Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Also miks se thumbnail ei vielä aiheuttanut sitä että oisin tuntenut sitä kohtaan jotain (hahahaha poor me, i didn't even know he was that person 😭😭😭😭😭💀💀💀💀💀💀) mutta se thumbnail aiheutti silti sen että, ainakin muistelisin, että oisin ollu silleen "tää video tuntuu siltä että se tulee olee käännekohta tai jotain"

Mmmm sure. Tai sitte muistan väärin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mutta heti siin vidis emt varmaa jusy joku 3 minutes in and i was SO IN LOVE WITH HIM already. Seriously 3 minutes in and i was like nope, this man is special. Ei siinä edes tapahtunut paljon mitää kolmen minan aikana mut olin vaa sillee okei um SURE, THIS MAN??????????

niinku okay of course???????? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 PLEASE 😂😂😂😂😂

niin emt oisko ehkä

Tai sit ei mut se ois plot twist kyl

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ja kolmen minuutin kohdalla en todellakaan tienny vielä edes että a) kyseessä on BTOB ja b) kyseessä on sama ihminen kuin silloin.. en tietenkään muistanu kuten on aiemmin todettukin.

Ja silti olin basically jo siin vaihees vähän silleen ööö mikä soulmate jutska tää on lol.

Joo no se on mitä se on idk don't ask me

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Hahah en ees jaksa lukee näit viestei läpi ihan sama mitä paskaa oon tänne suoltanu, turha niitä on tarkastaa mitenkään :D tää on nyt muutenki sellasta että joooohhhhhhh juu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oho nyt voin ainaski sanoo et koko 48 on housuissa liian iso. Ja vaikka koot kyllä tosiaan vaihtelee aika saatanasti mutta näissä farkuissa nyt ainakin. En tiedä mistä nää oon saanu, tuskin ostanut ite ainakaan. Kyllä näitä voi käyttää mutta on nää kyllä tosi isot :Dd silleen että näyttää hassult pääl. Eli nyt ainakin et mun koot housuissa vaihtelee todennäköisesti 40-44 ehkä tai jotaki sinnepäin? Tai sit 40-42? En tiiä. Tai niiku 40 pystyy käyttää mut on tiukat. 42 varmaan parempi mutta ehkä se riippuu housuista. Voi vittu kun se olis vaan se yks numero niin kaikki ois helppoa mut ei ku aina pitää vittu vaihdella. Mut ehkä vois ajatella et noin niinku YLEENSÄ 42 on ehk se sopivin????

Lmao nyt siis joku kolme kokoa isommat housut mutta silti näitä PYSTYY käyttää on vaan vähän ehhh tuntuset :D vielä kaiken lisäks pitkät lahkeet XDDDDDD Anna mun kaikki kestää

Olis ny ees pari kokoo pienemmät mut rehellisesti sanottuna ku otin nää kaapist ni ne näytti tiukoilt ekana ja aattelin et meneeks noi mulle. Sit katoin kokoo ja rupesin kattoo tarkemmin ja olin sillee hetkonen nää onki varmaa jopa liian isot xD

Mut farkuist mul tulee vaa aina ekana se mielleyhtymä et "noi ei mee päälle" koska oon niin monta kertaa tapellu niiden kanssa ku on nii tiukat.

Minkä saatanan takia mun pitää näyttää tältä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Okei, luulen että mulle menee about koot 40-44. I guess that makes sense.

Thats really big tho.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
No sitten toisaalta luen tätä

Ja se on kyllä totta :D vaatekoot menee oikeasti aika pitkälti ihan mite sattuu eikä niitä kannata edes ajatella..... :D niinkun oikeasti

+ Muutenkin, minkä takia katon jokaista noista naisista ja oon vaa sillee "ei tuo oo mitenkään ällö" mut sit itessäni KAIKKI on ällöä. Niiku kaikki toi sama mitä noillakin on. Läski, muodot, kaikki. Kaikkia muita katon sillee "et sä oo todellakaan ruma" mutta itsehän olen maailman rumin olento????? Joo.......... mikä lie aivovamma.....

Ois varmaan aika hyväksyy se tosiasia että mä en ole ruma........

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
+ niiku miehet vois opetella kans pitämään suunsa kiinni. On ok sanoa "mulla ei oo tunteita sua kohtaan" tai sä et oo mun tyyppiä mut tyyliin "jos oisit laihempi oisit täydellinen" tai "jos oisit karvaton ni oisit täydellinen" on kaikki ihan nou nou reploi.

Eihän siinä mitään jos ei vaan tykkää. Ei kukaan oo sitä vaatinukaa.

Mut et niistä sun mielestä epäkohdista puhuminen disrespectful tai jotenki ällöksyvään sävyyn? Ehdottomasti ei.

Esim body hair.

Jos oot sillee "thats gross" ni onnittelut, olet kusipää.

Mut jos oot vaa sillee "sorry i just don't have feelings for you" niin se on täysin valid

Käytöstavat? Missä? Ja miks must tuntuu et vähintään 60 prossaa kaikist miehistä on just tollasia kusipäitä. Saa olla aika onnekas jos löytää jonku joka on decent.

Tai että vittu sentää oon vaa lukenut nii paljo nettikommenttei et alkaa oikeesti tuntuu et lähes koko (huom lähes) miessukupuoli on ihan anaalista suoraan sanottuna.........

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ja se määrä naisia jotka tälläkin hetkellä on jonku täysin kusipään kaa yhes joka muun muassa:
- painostaa seksiin
- painostaa muuttamaan ulkonäköä ja haukkuu

Ynnä muuta vastaavaa..... Mä en ainakaan tuu sellast kuuntelee kertaakaan et siin on mun standardit :D

Jopa v ei koskaan tehnyt mitään tollasta vaikka se muuten olikin ehkä hiukan epäilyttävän olonen tyyppi. En tosin tiiä jos se ois jossain vaiheessa saattanu tehdä noinkin mutta en tiiä..

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
O-ou.

Ihan tosissaan mun stay-prosentti kasvaa ://///// huolestuttavasti. Eihän se mikään uus juttu oo kun tyyppejä oli jo yli vuosi sitten, mutta nytten pahentuu.

Ja siis lähinnä han ja changbin kuten aiemminkin huomattiin koska ne unet. Ei oikein muut sillä tavalla. Ainakaan nytten.

Vittu.

:((((((((((

Its the melody-universe-stay-once-bbc-elf-army life for me.. wait i gotta include ten and hyuka we all know it. So its the melody-universe-stay-once-bbc-elf-army-nctzen-moa life for me.....

Not even funny ............ I'm done 💀💀💀💀

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Please dont do this its bad enough to be melody and uni and bbc and elf and army and once and

Please dont love han & changbin.

Please-

i thought I WAS COMPLETELY OVER THAT

tein sillon ne soittolistat sekä hannielle että changbinnielle ja jossain vaiheessa mietin että hahahaaaaaaaaa idc really that much ja nyt oon silleen "😐😐 i'll listen to these playlists again"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Noooooooo en oo kattonu tätä hetkeen mut

I hate how similar he looks to eunkwang. DON'T DO THAT TO ME. yall getting on my nerves i'm just sayin 🤷

I wanna kiss hui, thats the thing tho. I wanna kiss him so bad it doesnt make sense. Cuddle and kiss. But do i want to cuddle and kiss eunkwang???? Of course not 🤦🏻‍♀️ i'm literally not craving him........

My heart :/

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Also: memories unlocked so imma throw up byeeeee

Tästä puuttuu enää txt:n tiettyjen biisien kuunteleminen niin homma on valmis

Mut en tiiä, tenin lärvi vaa ain on muistuttanu mua kwangien lärvist i have to say, bc it's true lmao

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Pahinta on et ku kirjotin memories niin painoin vahingos l:ää ni meinasin kirjottaa melories 💀 i DIED 😂😂😂😂😂😂 huomaa miten epätodelliselta tuntuu että noista keisseistä ollaan päädytty näihin keisseihin

"Hello melorieees" ugh it was so cute 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 I LOVE YOU BABY 😭😭😭

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mut se täytyy sanoo et kaikki kävi kyllä ihan liian nopeesti kosk 💀 mitä vittuu esim jos miettii että hobi pahentui marraskuus -21, ten... Alkoi ehkä joulukuussa -21.... Ei vaan alkoi jo aiemmin mutta ehkä pahentui joulukuussa -21? Hyuka alkoi helmikuussa -22..... Hui, yuto, taeil ja hanse alkoi maaliskuussa -22. Han ja changbin mun mielestä alkoi siinä jossai maaliskuussa -22 myös. Eunhyuk alkoi huhtikuussa -22. Kesäkuussa meinasin repiä pelihousuni huin ja yuton ja taeilinkin takia. Heinäkuussa rakastuin eunkwangiin ja kuten kaikki tietää niin siin vaiheessa olin sillee "💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀". Heinäkuussa oli myös se kun aloin aattelee taas enemmän eunhyukkiiiiiii. Ja niin ja sitä rataa muttei toki kuulosta siltä että olis ollu liian paljon liian lyhyessä ajassa???????????? :Dddddddddd are you trying to kill me, or something?

Ja en edes puhunut vielä mitään esim timpasta ja davesta...................

Mistä tulikin mieleeni, tekis mieli ehkä kuunnella soul asylumia 😭😭😭😭😭

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Tai jopa changsubiekin, tietysti

Tai jinho ja kinokin

Miten sen nyt ottaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mutta muistan ainakin ikuisesti varmaan sen jinho unen vaikka se ei ollu mikään kovin erityinen, se vaa katto mua ja hymyili ja olin sillee "😍😍😍😍" joten ooook

Kovin monesti en oo siitä kuitenkaan unia nähnyt

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Olin unohtanut tän biisin niin täysin että kun näin sen tuolla listalla niin järkytyin oikeesti:

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Toi oli kai sitä aikaa kun olin siin tappokoronas ja must tuntui silt et mun kurkkua ois raastettu jollai vitu raastimel honestly idk if i slept at all that night

On siitäki jo aikaa

Vittu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Yah you know what i just did???

Katoin videi ja tunsin tunteita, at least näitä kohtaa:
- eunkwang
- hui
- yuto
- eunhyuk
- woozi
- The8
- han
- changbin
- changsub
- taeil
- kyung

Mut tiäks mitä, ainut josta mulle tuli sellai "ehh i wanna fuck" oli eunkwang 🤦🏻‍♀️😂

I got no horny whatsoever, paitsi eunkwangin kohal.

I'm not even joking he was the only one lmao but i had cuddly etc intense feelings for the others joten hmm. Lmao minkäänlaista i wanna fuck ajatusta ei tullu mun päähän mut sit ku katoin eunkwangii ni i got a little bit horny.

🤷🤷🤷🤷🤷🤷🤷💀

I think its just funny or something 😩

Hmm

Se on jännää kuinka rakastan eunkwangii mut ei se ikinä tuu olee ainut jota rakastan tai idk.

En vaa usko että koskaan lakkaan rakastamasta esim huita.

Niin siinä sitten ..... Eunkwangin "jagiya, don't look at other men" 🤔🤔😂

Pffftttttttt i'm sorry honey

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Öö vihaan tätä biisiä koska

"Kaikki muukin hoituu aikanaan"

En siis oikeesti vihaa vaan 😍😍😍😍 mutta tarkotan et toi on niin intense

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Huoh se on kiva kun kuuntelee biisiä jonka on tarkoitus auttaa itsetunto-ongelmiin ja tällee jes ofc great but it still doesnt make me like my boobs more 💀 can't help but feel disgust idk

Jotenki ymmärrettävämmältä tuntuis jos en olis ollenkaan nainen ja oisin vaa siks sillee et en haluu tissejä ollenkaan. Mutta kun olen????? Ja silti en haluu tissejä ollenkaan. Tai siis se nyt on siitä kun ne on väärän näköset väärän kokoset ja sitten kun jos on esim ilman rintsikoit ni sitä vaa aattelee et "is this offensive that i don't wear a bra" 🙂🙂🙂🙂🙂🙂 ku ei sen kuulu mennä noin. Literally ne tissit on siinä, ne ei oo menos mihinkään koska en mee leikkauksii epävarmuuksien takii enkä hanki binderii epävarmuuksien takii enkä mitää muutakaa, joten ne nyt vaan ON siinä enkä voi taikoa niitä pois vaan mun on paras opetella hyväksymään ne ja sekin ois paras opetella ymmärtää että saan käyttää millasia vaatteita tahansa ja jos joku loukkaantuu siitä ni se voi painuu sit vittuu xd

Mul on oikeus siihen että pystyn rakastaa mun kehoo ja pystyn pukeutua kuten haluan. Ja jokaisella mun kehonosalla on oikeus olla olemassa ja näkyä. Ihan sama vaikka näyttäis muille jotenki "häiritsevält" jos en käytä rintsikoit tai nännit näkyy vaatteiden läpi tai kaula-aukko on "liian iso" tai näyttää "tyhmältä" koska saggy boobs.

En oikeesti jaksa enää hävetä täysin normaalia kehonosaa. Silti must tuntuu niinku tissit ei edes kuuluis mulle, mut silti oon selvästi (ainakin osittain) nainen. Joten en tiedä mikä vitun dissosiaatio sitten. Tai ei toi oo varmaa oikee sana mut siis en vaa..... Siis kai se voi olla dysforiaa mutta ei kuitenkaan dysforiaa joka tulee oikeasti siitä mitä trans tyypeil o. Se on sellane tunne et mul ei pitäis olla tissei mut uskon et se tulee enemmän just ympäristöst, ei mikää sukupuolijuttu.

Sillee oon et joo se on normaali kehonosa muilla naisilla mutta ei kuulu mulle. Miks muka ei? Miks mulla ei muka pitäis olla rintoi? Kysyn vaan vittu.

Ylös Pohja