Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Oon joku ihan vitun outo sekasikiö vaan

Se on mun sukupuoli

Sekasikiö

Vihdoin tiedän:)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Tai sitten ei

Niin

Kun sukupuoli ei oikeastaan ole olemassa oleva asia lopulta.

Se ei oo mikään yks asia vaan vaan joukko asioita, mun tapauksessa pillu, tissit, leukakarvoitus, kohtu, menkat, ja tietysti kromosomit joita en mitenkään tiedä mitkä ne on. Niin ja ääni tietysti mikä kuulostaa ihan naiselta. Ja tietysti naamasta näkyvä sukupuoli, ja naamasta näytän myös ihan naiselta. Paitsi ehkä hieman siitä leuasta mieheltä.

Niin ei se oo mikään "TADAA, NAINEN" tai "TADAA, MIES"

se on joukko asioita

Mitkä nyt mulla on ehkä 90 prosenttisesti naista ja 10 % miestä.

Ehkä se sukupuoli sitten koostuu jostain tollaisista.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ja sitten taas toisaalta juridisesti ja sosiaalisesti oon aina ja ikuisesti nainen, et ehkä mun pitää hyväksyä sekin vaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Toisaalta, aivojen rakenteen sukupuoli? Josta en myöskään tiedä mitään niinku en kromosomeistakaan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Niin se ei oo mikään ihme että sillon 11-13-vuotiaana en edes tiennyt mikä helvetti oon kun facebookkiin piti laittaa :D jos se on noin helvetin saatanan monimutkainen asia ettäää mä ainakin haluisin tähän yksinkertaisen yhden vastauksen. Enkä haluaisi olla enää ahdistunut yhtään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Häiritsee enkä voi olla valittamatta kuinka kiimaseks eunkwang tekee mut 😤 todella häiritsevää. Kun olin kävelemässä vähän aikaa sitten ulkona niin haaveilin vaa siitä kesken lenkin ja sit sen huomas heti kun tuli takas sisälle ja meni vessaa (ofc tiedäthän kun pyyhkiessä sen huomaa) et oli kostunu koska yhtäkkiä se paperi tavallaan ""uppoo"" siihen. Sen aina näkee sillon jos on kostunu. Että joo. Ihan kiva ☺️☺️☺️☺️ ihanaa kun eunkwang tekee tällästä eikä se oo täällä 😂 panettaa ihan maan helvetisti mut ei kukaan muu.

Vittu sun kaa taas.

Samalla kyllä itkettää ja masentaa vieläkin niinku ei helvetti i still just want to die. Miten voi olla samaa aikaa kauhee olo. Ja silti on niin sexy things mielessä. Eunkwangista.

Jookiitos

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Muuten

Kostuuhan miehetkin

Joku oli sillee "saa mahlan valumaan" :D esiliukaste? Joten..... Ihan samalla tavalla mies ja nainen kostuu miks aina puhutaan naisten kostumisesta vain

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
"So sexy!! Love your pussy, love your period 😍😍🤤🤤"

Yeah okay. Joku ajattelee näin. Jos eunkwang ei ajattele niin en tiedä mitä teen. Tai sanotaan näin että jos mun tuleva poikaystävä ei ajattele siis. Niin en ikinä tuu pystyy tähän elämään jos en saa korjattua negatiivisia tunteita positiivisilla 😔 ja negatiivisia sanoja positiivisilla. Tarviin vaan positiivista huomiota ja paljon. En tiedä riittääkö sekään. Luulisi riittävän. Alan itkemään enkä halua elää vieläkään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Kato tuo kommenttien näkeminen ei ainakaan sitä muuta mitenkään mutta en tiedä jos poikaystävä sitten vois ehkä muuttaa mut tuskin kai sekään eli vietän loppuelämäni tässä helvetissä/teen itsemurhan lol

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Is menstruation a shame? No. No, no. no! Menstruation is nothing to be ashamed of. In fact, your body is doing an amazing thing!

Siis lopeta toi on niin cringeä et hirvittää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Se on aika omituinen juttu että haluaisi tappaa itsensä kuukautisten takia. Ei nyt pelkästään niiden takia. Mut niidenkin. Ja kehon ja sukupuolen. Ja tälleen. Mut noinhan se on. Eikä siitä pääse yli eikä ympäri edes. Se vaa on. Ihan sama mitä kukaan sanoo Toi on vaa totta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
what do i do if i want to kill myself because of periods

Joo ei oo taas mikään vitun pmdd ku ei mitään muuta löydy. Ihan vaan muuten haluun. Ei mulla edes ole kun kp 11. Ei mikään 20 tai loppupuolella. 11. Ei pmdd.

Vaan haluun tappaa itseni siksi kun en enää kestä sitä oksettavuutta. Herättää pelkästään kielteisiä tunteita enkä enää pärjää tän kanssa. En varsinkaan yksin. Mutta tuntuu niin oudolta aiheelt. Onko tää osa kehonkuvanhäiriötä vai jotain muuta?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Sentään kiima lähti pois joksikin aikaa kun inhoon itseäni niin paljon enemmän vielä nyt.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Must tuntuu et mul on joku äärimmäisen laaja kehonkuvanhäiriö joka ulottuu kaikkialle?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
I'm not happy with my gender. I'll never be happy with my gender. I want to cry. I want to kill myself

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Id only be happy with him but i dont know why that would help either

I just

Want to die

Ylös Pohja