokin omituinen sekasikiö gender variantti, tiedän vain sen että kuulun transgender umbrellan alle, kuten varmaan aika moni meistä.

Kun muuta en osaa sanoa kun sen että mulla on ihan omituinen elämä niinkun ja silleen.. tiedätkö kun ihan normi femboytkin on silleen herättää vastaantulevas ihmises ajatuksen et mikäs vittuuuuuuuuuuh sun sukupuoli on


Niinku tavallaan vaan se että kuuluu vain siihen joukkoon ihmisiä joiden sukupuoli ei ole selvä. On femboytkin sellasia vaikka ne kai on kuitenki miehiä.

Silti tavallaan oot vaan sellanen genderfuck.

Ja siltä musta kans tuntuu et niiku oikeest missä on mun kaikki normaalius genderin suhteen 😅

Genderfuck onkin hyvä sana
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Mut oikeesti se on vaan sellanen

Kun

Mua ahdistaa kun en tajua mitä oon tehny mun normaalille sukupuoli-identiteetille

Tuntuu että olin sillon joskus ihan normaali mut tosiaan joitakin vuosia oon vaan silleen... Nii

Ku just se mitä sanoin että koska se vaihtuu joka päivä niin mietin et mikä did mulla sit on
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Eikä koskaan tuu olee niin en sillon oikein tiedä mitä järkeä täällä on keikkua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Im so

Why?

I only want to be simple like everyone else

Why ? Why cant i be simple?

Like some girl saying she is a girl

Or some boy saying he is a boy

Just like for example kwang

Why am i not like that?

Like i assume he just normally thinks hes a boy and thats it. Sure he can be feminine and they have all cross-dressed, but i mean, for normal folks gender is just normal?

Then i am like.... Yeah my birth gender is female but do i want to be female absolutely not, do i want to be male, absolutely yes and at the same time definitely no, there is this and that but anyways its not simple



Like i could easily describe myself to a stranger as a trans man

I could also easily describe myself to a stranger as a masculine woman (and i have).

I could also describe myself....... I dont know. Genderless probably.

Then at the same time i just wanna die.




But yeah. I really envy some people. Mut ilmeisesti mun tarinan sitten piti mennä näin. Ei kai siinä muuta.




But still

If someone asks, my first instinct right now would be to say: "girl".
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
So i guess it says something about it, like whats the first word that comes to your mind?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
If the first word is girl then im assuming that would be the correct answer, at least at that exact moment
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Tajusin että kaikille näille on syy.

Ne on ihan oikeita yhteiskunnan rakenteissa tms. Olevia asioita, ei millään tavalla vaan jotain mun omia deluusioita, jotka olisin kehittänyt ilman syytä.

Tajusin sen siitä kun katoin jotain ohjelma ja sit tuli mieleen et onkohan noillakin saattaa olla joku kompleksi siitä kun niillä on ruskee iho. Jos mulla olis ruskee iho, oon varma että se olis yks mun pakko-oireista/komplekseista.

Mun nää jutskat:
- paino/lihavuus (ei ole alkanut ilman syytä, se tulee ulkopuolelta alunperin)
- vulva JA naiseus yleensä. Vulvasta tulleet kommentit on tän alottanut, se ei oo tullu tyhjästä. Sama naiseuden kaa.
- ikääntyminen. Saan paniikin kun ajattelen että menee vaa viuh ja oon 50 enkä pääse enää takas nuoremmaks, siks mietin kaikkia näitä et nii sillon ku olin sen ja sen ikänen, mun pitää olla taas sellanen tai oikeestaan mun ois pitäny elää kunnolla ja nauttii siitä ku olin nuorempi ja oikeastaan koko elämä, jokainen ikävuosi.
- roikkuvat rinnat tietenkin.

Mitä muita?

No kummiski, tuntuu et kaikki mun pakko-oireet on alkanu ulkopuolelta tulevista jutuista, en oo kehittänyt niitä itse ilman mitään syytä.

Helpottaa kun tietää että kaikille niille on olemassa luonnollinen syy, joten se ei siis oo todellinen fakta että vulva on epäluonnollinen vaan mulle on vaan tullu se pakkomielle ulkopuolelta, ilman sitä sellasta pakkomiellettä ei koskaan ois syntynytkään. Kaikille niille on syy.

No ei se sinänsä auta, ajattelen silti ettei mikään ole luonnollista eikä edes ELÄMÄ ole. Mut.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Siis uskon siihen yhä että se on epäluonnollinen mut periaatteessa tiedostan mistä se ajatus pitäis tulla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Tyhjästähän ne ei tule koskaan

Harmi että ne kehittyy myös pakkomielteiksi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
Kehopakkomielteet on bdd:tä ja muut pakkomielteet ocd:tä

En kyllä sinänsä ymmärrä miksei niitä käsitellä yhtenä ja samana sairautena, koska sitähän ne kuitenkin on, se teema vaan on mikä lie

Teema voi olla keho, "mitä pitää tehdä", pedofilia, uskonto kuulemma, tarkistelu, symmetria ja järjestely, laskeminen, ja on kai niitä vaikka kuinka monta. Ehkäpä teema voi olla mikä vain. Tai se voi olla kaikkia niistä. Mut kuitenkin en ymmärrä miks kehoteema on mielletty omaksi sairaudeksi vaikka se on pohjimmiltaan ihan samaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
51,357
Reaktioarvo
2,929
En vois käydä töissä koska miettisin koko ajan kehoa enkä suostuisi tekemään töitä ollenkaan koska se sekottaa mut
 
Ylös Pohja