Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Tbh oon joko nainen tai intersukupuolinen ei varmaankaa muita vaihtoehtoja oo, mut vaikka oisin kumpi tahansa se ei oikein auttais. Koska intersukupuolinen on intersukupuolinen. Siin on osa naista. Joten ei kiitos. Transitioituminen taas ei auttais mitään, ill always have an embarrassing past

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Josta en pääsis yli vaa murehtisin sitä

Et miten kukaan nyt voi muhun ikinä rakastua ku mul on ollu kuukautiset

Jos transitioituisin ja ne loppuis

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Intersukupuolisuudella viitataan niiden ihmisten kokemuksiin, jotka ovat syntyneet kehoon, joka ei täytä naisen tai miehen keholle asetettuja normeja.

No siis, eli minä?????? Onko se normi että naisella on leukakarvoitusta? Ei. No toisaalta ei kainalokarvatkaan naisella oo normi.

Enpä tiedä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Hirsutismi on liiallista karvankasvua naisen kehon alueilla, joilla vain miehillä kasvaa tyypillisemmin karvaa. Karvoitusta voi esiintyä esimerkiksi ylähuulessa, leuassa, rintakehällä ja selässä. Hirsutismi on yleistä lieväasteisena. Jopa 10 prosenttia naisista ilmoittaa kärsivänsä siitä

Ja se ei tee muka kenestäkään intersukupuolista? Että oon silti muka nainen? No jos niin sanot niin käy mulle.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Jos sitä ei lasketa intersukupuolisuudeks sitte oon nainen eipä siinä muitakaa vaihtoehtoja oo. Mutta sehän mä en halua olla mut mul ei oo mitään vaihtoehtoja. Enkä mä tee muutoksella mitään koska olisin silti aina entinen nainen. Ja oikeastaan yhä koska luulen että silti olis kaikki naisten jutut tai et ei se keho niin paljon siitä kuitenkaan muutu kai.

Mut silti koen et oon inter koska ööh leukakarvoitus ei vaan oo naisten juttu. Kaikki muut on mut ei se. Niin vaikka se on kuin yleistä niin miksei se oo intersukupuolisuuden muoto? On. Vaikka se on yleistä niin se ei silti oo varsinaisesti tyypillistä naiselle. Sitä ei lasketa koska se on niin yleistä mut mun mielestä se on intersukupuolisuuden muoto koska tietynlainen karvoitus on miesten juttu, ei naisten, vaikka se onkin melko yleistä. Niin mä sen jotenkin ajattelen. Toki se tarkoittaa että helvetin moni olisi intersukupuolinen mut niinkun miksi ei?

Nää on naisten juttuja:
- kuukautiset
- pillu
- rinnat
- kohtu
- munasarjat
- xx kromosomit

Nää on miesten juttuja:
- penis
- kivekset
- siemenneste
- leukakarvoitus ja muukin karvoitus esim rintakarvoitus jne.
- kaljuuntuminen?
- xy kromosomit

Esim. Vai onko se sittenkään noin? Ajattelin vain että jos on noista molemmista juttuja niin eikös silloin olisi intersukupuolinen????? Vaikka se olisi kuinka yleistä mutta onhan nyt leukakarvoitus miesten juttu. Eikö?

En ymmärrä millä vitun perusteella en ole inter.

Ja jos olen , niin ei se mua hirveesti kuule auta, mun pitäis olla täysin mies jotta tää häpeä poistuisi. Ja sehän ei ole mahdollista mitenkään. Joten. Olin sit täysin nainen tai inter, joka tapauksessa se häpeä ei poistu.

Mut mä opin poistamaan sen kun vuodet kuluu. Ei tätä voi jatkuu mitää 10 vuotta silleen että mua hävettää yhä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oikeastaan, controversial mutta koen että transihmiset ja kaikki ihmiset joiden kehossa on tai on ollu merkkejä kummastakin sukupuolesta on tavallaan molempia sukupuolia. Jopa detransitioitujat. Niinku kehollisesti ne tavallaan on molempia sukupuolia.

Ja mun mielestä mä niinku tavallaan oon kehollisesti molempia sukupuolia mut se ei auta vaikka kuinka olisin mies JA nainen koska no mitäs sitten? Silti nainen, duh. Niin luuleksä et se häpeä poistuu sillä?? Miehissä taas ei oo mitään häpeällistä. Miksi helvetissä kukaan häpeäisi olla mies? Ei mitään syytä. Mutta ehkä jollakin voi sellainenkin tunne tulla. En vain itse oikein näe syytä. Sen taas tajuan hyvin että nainen häpeää sukupuolessaan kaikkea koska sehän on täysin selvä. On syytäkin. Koska se on, tadaa, oksettavaa.

Se siitä.

Nyt jos voisin nähdä asian heteromiehen näkökulmasta se olisi varmaan hyvä asia. Tai jos mulla olisi poikaystävä. Tai jotenkin. Koska no, heteromiesten mielestä se ei ole oksettavaa. Ja ehkä jos on, niin silloin tuskin on heteromies, vaikka kuinka niin väittääkin :D jos sua ällöttää kuukautiset niin tuskin sä oot silloin heteromies. Ai mutta sitten mäkään en tykkäisi naisista. No enhän mä tykkääkään vaikka oonkin ollut ihastunut naisiin. Oksettavia ne kyllä silti on. Hyvin menee.

No mutta kuitenkin :D jos olisi sellainen poikaystävä joka on NORMAALI heteromies eikä sellainen sekopää niinku moni on ja niinku minäki oon, eli jota oksettaa, niin se ois hyvä. Siis sellainen poikaystävä jota EI oksettais koska se aidosti tykkää naisista. Mä en taida kuitenkaan aidosti tykätä naisista koska noh. Mua oksettaa.

Niin olis sellanen normaali tiedätkö. Poiccis. Niin jotenkin ehkä se auttais tai haluaisinpa todella nähdä asian sellaisen näkökulmasta koska omasta mielestäni siis naiseus on oksettavaa mutta jonkun mielestä muka todella ei ole???? MIND-BLOWING TO ME.

sellaisen ihmisen pään sisään haluisin päästä. Mitä ihmettä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Siis jonkun mielestä naiseus ei ole oksettavaa? Tai cringeä? Oikeasti sellaisia ihmisiä on olemassa vai? Huhhuh

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Olis sellanen koulu jossa opitaan omaan sukupuoleensa..................... Elämään.. se olis hyvä.. miten tulla toimeen kun on nainen.. taikka molempia sukupuolia, mutta pointti on se naiseus koska eihän miehuudessa ole mitään hävettävää mulle.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ehkä mun pitää oppia siihen, siis nimenomaan oppia, kun en sitä vielä osaa, miehekkyyden ja naisellisuuden arvostamiseen ITSESSÄNI. molempien. Koska mä ainakin oon sekä miehekäs Että naisellinen. Jollain keinolla mun pitää osata arvostaa molempia puolia.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
When you realize that Eunkwang is also partly feminine and you think nothing but positive about that?

Ylös Pohja