Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Juu noh

Mutta siis anyways kaiken suhteen oon yrittänyt parhaani en pysty parempaan

Ihan kaiken suhteen

Mult ei voi vaatii enempää niin en ymmärrä miksi ajattelen että oon tehny väärin tietyissä asioissa (esim seksuaalisuus ja muutenkin)

Niinku literally jos sä heräät unesta ja oot varmaa joku vähintään puol tuntii silleen viel ihan kujal ku makoilet siin ja samal vähän väliä mietit jotain seksiskenaarioita eunkwangista niin mitä luulet tekeekö mieli runkata

En voinu sille mitään et ajatukset tunkee mieleen 😒 silloin runkkaaminen on ihan ok. Ja onhan se muutenkin. Niin voitko pliis lopettaaaaaaaaa ton syyllistämisen, kun mitään pahaa siinä ei ees ole. Huoh. Vitun ocd, i guess :D (tai mikä nytsit onkaan mut nii)

Niiku mitään pahaa ei oo tapahtunut mut mitä mun aivot sanoo heti jos oon runkannu? "Oliks pakko ku et sais tehä noin"

❔❔❔❔❔❔

Okkkkkkk? :D vai niin.

Mut ku se ei oo pelkästään se vaan siihen tietysti liittyy myös ocd:n likaisuus ja rikkomis yms pelot. Nii. Sillee. "Mitä jos asiat ei lähe pesus sit ku pesen nää lakanat"
"Mitä jos mun vaatteet menee rikki täst"
"Mitä jos mun lakanat menee rikki täst vahingos"
"Mitä jos mun JALAT menee rikki täst" lmao koska asento on aika vittumainen ja vähän tekee kipeetä.

Kaikkein vähiten haluun että seksuaalisuuden tyydyttämisen takii jotain tollasta tapahtuu niin siks yritän olla tekemättä mitään mut en pysty. Ku nykyään must tuntuu et viikko about on ihan maksimi mitä pystyy olee runkkaamatta. Nykyään. Kas kummaa ku sillon jossai vaiheessa meni montakin kuukautta eikä tehny ees oikeestaa tiukkaa.

Et kiitos EUNKWANG i guess XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
juu kaikkee sitä tekeeki vaa koska pillu


Vaa jotta pillus tuntuis semi hyvältä hetken lmao

But you know its an animal instinct




Ja mitä helvettiä siis eikö kullin omaavat voi vaan heittää spermat tyyliin johonkin vessanpönttöön (tai suihkussa?) tai oon jotain tällast lukenu et jotkut tekee niin ni ei vittu ku ei tuu sitten yhtää sotkua eikä tarvi ocdeillä mistään?

Miten helppoa

Meanwhile ainakin mulla henkilökohtaisesti on hiukan vaikeempaa etenkin kun en ees tuu jos käytän omaa kättäni. En oo kertaakaan ikinä varsinaisesti tullu siitä. Muutaman kerran on ollu kyllä.. ehkä lähellä?

Mut plussat mun tekniikas on ettei tarvi ees aatella mitää käsien pesuu jos käsien ei ees tarvi koskee sinne

Miinukset on nää vainoharhat sotkusta yms ja se että jalat tekee kuolemaa AAAaaaa

Miinus on myös sängyn mahdollinen natina

Ja pelko siitä että sängyn jouset kuolee lmao
En pidä


Hmm.

Oon iteki joskus yrittänyt suihkuski mut en vaa tuu lmao ja muutenki tuntuu vähän ehhhh en tiiä

Literally ainoo tapa millä tuun on just rubbing your pussy against something, ei kädel tai millää muullakaa lmao.

Hhjhhgghujhhhh ok

Hmmmm

HMMMMMMMMMMMMMMM

interesting

I just

LMAOO whatever

I really just don't know what i'm doing
But all i know is i crave being close to eunkwang

Literally wtf he's so sexy like just the way he stands and moves and everything my god hes sexy

Shiiiiiiiit miks mä joudun kärsii oikeest

Also now i feel embarrassed once again when i look at his pic or anything because i think about such dirty things about him 🤭

I would be too embarrassed if i ever met him cause like i would NOT look him in the eyes at all i would just avoid all eye contact lmao. I would be THE SHYEST 😂😂🤭 niinku silleen ei varmaa kellekään jäis epäselväks et tunteit on sitä kohtaa lmao idk

Oh fuck offfffffffd also i should eat now i'm too hungry

(For some reason one particular song started to play in my head dkdkdkdklaksk)

Why
[I/SPOILER]
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
EISSAAAAATANA

joo kuuntelen vaa musiikkia ja saan pieniä paniikkikohtauksia

No ei paniikkikohtauksia mutta siis

Panic mode kuitenkin

Literally

+ Kuuntelin miklun Tokio niin ei hyvältä tunnu xDDD

asiat on just tämmösiä taas

En ees vittu yritä sanoo mitää tää on nii mitä vittuu

Also kokosin listan biiseist sillee et lisäsin yhen biisin per kuukausi since joulukuu -21 ja tää on kyllä.... Aikamoine lista. Tuntuu vaa nii hullult ku näkee miten pitkä matka on kuljettu sieltä.

Joo-o muistot on semmosii

Kyl iha järkyttävää

Emmä tiiä ku se on nii hassuu ku on kuljettu vittu ties mistä tähän,,,,,,,

Niiku ties MINKÄ mutkien kautta

Mikäköhän biisi represented kesäkuuta -22. Ainii stupid cool. Lmao nonii tätä mä just tarkotan. Ties minkä mutkien kautta.

+ Katoin joitai vanhoi eunkwangin livei yms nii ei vittu ku vois vaa huutaaaaaaaa. Ei siitä sen enempää.




Aa joo just tätä mä tarkotan ku täl listal tulee eka joku victonin biisi ja sitte: not pretty enough.

Suoraan maaliskuusta -22 maaliskuuhun -23 siis.

Ja tuun todennäköisesti jatkaa tota sitte aina tulevaisuudeski et aina yks biisi per kuukausi ni enpä malta odottaa

Ku jotenki tuntuu et jokainen kuukausi meno menee vain hullummaksi XD XD vitu fever dreams.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Helmikuu ja lokakuu 2022 niide välil vois olla noin sata vuotta ko on eroa kuin yöllä ja päivällä

En ees tiiä mitä tapahtuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tavallaan ois voinu pidemmältäkin ajalta tehä ton mutta ko oikeesti toikin oli jo työlästä joten kelasin etten sen pidemmält viitti

Ja vaikeeta koska tietty jokaisel kuukaudel o montakin vaihtoehtoo mitä valita


Esim nyt bts crystal snow eli joulukuu -22 mut siihe ois voinu valita vaikka mitä muutaki esim 2000 light years away tai jotaki. Niit on aika isoki määrä mistä valita.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ugh ja taas, crystal snowsta eli joulukuusta -22 tammikuuhun -22. Just tätä mä tarkotan tää on niin trippi mut ok.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928

Nonii just vittu ku toi ei jätä rauhaan 😔❤️

Mmmmmmmmmmmhm juu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
AISH. vittu mulla menee hermot:D

Mitä tässä voi enää sanoa

Olin sillee vau i can't help it my heart is literally SINKING because of this:

Its just sinking man.

Mut sit mitä voin sanoo honestly ku sen lisäks eunhyuk eunkwang hui yuto timppa taeil ja changsub vainoo mua.

Oispa normaali silleen että sit ku rakastuu uuteen ni pääsee vanhoista yli mut mä en oo sellane vaa joku vitu polyam lmao. Ei siinä kyllä sinänsä mitään pahaa mut pikkase rajaa ees pliis niiku puolet poies.

Nii ja hanse. Tietenkin hanse. Jopa.

Mut siis nää kyl vaihtelee niin mielettömästi kun en mä aina ajattele muita, tosiaa joskus aattelen pelkästään eunkwangia. Ja sillee. Et se riippuu ihan ja menee vaa mite sattuu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut silti eunkwang

Mut hobi

Mut eunhyuk

Mut taeil

Mut jopa changbin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No okei lopetan ehdottomasti xD

Eunhyuk tietysti nyt on paljon mielessä varsinkin kun kuuntelin:
- be
- one more chance
- no other

Ja en tiä oliks muit?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Nii et tota.......

Ah sillonki ku mul alko marraskuus -21 uudestaa pahat hobi sekoilut nii sillonki myös yhtä lailla oli Dave joten se ei vaa melkee koskaa oo pelkästään yks. Hetken aikaa saattaa mut vaan sen hetken.

Niinku onks tää ihan oikeesti necessary? Onko tää välttämätöntä koska mul on nyt ollu jo elämäni aikana niin monta et en taida tarvita enää yhtään ainutta uutta........ :D mutta enpä mä tosiasioita voi kieltääkään, se on mitä se on. En voi teeskennellä ettei mulla oo tunteita jos on. Se vasta on unhealthy. Oon sitä kieltämistä tehny jo ihan tarpeeks enkä jaksa enää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
EI SAATANA JERE

EI SAATANA EUNKWANG

EI SAATANA HOBI

EI SAATANA HYUK

just tätä se on

Just tätä
 
Ylös Pohja