Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,355
Reaktioarvo
2,921
Ei ei ei ei ei

Nope

Not that

Not that no

Huutis kun oot totaalisen rakastunut kosk kwang mut sit yhtäkkiä taas hyuk tulee mieleen. Sillee eihhhhh miks aina tätä

Ja ei vittu mul on soinu päässä movie nyt Ainakin vuorokauden tai jotain

+ Nyt tuntuu et soi myös beep beep???? 🤦

Snif snif

Oop en pysty kuuntelemaan enää willow ilman että tulee mieleen: eunkwang 🌚🙃

Lmao tuntuu et siit on niin vitun kauan ku makasin sängyllä ja kuuntelin tätä ja siin kohtaa se vasta alko liittyy siihe ja ehk se oli viel sitä aikaa ku vasta aloin tekee soittolistaa sille 👀 tuntuu et siit on TOSI kauan 😩

Pls save me i love him

So weird ugghhh i can't

Mut niinku mun mieli taas tuottaa iha liia intensiivisii mielikuvii D: tosin myös yutosta. Vähän. It's horrible 🙃

Aaaa kunpa voisin kääntää aikaa taaksepäin ja saisin olla vähän aikaa taas sillee etten tiiä siit mitää ja ah se tuntuis jotenki nii rentouttavalt 😂 ja muutenki nostalgia vaivaa

Niiku oikeest save me en tiiä mikä raastaa mua eniten koska kaikki
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,355
Reaktioarvo
2,921
mitä VITTUA

XDDDDDDDD

jaa no siis jos oon täysin rehellinen niin täytyy myöntää että mua sattuu nyt ehkä vähän bc all of the lip biting
Srsly i'm so nervous lmao

Must tuntuu et se eräs ficci huista sai mut kans semmosee vitun nervous tilaan ja ehhhhhhhhh nyt oon vaan sillee "bye i don't exist so-"

Niinku oikeasti

Yks kysymys mul vaa ois:
SINCE WHEN

since WHEN asiat on ollu näin???????


MILLON? en muista enkä ymmärrä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,355
Reaktioarvo
2,921
Kaikista jäätävintä ois nähä kaikki noist samas vidis lmao tai niiku at least all of pentagon and btob 🌚🌚🌚🌚 venaa oon kai mä nähnyki tai sit en kosk siin yhessä ei ollu ainakaa huita joten...

Seis pakkohan sellanen on olla

Mut anyway idc about anything

Pakko kelaa vähän taaksepäin koska oon nyt niin kujalla et mitä täs on tapahtunut
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,355
Reaktioarvo
2,921
Niiku sen vielä ymmärtäisin jos nää ois kaikki lieviä tai edes ois vaa yks tosi paha keissi tai jotain.

Mut ku kaikki on niin vitu pahoi. Siis mä melkein vielä ymmärtäisin jos tää ois jääny huihin ja ehk viel yutonki ymmärtäisin just ja just mut siin vaiheessa ku Eunkwang case tapahtu ni i fucking gave up ja tuntuu että elän vittu komediaelokuvassa, mikään ei oo totta ja kaikki tapahtuu vaa siks että jollain olis hauskaa

Srsly if theres a god i think hes laughing at me lmao

No but honestly

Siis se vaa et..... Niiku kaikki oli viel ihan ymmärrettävää (melkein) joskus toukokuussa. Sit ku kesäkuu tuli ja tää hui case tavallaa "paheni" ja yuto ja näin, niin alko tuntuu vähän epätodelliselt mut senki viel melkee ymmärtää mut siin vaiheessa ku tapahtu case eunkwang niin eikö SE nyt ala olla jo vähän outoa???? :D siis sillee mikä on todennäköisyys sille että kolme näin JÄRKYTTÄVÄÄ casea tapahtuu aivan täysin peräkkäin limittäin lomittain ja sillee??? Samaan aikaan mut tällee uknow. Niinku se jos mikä saa sut tuntee et tää ei yksinkertaisesti oo todellista. Idc what anyone says mut eikö tää todista sen että mikään ei VOI olla totta koska ei näin yksinkertaisesti voi tapahtua.

Ok en osaa selittää mut joo

Apua reality is not real

Honestly my life is just a movie to amuse someone ㅠ



Please since when did i even-

MITEN

kaikki oli viel ymmärrettävää mut sit ku ek tapahtui niin idk that's when you throw hands niiku mitä vittuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,355
Reaktioarvo
2,921
Tää kuulostaa randomilt mut honestly if you think about it.... Miten on mahdollista että kolme järkyttävintä casee ikinä tapahtuu kaikki peräkkäin niin sanotusti siis silleen kaikki samalla tässä näin?????????

Niiku mitä helvettiä täällä tapahtuu

En mä sinänsä tiedä et onks ne kolme pahinta koskaan mut jos ne ei oo ni kuka sitte
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,355
Reaktioarvo
2,921
Lmao proof that reality is weirder than we think

Lmao jotain vitun hämärää täs on meneillään sen vaan sanon
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,355
Reaktioarvo
2,921
Mitä

I don't even know what happened ??? Niiku äsken?

Emt i just ended up being more confused

Ku selasin YouTube historiaani

Niiku oikeesti mitä vittua

En ymmärrä yksinkertaisesti mitään

Also nyt taas hieman kyseenalainen ajatus mutta pakko kirjottaa ylös:
Mua hämmentää hiukan se että jos luen jotain male x male ficcei niin... Wtf venaa
Why do i find that hot?? En tietääkseni sinänsä shippaa ketään (miks shippaisin olisin vaa jealous jos esim eunkwangil ois oikeesti jonku kaa jotai) joten ööm ok mut jollain oudolla tavalla KAI ehkä se on hot kuvitella male x male skenaarioita. And not even necessarily anyone specific.... Niinku esim ei välttämättä ees sillee et vaik nyt minkwang tai yhtää mikää muukaan shippi erityisesti vaan niinku ehkä vaan se ajatus siit on jotenki... Kuuma mut en ymmärrä miks???? Niinku sillee??? Häh :D miks se ois must jotenki kuumaa ???? :D mitä vittua. If anything i would be just jealous??????? Please explain????????? Mutta jollain tosi oudolla tavalla ilmeisesti koen sen kind of kuumana tai sillee niiku hä. Or am i just tripping. En ymmärrä miks. Mikä ihmeen aspekti tää nyt on oikeesti :--------D koska niinku se nyt ei oo mikään uus juttu että koen vitusti sexual attraction siihen ihmiseen mutta nyt vasta oon alkanut aattelee et hey thats kinda hot tho niinku male x male ficeistä????????????????? Mitä aktuaalista. Siis mitä kuumaa siin muka on ? Ja onkse siis vaan purely sexual thing vai shippaaks mä muka oikeesti öö miks shippaisin? Mitä vittua :Dddddd

MIKS?

how can that be hot? Miks se olis? Mikä siinä tarkalleen ottaen on se juttu minkä takia se tuntuu niin........ Mielenkiintoiselta ajatukselta


+ Se että kun luin sitä minkwang ficcii niin joo melkeen ehkä ymmärtäisin jos se ois joku sellai et kaks jätkää joihin molempiin koen seksuaalista vetoa nii se ajatus siitä et ne tekis seksuaalisia asioita toisilleen (lmao pls) joo okei.. sen mä ehkä ymmärtäisin. Mut ku en oo kertaakaan kokenu yhtään mitään seksuaalista vetoa hutaan? Ainoastaan eunkwangiin? Niin sit sen täytyy vissiin olla joku WEIRD sexual fetish lmao niinku iha vaa ylipäätään ajatus m/m seksistä????????????? SINCE WHEN? s i n c e w h e n

Mut wait

Threesome with eunkwang and changsub 😳 quick, someone write that 😭🤔

I mean i WOULD read that 🙄

Alright enough with the dirty stuff 😂😂😂😂😭😭😭😭😭

Toi vaa hämmens mua todella paljon olin vaa sillee miks yhtäkkiä koen tän yaoi shitin niin kuumana ahahahaaaaaaaa nope

Well anything is hot nowadays en ihmettele edes ofc mikä vaan mihin liittyy my eunkwangie i guess that's hot then 🙄

Mut siis tottakai olisin varmaan tositilanteessa mustasukkane jos niin kävis mut miks must tuntuu et eunkwang on kyl hetero tho xDDDDDD joten ei siin mitää. Mut siis ois se sit kenen tahansa kanssa niin oisin mustasukkanen. I want him to myself 😞 but still, idk.

Mut okok tää ei ees oo mikää iso juttu mut mua vaa ahistaa ihan vitusti joku asia nyt mut en tiedä mikä?????????? Siis en oo ees varma liittyyks se millään tavalla ihastuksiin?? Vai jotain ihan muuta? Tai sit hyvinkin voi liittyä ihastuksiin ja varmaan liittyykin mut mikä se niiku on, mä en todellakaan tiiä

Also se hui ficci vainoo mua

Like...... It was bad because there was masturbation and it was hot

Fr ajatus huista runkkaamas............... I cannot.............. I'm crying...............


Mistä lähtien oon ollu näin horny? SINCE WHEN? oikeesti?

Idk it's all because of hui, yuto, eunkwang and eunhyuk. Ainakin mainly niistä johtuvaa i guess ja sit lievemmin ehk noi jotkut muutki 🙄

Idc you know what mä pistän tän koko viestin vaan spoileriks lmao

Srsly i'm laughing so hard rn
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,355
Reaktioarvo
2,921
SEIS MITÄ NYT TAAS XD

Siis oon kuullu tän biisin toki jo aikasemminkin mutta aina se vaan aiheuttaa järkytyksen xDD

Niiku tääl mä vaa oon sillee yhyy i want to be innocent why is everyone in this fandom so horny and why am i so horny why is everyone horny. Mut sit on toi biisi ja etenkin penielin kohta??????? Ja tajuun et nää jätkät kyl pitää jo ihan ite huolen siitä et kukaa ei voi olla innocent täs fandomis. Niinku..... Kukaan ei voi syyttää melodyi kiimaisuudesta kun noi ite jo pilaa meidät kaikki 🤔 jos tämmösiä biisuja tehdään niin kyllä siinä alkaa itse kullakin mieli vaeltamaan 🤦 paitsi ei nyt mulla kylläkään penielin suhteen mutta anyway 😅😭

Ok mitä

Mut siis jos niiku vakavissaan mietitään niin aika sad et must tuntuu oikeesti siltä edelleen et seksuaalisuus on jotenki negatiivinen asia 🤔 fr tuntuu silt et sitä ei sais olla olemas. En tiiä miks must tuntuu siltä. Vaikka mullakin se on olemassa ollu basically aina mussa? Jo lapsena, eikö? Niin??????? Mikä on negatiivista 😂😭 jos se kerta on mussa ihan luonnostaan jo syntymästä lähtien i guess niin ???

I'm fucking screaming rn
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,355
Reaktioarvo
2,921
Huutis muistin just sen yhen vidin eunkwangist mis se on iha vitu laiton...... Ei vittu saatana niinku. Don't ever do that 😭 i'm gone byeeeeee

Next level törkeetä.

Lol en saa sitä mielestäni oikeesti it was so illegal

Niiku samaan aikaan se oli tosi hot ja niiku ei vittuuuhhhh i am: aroused. Mut samalla se oli tosi adorable myös aaaaaaaaaaaaghjgfgyhhjkkh

Huoh i'm yeeting myself out of the window
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,355
Reaktioarvo
2,921
Yes i can't stop thinking about this man ughhh always on my mind 24/7/365 🎶

BUT

also

What is this gay shit suddenly (talking about tzuyu) 😭😭😭😭😭 lmaooooooo out of nowhere en oo oikeesti aatellu sitä varmaa sataa vuotee 🧐 nyt suddenly i am imagining scenarios 🥰

BISH 😭😭😭 NOT THIS 😐😐😐

Honestly gurl why so cute be mine 🙃🙃🙃🙃🙃😭 byeeeee

Why don't you be my girl 🎶😭

Lmaooo i'm okay i swear

Oon vaa todella hämmentynyt sinänsä koska oikeesti tää tuli out of nowhere?????? Iha yhtäkkii. Tai no joo sinänsä oli siihen ehkä jokin syy mut en odottanut että yhtäkkiä tuntisin jotain taas sitä kohtaan koska like i said en oo aatellu sitä ees pitkään aikaan. Tai no ei kai siitä niin kauan ole, mut kuitenkin. ????? Okay.....

My baby 😭 (t. Yanan)

Srsly am i in a fever dream

Oon fever dreamissä joka on kestänyt kaksi kuukautta. Tai melkein kaks kuukautta ainakin.

Wait waiiiitttttt ketä mä aattelin äsken koska oh god se oli jotain häiritsevää,,,, en ees muista se oli vaa joku millisekunnin kestävä ajatus

How the hell i don't even remember
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,355
Reaktioarvo
2,921
OML miks mä en muista

Mul oli äsken joku toinenkin ajatus mitä en nyt muista enää

Luonnollisesti sekin varmaan liitty jotenkin ihastuksiin tms mutta en muista mitääännnn. Enkä muista sitä toistakaan. Huoh en muista yhtään mitään:D mutta ei ihme koska on niin paljon ajatuksia että kaikkea ei vissiin sit voi muistaa.

Eiku ainii nyt muistan jotain.

Tää ei oo se vaa iha toinen keissi mut siis woozi vainoo mua taas kerran tai niiku woozi and that darling choreo 😐 bitch i don't get it
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,355
Reaktioarvo
2,921
Onks tää nyt sitä multistan shittiä?????? 😭 Gee i don't know mut jotain sinnepäin ainakin. At least i have multiple crushes from multiple groups 🙄 mut ne nyt koko ajan menee miten sattuu enhän mä mitään just tzuyuukaan ajattele mitenkään koko ajan
Samoin sanaa en oo aatellu aikoihin vaikka silloin mulla oli aika "voimakas" juttu siihen. Idk i mean it was quite bad mut jos eunkwangiin verrataan niin se ei ollu paha mut muuten joo. Esim en mä sanaa oo itkeny varmaan kertaakaan. Siis sillee niiku oikeesti itkeny. Oon mä varmaan ollu sillee ahistunu senki takii mut en oo actually itkeny. Mut eunkwang, en pysty ees laskee kuinka monta kertaa oon itkeny sen takii :DDD

Lmaoo bitch pls
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,355
Reaktioarvo
2,921
Mut ku ei nekään siinä mielessä oo kevyitä ihastuksia et kyl neki ahistaa ja sattuu. Onhan ne nyt sinänsä tavallaan kevyempiä ku vaikka just joku eunkwang mut niiku...
Nii. Ei nekään silti mitään sinänsä helppoi oo. Tai niiku mitää täysin helppoi ja kivoi. Tuskaa sekin on vaikka ehkä vähän vähemmän tuskaa mutta silti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,355
Reaktioarvo
2,921
Soiks mulla oikeesti päässä only one for me, pray, cheer up ja darling??????? Of course.....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,355
Reaktioarvo
2,921
Honestly.......

Save my melody-universe-elf-carat-once-army-bbc-atiny self?

Hmm

Ihan ku tost litaniasta puuttuis jotain hmm

no siis tavallaan puuttuukin mut riippuu miten sen ottaa D:

mut basically

Save me
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,355
Reaktioarvo
2,921
Bitches do be ruining me

Saatoin sanoa tän jo mutta sanon uudestaan jos sanoin jo: joka kerta kun hyuk ei oo mun mielessä ja tuntuu että saan hengähtää siitä hetken ees, niin sit nään pian jonkun vidin tai jotain söpöö idk ja sitten... I don't know.. it starts all over again...........................

Please-

I hate it so much

My hyukjae is so rude lmao you're ruining me tho


Mut se actual ongelma täs kaikessa on tämä: on niin monta ihastusta, kaikki nää tämmöset jotka ei oo niit kaikista pahimpia, ja sit on eunkwang+ muut kaikista pahimmat eliiii... Hui? At least ja yuto ja jotain emt. No ne nyt varmaan ainakin. Ja sit on niitä jotka ei oo samaa tasoo tavallaan?????? I think???? Ja sit oot vaan sillee "en voi kieltää sitä, niiku en vaa voi kieltää sitä faktaa että mulla on fr tunteita niit kohtaan, mut sit en myöskään voi kieltää sitä faktaa et on noi muutamat tyypit jotka on eri tavalla sitä "the one" tasoo". Kauhee ristiriita ku ne tunteet on olemas niiku kaikkii kohtaa mut se on eri asia kai????? Tai niinku. Esim btob. Nii joo changsub ja ek molemmat. Of course. Mutta jos mun pitäs sanoo vaan toinen niistä, ainoastaan yks ainut? Niin kumpikohan 🙃 silti subsub saa mut välillä sellaseen tilaan että hirvittääääääää kosk that cuteness??? Bitch i'm not even here-

Niiku i'm in love with sub.... BUT. then theres seo eunkwang.

Pentagonin suhteen toi kuvio taas ei oo ihan samanlainen koska hui + yuto on samaa tasoa...... Ne on molemmat sitä kaikista pahinta mitä voi olla. Emt jos mun pitäs sanoo vaan yks ja ainut nii en todellakaan tiedä edes mitä sanoisin. Bitch i'm saying both. Mut sit pentagonissa on myös esimerkiksi jinho joka välillä on ehkä samantyyppinen ku changsub että tosiaa välillä sitä ajattelen ja näin. So thats that.

Mutta anyway :>>>> i'm okay

Let me just 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,355
Reaktioarvo
2,921
En tiiä voisko joku myös kirjottaa smutty smut smut ficin threesomest huin ja yuton kanssa? 🤔

Okay honestly what

Threesome on oikeesti jotai nii jäätävää it's just too much XDDDD niiku.... For me 🙄 i mean IN A WAY hot, mutta..... Then again....... Id kinda prefer gentle sex, one person at a time 🌚 i guessssss



I mean sure whatever

Mut niinku

Tavallaan

Gentle sex is superior 🤔

Huoh mä en sitten kirjottanu tätä viestiä edes

It was someone else

Lmao also nyt soi päässä ihan vittuna: be the light 👀👀👀👀👀 huohhh saan kylmiä väreitä actually
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,355
Reaktioarvo
2,921
Wow i'm really a hoe

honestly that's not me idk who writes this shit

Mutta saanen huomauttaa että esim tzuyusta en oo ikinä ajatellut mitään seksuaalista tai en oo varma ehkä joskus mutta en nyt ainakaan hetkeen 👀

Shut up i'm not a hoe
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,355
Reaktioarvo
2,921
Wow i'm really a hoe

honestly that's not me idk who writes this shit

Mutta saanen huomauttaa että esim tzuyusta en oo ikinä ajatellut mitään seksuaalista tai en oo varma ehkä joskus mutta en nyt ainakaan hetkeen 👀

Shut up i'm not a hoe
Wait JUST ÄSKEN AJATTELIN???? :D tai emmä tiiä oikeen, mietin enemmän ehkä silleen aww so sweet tyyppisesti mut kai mä jotain muutakin suht lievästi

Mostly fluff, a little bit smut 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,355
Reaktioarvo
2,921
Byeeeeeee i want gentle sex actually rn

With hui..... Or yuto..... Or eunkwang....... Idk.......

Hmm but then again i kinda do want less gentle sex 😭

Either way lmao i would probably cry
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,355
Reaktioarvo
2,921
What the hell 😭 mercy me oikeesti ei tää oo ees reiluu enää sksksk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,355
Reaktioarvo
2,921
NOPE NOT THIS

huoh kun sun on pakko jättää ficin lukeminen myöhemmäks koska sssskddflfk ei

It's too much :D

Idk why mut niiku ei vaa voi

Maybe later when i'm actually alone lmao

Kosk niiku luen näit vaa sillee lmao i'm just curious this won't do anything to me. Mut sit se onki liian paha ja oot sillee okay this does something to me. Ja et vaan voi lukee koska nii,

Mut okay i hate it

Pls now i wanna sleeeep
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,355
Reaktioarvo
2,921
PLEASE

it's even worse

Lmaooo not this straight shit

Lmaoooo no

It's worse and worse bye

Mut niiku:

...... No lopeta nyt 😅 yuto 😅

Öh asiaa ei auta että kuuntelen message in a bottle ja se on yutoon ja eunkwangiin liittyvö biisi juu

Bye i don't care about life anymore
 
Ylös Pohja