qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,931
- AP AP
Ei ei ei ei ei
Nope
Not that
Not that no
Huutis kun oot totaalisen rakastunut kosk kwang mut sit yhtäkkiä taas hyuk tulee mieleen. Sillee eihhhhh miks aina tätä
Ja ei vittu mul on soinu päässä movie nyt Ainakin vuorokauden tai jotain
+ Nyt tuntuu et soi myös beep beep???? 🤦
Snif snif
Oop en pysty kuuntelemaan enää willow ilman että tulee mieleen: eunkwang 🌚🙃
Lmao tuntuu et siit on niin vitun kauan ku makasin sängyllä ja kuuntelin tätä ja siin kohtaa se vasta alko liittyy siihe ja ehk se oli viel sitä aikaa ku vasta aloin tekee soittolistaa sille 👀 tuntuu et siit on TOSI kauan 😩
Pls save me i love him
So weird ugghhh i can't
Mut niinku mun mieli taas tuottaa iha liia intensiivisii mielikuvii D: tosin myös yutosta. Vähän. It's horrible 🙃
Aaaa kunpa voisin kääntää aikaa taaksepäin ja saisin olla vähän aikaa taas sillee etten tiiä siit mitää ja ah se tuntuis jotenki nii rentouttavalt 😂 ja muutenki nostalgia vaivaa
Niiku oikeest save me en tiiä mikä raastaa mua eniten koska kaikki
Nope
Not that
Not that no
Huutis kun oot totaalisen rakastunut kosk kwang mut sit yhtäkkiä taas hyuk tulee mieleen. Sillee eihhhhh miks aina tätä
Ja ei vittu mul on soinu päässä movie nyt Ainakin vuorokauden tai jotain
+ Nyt tuntuu et soi myös beep beep???? 🤦
Snif snif
Oop en pysty kuuntelemaan enää willow ilman että tulee mieleen: eunkwang 🌚🙃
Lmao tuntuu et siit on niin vitun kauan ku makasin sängyllä ja kuuntelin tätä ja siin kohtaa se vasta alko liittyy siihe ja ehk se oli viel sitä aikaa ku vasta aloin tekee soittolistaa sille 👀 tuntuu et siit on TOSI kauan 😩
Pls save me i love him
So weird ugghhh i can't
Mut niinku mun mieli taas tuottaa iha liia intensiivisii mielikuvii D: tosin myös yutosta. Vähän. It's horrible 🙃
Aaaa kunpa voisin kääntää aikaa taaksepäin ja saisin olla vähän aikaa taas sillee etten tiiä siit mitää ja ah se tuntuis jotenki nii rentouttavalt 😂 ja muutenki nostalgia vaivaa
Niiku oikeest save me en tiiä mikä raastaa mua eniten koska kaikki