Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,929
Sekin yllätti miten joka ikinen on ollu ihan kiimassa niistä kuvista. Ykskään ei oo ollu silleen, siis yksikään, et "tbh i didn't like it"

Okei, on ollu ehkä sellasta et jokainen ei oo syttynyt jokaisesta kuvasta, esim se yks sano et en ois pyytänyt sua ulos kadulla sun naaman perusteella mut sul on rehellisesti sanottuna täydellinen kroppa. Et niiku tällästä on ollu. Mut muutoin jokainen on ollu at least joistain kuvista kohtalaisen kiimassa.

Mikä hämmentää mua et onko mulla muka noin hyvät tilastolliset mahdollisuudet :D niinkun olla hyvännäkönen. Miesten silmissä. Vaikkapa.... Eunkwangin silmissä 🤨

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Ja se kuinka niiden vastaukset on ollu enthusiastic ja mun vastaukset niiden kuviin on ollu aika lame :D mut yritän aina olla silleen etten loukkaa kenenkään tunteita et oon ollu sillee juu iha kiva kulli XD mut en oo mielestäni kuulostanu niin intohimoiselta kun ne jätkät itse mun kuvista

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Eiku hetkinen se tais olla nainen joka oli silleen show me your tiny cock boy

Ja se hämmens koska olin että mitäh

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Aattele kun oltais Eunkwangin kaa yhessä ja lähettäisin sille kuvia xD 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺💗 omg mieti jos se tykkäis mun vartalosta 😭😭

Mut also miks mun piti tehä noin.........

Vittu koskaa aikasemmin oo tehny tollasta

Ei ois pitänytkään :D

Ylös Pohja