Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja obsessointi varsinkin on vitun väsyttävää idk i just

Ugh se oli niin ihanaa olla siinä posis mielentilassa 😩😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Apressexual is a sexuality on the asexual spectrum. It is a subset of demisexuality where one only develops sexual attraction to someone after another form of attraction is felt. This other attraction could be romantic, platonic, queerplatonic, alterous, or another type of attraction.

En ymmärrä koska enkö mä olis apressexual koska literally theres no sexual attraction for me without romantic attraction, literally EVER. tai ei ainakaan tuu tähän hätään mieleen yhtään kertaa. Never sexual attraction without romantic attraction. Joten apressexual ? MUTTA. jos se on SUBSET of demisexuality? Niin millä tasolla mä oon demiseksuaali kun mun ei tarvi tuntee sitä ihmistä henkilökohtaisesti vaa sw vaa vaatii sen romantic attraction. Eihän sitä varten tarvi tuntee ketään henkilökohtaisesti.

Eli siinä mielessä en ymmärrä miten se on muka automaattisesti subset of demisexuality ku eikse oo iha eri asia.


Tosin demiseksuaalil on kans monta määritelmää, jostai luin vaa että "jos sä et tunne mitään seksuaalista ketään kohtaan jollei sulla oo FEELINGS sitä kohtaan" nii eli ellet sä oo ihastunu. Ihastuminen ei vaadi myöskään mitään henkilökohtaista tuntemista..... Demiseksuaali on ihan vitun random termi, en ymmärrä yhtään.


Niin, en mä tunne ketää kohtaan mitää seksuaalista ikinä Ellei mul oo feelings eli ihastumista sitä kohtaan. Mut ei se tarkota sitä että mun täytyy tuntee sw henkilökohtaisesti, kuten vaikka eunkwang jota en todellakaan tunne henkilökohtaisesti.



Niin mikä se nyt sit oikeesti on xd apressexual kyllä sopii muhun ihan selkeästi lol, eikö.





No koska enhän mä IKINÄ halua sekstailla kenenkään kanssa jos en oo ihastunu/rakastunu siihen.

Joten apressexual. Joka on mukamas subset of demisexuality lmao.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Apresseksuaali: Tuntee seksuaalista mielenkiintoa vain henkilöön, johon kokee ennestään muutakin vetovoimaa, esim. romanttista, platonista tai mentaalista. Apresseksuaalin ja demiseksuaalin eron sanotaan olevan siinä, että demiseksuaali tarvitsee nimenomaan tunnesiteen (esim. parisuhteen tai ystävyyssuhteen) seksuaalisen halun synnyttämiseen, kun taas apresseksuaalille seksuaalisen vetovoiman kehittymiseen riittää, että hän ylipäätään kokee henkilöä kohtaan jotain, yleensä emotionaalista, vetovoimaa riippumatta siitä, onko apresseksuaalin ja vetovoiman kohteen välillä tunnesidettä

Ai no se on just näin 🤔😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En siis vain voi ymmärtää kuka voi kokea pelkkää seksuaalista vetovoimaa. Kelle muka tulee mieleen ajatus "haluan panna tuota ihmistä" jos se ei oo edes vähäsen myös ihastunut siihen ihmiseen?

Kaikkea sitä.

En tiiä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Siis en oo ihan varma oonko tajunnut nyt oikein mutta joo :D ei sillä väliä.

Rupesin vaa yhtäkkiä miettimään tätä out of nowhere.





Ja miks kuuntelen atm long distance ja hukun tunteisiini noice thanksssssss

Miksei se voi pitää mua sylis täl hetkel ugh. Kiitti vaa 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ai nyt kuuntelen clarityy ja yleensä unohdan oikeesti et mikä biisi tää on

Siis literally kuuntelen sitä vaa sillee niiku tää olis joku uuski biisi vaikka se on nimenomaan yläastevuosilta jo.

Anton on siis aika hyvin unohdettu 😼 (ei oikeesti mut nii :D)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Hmph. Todella. Toi bmi laskuri on kyllä niin jännää koska totta tosiaan oon normaalipainon rajoissa nykyään. Lievä ylipaino alkais vasta 77 kilosta. Mä muistelisin että jossain vaiheessa kyllä painoin sen vähintään 77 kiloo jos en nyt täysin väärin muista, enkä todellakaan ymmärrä missä vaiheessa ja miten ne kilot on muka lähtenyt? Toisaalta kyllä periaatteessa voin jopa uskoa tämän, koska kun katsoin yhden videon itsestäni (se oli kyllä aika monen vuoden takaa) niin näytän paljo läskimmältä siinä kuin nykyään. Eli kai ne kilot on sitten jotenkin oudosti pudonneet. Siis jos oon mukamas 77 kiloo ainaski painanu, ja nyt 68, niin miten on voinut 9 kiloa muka pudota aivan tosta noin vaan??????? Milloin???? Siis en tiiä, kai mä sitten oon vähentänyt syömistä jonkin verran, mutta en huomaa että liikuntaa olisin lisänny.. joo-o.. tai sitten jos oikeasti muistan ihan väärin mutta on se mun mielestä jossaki vaiheessa ollu vähintään se 77kiloo.

Noniin, tässä sen näkee, ei kannata laihduttaa :D nimittäin en oo varmaan kertaakaan elämässäni laihduttanut. Paitsi ehkä jotain hyvin lyhyitä yrityksiä mutta eipä juuri.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mutta missä ihmeen ajassa tää on tapahtunut koska 77 kiloo ainaki oon painanu varmaan..... Öö... Joku voisko olla kaks kolme vuotta sitten? Toi on nyt ihan hatusta kyl heitetty. Muistan että mun paino katsottiin silloin joskus kun olin 2020-2021 siellä yhdessä paikassa, mutta.. en muista sitä tulosta ollenkaan:D voi olla että se jostain löytyy jos etsis.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Oh my good god.

Näin muuten unta AINAKIN viidestä tyypistä nimenomaan romanttisessa mielessä? Ja se on siis todella outoo etenkin kun ne oli:
1. Eunkwang
2. Dahyun
3. Han
4. Taeil
5. Changbin

Muissa nyt ei kai mitään ihmeellistä mutta han ja changbin? Niiku? Mitä. Siis kun noi kaikki oli jotenki romanttisessa mielessä.

Eunkwang nyt tietysti, ja se oli ihan SAATANAN söpö. Sit dahyunii katoin kans et ei vittu miten hyvännäköne voi olla, se oli jotenki niin kuuma/kaunis tms siinä ja tällee. Nii sit han? Se oli jotenki tosi romanttinen viritelmä kans siinä. Olin jotenkin aika kuses siihen :o huhhuh. Taeil oli maailman söpöin ja en tiiä mitä siin tapahtu mut ainaki se oli siin ja olin iha sydämet silmis. Changbinistäkään en muista mitä tapahtui mutta siinäki oli selvästi joku ihastumiskuvio mitä vittua jaaha. Noniin. Stray kidsin charmi puree näköjään. Mutta joo se oli tosi ihana uni kyllä sinänsä. Mutta tosi hämmentävä :DDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No höh en löydä mistään sitä et mitä oisin painanu sillon 2021. Löysin kyl jonki paperin mut siin ei mainittu painoo. Noh, oli mitä oli D: on vaan niin outoo ku en ees oo varma mitä oon painavimmillaan ollu. Mutta muistikuva sanois että ehkä jopa jossain 79 kilon kohdalla, mut voikse olla muka niin paljon. Ja tosiaan se et miten oon muka noin paljon laihtunut kirjaimellisesti laihduttamatta ollenkaan. En oo laihduttanut, mutta oon vaan laihtunut.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
"treenattu vartalo näyttää kivammalta"

Aijaa, kenen mielestä? Eiköhän niitä mielipiteitä oo aika paljon erilaisia
Ei mun tarvitse liikkua jos en halua :Dd mun liikkumiset on siinä että käyn joskus suht harvoin kävelyllä yms, mutta en tosiaan salille astu jalallanikaan



Nyt taas vihaan mun persettä ja tissejä. Ja muutenki jos on normaalipainoinen niin ei oo mitään syytä vihata niitä, ei oo kyllä muutenkaan mutta vielä älyttömämpää se on tässä tilanteessa (no ei kyllä sais sanoo näinkään koska ihan ku oisin ollu sillon läskimpänä vielä jotenkin enemmän ruma).

Tuntuu että mikään ei riitä. Ja siis pitkälti tää oman kropan vihaaminen tulee, niin mistä? Ihmisten kommenteista. Tai että se on ainakin mun kokemus.



Sen pitäis riittää että on normaalipainoinen. Eikä edes sitäkään tarvitse olla.



Tietysti ihmiset ei miellä tämmöistä vartaloa normaalipainoiseksi vaikka bmi niin sanookin. Totta helvetissä mulla vatsaa on ja reidetkin isot.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Oon Myös huolissani mun kasvoissa olevista uurteista. Siis ne tulee siihen kohtaan missä mun posket menee silleen kun hymyilen. Niin pelkään että ne näyttää kauheelta. Tai saa mut näyttää vanhalta tai jotaki.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Jooh?? Ööm jos mun housut on kokoa l-xl niin miks nää on silti hiukan naftit? Kuinka laiha mun oikeen pitää olla.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
EI MITÄ VITTUA

miks ????????? Miks mä oon taas jealous ku katon ftm kuvia? Mun mielestä se on jealousy koska se ei oo myöskään mitään ihastumistunnetta vaan literally katoin sitä yht kuvaa sillee "i just-" niiku tiäks silleen tavallaan sellanen "mä haluun näyttää tolta" mut sit en tiedä onkse kuitenkaan niin

Vittu mitä.

Oikeesti no on siis hämmentävintä kyllä taas kun en ees ymmärrä vittu kyllä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Niin ja ei pidä unohtaa toki mainita sitä että samalla katoin myös kuvaa siitä samasta tyypistä silloin kun se näytti tytöltä ja olin vaa sillee "mut tykkään yhtä paljon olla myös tyttö" tai niiku tähän tyyliin?????????????? Mmitä? 🙂

Silti jos yritän kutsua itseäni pojaksi niin ei tunnu kyllä oikealta, joten en todellakaan ymmärrä mitä toi on tarkottavinaan.


Enkä usko että se on se vaatetyyli pelkästään koska olin sillee aaaaaa basically haluun olla poika.


Mutta jos sanon "oon poika" ni ei kuulosta ollenkaan oikealta.

Mitä VITTUA:D

ei vittu.

Miks "haluun olla poika" mutta "en oo poika" silti.

Yritä ny vittu xd

Samalla "haluun olla tyttö" ja "oon tyttö" jopa.

Todellakin, Make it make sense.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Vai onko tää vaan jotain että jos olisin ESIM genderfluid niin sitten mulla on toi desire JOSKUS (huom joskus) olla poika, MUTTA koska se ei oo niin ns. Jatkuvaa, tai niin usein, niin siks mulla ei oo sellasta tietynlaista kunnon identiteettiä että olisin mies mutta jotenkin se vaa silloin tällöin tulee tämmöne desire.

Vittu jos oon genderfluid, ei jaksa. Ei jaksa yhtään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No siis silloin tällöin kyllä his pronominit tuntuu iha hyvältä. Mut siis harvemmin kyllä. Yleensä her.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Älä vittu jaksa oikeesti. Miksi. En kyl todellakaan oo mikään trans (niiku kattokäsitteenä koska that would still be trans)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Vittu mitä paskaa

Kato ku tota kateellisuutta ei ollu pitkään aikaan tapahtunut niin mä ajattelin että se oli menny ohi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tuntuu oikeesti ihan paskalta :D en haluu olla mitään muuta kun tyttö.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Lmao jos minä ja eunkwang oltaisiin yhdessä:

No one:
Absolutely no one:
Me kinda: lmao i'm jealous when i look at my boyfriend because he's a boy and i'm not lmao

Ahhah.

Eiku siis literally äsken ku katoin jtn random kuvaa kwangisttttt ni samaa aikaa olin vaa sillee:
- "I LOVE YOU SO MUCH"
- "i'm jealous"

Hmm.

Ah he's so cutieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee so i just😭💕

Interesting

Lmao if we think about it like this that relationship would be.... Straight and gay at the same time 😌 fr

Djdjdkddjdejejeiidkdkdkdssddddihfyjv

Yet he's a straight man lmao


No but i'm literally not a boy so why is it like this? Im LITERALLY not a boy joten miks katon esim eunkwangii tai muitaki miehii silleen "i'm jealous because he's a boy" ?? Niinpä, pistää miettimään.

Joo-o.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Kyllä se vähän vittu pistää miettimään eikä edes pelkästään tämä vaan yleensäkin (ny ku tulin miettineeks asiaa koska yks biisi ja muutenkin) eunkwang case myös pistää miettimään.

Hm

Tuntuu niin siltä niinku sen ois aina pitänyki olla tällee 🙂

Siis sillee et se on vaa nii oikee mulle et tuntuu et on tavallaan outoo ettei se oo aina ollu mun mielessä tälleen.

Excuse me i'm so emotional

Holy fucking hell i'm emotional

Also holy fucking hell i'm confused
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
PLEASE CHANGSUB STAY IN YOUR FUCKING LANE 🤣🤣🤣

fucking stop that seriously lmaoooooooo

You're not helping my situation SRSLY eunkwang on ihan tarpeeks paha nii ÄLÄ YRITÄ NYT TAAS ei

HILJAA mee muualle

Vittu.

Tää on niin järkyttävää taass.

Ja edelleenkin vittu taeil sun muut saatana.

Voiiiiii vitun vittu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut joo actually

I'm scared because of the comeback lmao

Ei oo enää kauan jos se kerran huhtikuun puolella olis mutta en tiiä mikä päivä

Oon oikeesti scared

En tiiä miks

Its just weird because its my first btob comeback since this happened even though theres the history lmao but still

Mut tietenkään en koskaan seurannut niitä varsinaisesti. Joten tää on eka comeback silleen.

Ja pentagonillakin vissiin "soon" mitä se sit ikinä tarkottaakaa.

Se on kai myös ensimmäinen comeback tälleeb kosk feelin like oli jo tullu sillon ennen ku tää tapahtu, itse asias se oli tullu kai iha just ennen sitä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mitä vittua toi sankari (eunkwang) kuvittelee tekevänsä

Also, sen ohella että mua panetti sen takii i guess niin mul oli ja on myös joku ihan sairaan outo tunne? Mut mietin et johtukse unista mitä näin vai olikse jotain mitä ajattelin ennen kun nukahdin? En tiiä mut joku aivan sairaan outo tunne on enkä tykkää siit ees kauheesti.. mut näin kyl sen verran painajaista et ehkä se johtuu siit

Tai siis en tiiä, se oli jälleen kai joku sellainen painajainen että mua taas koskettiin vaikka en halunnu. Tuntu iha karseelt. Mut en oo ees varma oliks kwang koko unessa (ehkä?) Niin mitä se tunne sit siihen muka liittyy jaa-a
 
Ylös Pohja