Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Mun on niiiiin vaikea ymmärtää miks joku on mtf

Niin vaikeaa ymmärtää mitä hienoo ne näkee täs oksettavassa elämässä, oksettavassa kehossa, oksettavassa avuttomuudessa ja häpeässä kun vuodat verta ja haluut koko ajan vaan oksentaa kun et voi sietää ittees sekuntiikaan ja se menee ajan myötä koko ajan pahemmaks

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Haluisit vaan viiltää rantees auki ja tuhota kehos kokonaan niin paljon sitä vihaat

Miten voikaan oksettaa niin paljon haluut vaan tappaa tappaa, tappaa ittes, TAPPAA väkivaltaisimmalla mahdollisilla tavalla haluut pelkkää pahaa itselles koska sun aggressiot itseäsi kohtaan alkaa olla jo niin suuria

Mut EI

"menkathan on ihan luonnollinen asia eikä se tee susta heikkoa" vittu tukehu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ota ne vitun menkkas ja tukehu jos sä kerran niistä niin pidät

Älä sano mulle sanaakaan ja anna mun rauhassa tappaa itteni tjsp.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En kestä tällästä oksettavaa kehoa enää yhtään kokonaista vuotta, jos tää ei lopu nii tapan itteni vaik 2026 jos ei tuu yhtään parannusta tähän

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mun mielestä trans on vain sellanen asia jossa ei oo järkeä. Sä et ikinä pääse sun kehoa karkuun joten siinä ei oo mitään järkeä. Vaikka sä transitioituisit sulla ois yhä pillu joten tai siis miten sä luulet oikeesti meneväs johonkin alakerran leikkaukseen? Ei ikinä. Joten ei koko hommassa oo järkee. Paljon "helpompaa" on saada tää henkinen juttu, koko paska, vaan jotenkin pois. Se on pakko saada. En voi hengittää enää. Mä teen itsemurhan jos tää ei lopu muutamak vuoden sisällä. Mä TEEN itsemurhan. Ja tuntuu et oon tosissani joten se on nyt pakko saada pois keinolla millä hyvänsä. Kehoani mä en pääse IKINÄ karkuun joten se on täysin väärä reitti. Se henkinen asia pitää saada pois. Jotenkin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ja mä tiedän et se on mahdollista koska muutkin on onnistunut siinä.

Ei kun eheytysleirille.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Eheytystä pidetään huonona mut oikeesti se ois hyvä juttu jos vaan ne ihmiset on mukavia eikä yritä eheyttää ilkeesti vaan silleen et kun mä ainakin haluun oikeesti palata normaaliks naiseks enkä Transitioitua, niin tarvin helvetisti apua siihen että miten voin elää enää naisena loppuelämäni. Se tuntuu kuin kuolemantuomiolta. Siks tarvisin just siihen apua. Mä en transitioidu. Siks tää juttu pitäs saada pois ja mieluusti melko nopeasti. Että voisin edes joskus elää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mä en tiedä miks mut aina kun ajattelen eunkwangia se auttaa mua hyväksyy itteni vaikka en mä tiedä silti vihaan mut yritän vaan jotenkin aatella sitä ihmist cause i know he would accept me as i am (okay delusion) and he would just... Yeah.... I just try to always think about that time when we get together (okay delusion). Because otherwise im going to die. If i don't focus on that. Id die without him. Im not going to survive.

And even if its delusion well i have to be delusional to make it out alive. If i dont believe in it i would die.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Without him i feel like i would have nothing

Sounds stupid but i just can't do it alone. I have to at least believe that someday. Cause like i said, i will die soon if this doesn't get easier. Thats why i have to keep my delusions alive.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Katoin sen yhen pitkän vidin ja idk his presence is the only thing that makes me feel okay about my gender hes literally the only one who has the ability to heal me.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Hes the only thing that could ever heal me hes the only one who could make me accept myself. Literally the only one. I KNOW im way too obsessed but things are like this.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
I totally forget that its actually about god cause for me its about Eunkwang that much

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
I know he doesn't know me but i dont know why it doesn't bother me i just feel like he can still heal me maybe

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oh no

He could never like me as much as i like him

Really im so weak

Im so weak i feel so weak like when i look at him i get so confused like i tremble 😭 isnt he so beautiful 😰😰

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
I feel so much better when i think of myself as a pre t trans guy. I dont know why though.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Maybe it makes me feel more like my parts are normal cause thats what trans guys are pre t they have all the girl things and look like girls.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
I dont know why thinking of myself as a girl feels horrible but thinking of myself as a pre t trans guy (so, essentially, a girl, vielä tässä vaiheessa) feels much better and more normal.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Jotenkin katoin mun kehoo ja mua ei haitannut samalla tavalla se kun ajattelin että oon vaan jotenkin samanlainen kun kaikki muutki pre t trans miehet.

Sil ei oo ees väliä oonko vai en, mut koska se auttaa mua niin totta helvetissä ill take anything that helps. Anything.

Ylös Pohja