Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,929
Taidan olla siinä pisteessä että mua ei haittaa mun kehossa enää yhtään mikään muu asia (niinkun vaikka lihavuus, ei se mua haittaa enää) kun se että oon nainen.

Se on tasan ainut asia mikä mua enää haittaa. Mikä on aika vähän, koska yks ainut asia

Toisaalta taas se on aika laaja asia, joten se on kuitenkin aika paljon.

Silti ihan hyvä että yhtään mikään muu ei haittaa enää ollenkaan mun kehossa. Mun keho on muuten ihan ok mulle. Ei haittaa.

Naiseus haittaa. Ja se onkin ainoo asia. Ja se haittaakin paljon.

Nyt sitten syy siihen miksi en mene transhoitoihin on se, että naisesta ei oikein voi tehdä miestä, todellisuudessa tai kokonaan. Kuitenkin geneettisesti aina nainen, joten mun silmissä on vähän turhaa. Et se ei niinkun todellisuudessa muutu mihinkään se sukupuoli. Niinpä en näe syytä hakeutua hoitoihin.

Toinen syy on tietenkin se että uskon ja toivon tän olevan väliaikaista. Ja jos se ei ole väliaikaista niin varmaan sit tapan itteni. Jos se jatkuu ja jatkuu vaan.

Mutta joo

Toi on aika jännä

Et on enää tasan yksi asia mikä mun kehossa haittaa yhtään. Mut se onki sit aika iso asia kuitenkin. Mut uskon edelleen et toi menee myös pois ajallaan. Kestää vaan näköjään niin kauan että eipä tässä paljoo jaksais enää ootellakaan. Mut ootellaa nyt vielä. Ehkä ens vuonna.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Siis oksettavaahan tää sukupuoli mulle on, mut.. ei auta kun odottaa että se menee ohi. En nyt oikein muutakaan keksi.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
I wish i were a girl

Exactly. I wish i were a girl, in my head. My body is a girl and apparently my head is something completely different, ehkä väliaikaisesti sitten mutta kuitenkin on.

I wish i were a girl. Hyvin sanottu. I absolutely wish i could be a girl. In my head. Just like my body is. That's definitely what i wish for. And i do hope my brain starts to be female too, at some point. I mean? It was female at some point? Right? It must have been, because I typed stuff like that. I cannot believe i did but i did, right? En ala etsimään nyt sitä viestiä täältä, mutta ihan selvästi muistan kuinka jossakin vaiheessa, ja taisi olla ainakin mun synttäreiden jälkeen kirjoitin kuinka on kiva laittautua ns nätiksi jonka takia tykkään olla nainen. Ja siinä viestissähän mä nimenomaan ihmettelin muistaakseni sitä miten se voi vaihtua noin paljon ääripäästä toiseen. Enkö ihmetellytkin.....? Kai?

Siis....

Tällä hetkellä täysin mahdoton ymmärtää että oon sellaista kirjoittanut mutta kyllä vaan muistan että kirjoitin. Eikä siitä ole järjettömän kauan aikaa. Ja todella ihmettelin kuinka mennään vakavasta ja suunnilleen itsetuhoisesta dysforiasta sellaiseen, no, tällä hetkellä vaikea uskoa, mutta kyllä, silloin se ilmeisesti oli, sellaiseen sukupuolieuforian tunteeseen. Huhhuh. Jotain sellaista kirjoitin. Tai jos en kirjoittanut niin ihmettelen sitä ainakin nyt.

Nimittäin vakavaa ja itsetuhoisuuteenkin menevää sukupuolidysforiaa mulla on ollut paljonkin. Vaikea uskoa, mutta kyllä, sukupuolieuforiaa mulla ihan oikeasti oli. Samasta sukupuolesta mistä on dysforiaa. Onhan se euforiaa kai jos sanoo että okei kiva olla nainen ja laittautua nätiks ja jotain sinnepäin. Onhan se nyt kai sitä sukupuolieuforiaa luulisin. Kuitenkin sellasia positiivisia tunteita. Joita nyt en tunne sitten laisinkaan joten mietin että vittu valehtelinko vai mistä helvetin perseestä mä ne vedin????????

Oikeasti?

Kuinka voi olla niin. Että mennään positiivisesta niin negatiiviseen kun olla ja voi. Nimittäin en tunnista nykyään sitä positiivisuutta sitten millään lailla.

Samasta sukupuolesta.

Eli.

Kuulostaa vaan niin paljon genderfluidilta, sillä lailla että euforiaa tulee siitä kun oot pään sisällä tyttö ja sillon sun keho ja pää matchaa. Dysforiaa tulee siitä kun oot pään sisällä jotain ihan muuta ja sillon keho ja pää ei tosiaankaan matchaa. Ja se vasta onkin kivuliasta.

En siis tiedä. Mutta olettaisin ja toi ois jonkinlainen selitys sille. Mutta en oikein vain tiedä.

Siis euforiasta dysforiaan ilmiö on mulla kyllä selvästi olemassa. En vain tiedä johtuuko se ilmiöstä nimeltä genderfluidius, vai kenties jotenkin jostain muusta.

Mutta siitä huolimatta sitä ei voi kiistää, joka tapauksessa euforiasta dysforiaan ilmiö on olemassa. Ja se on aika... Rajua. Koska se dysforia on todella pahaa. Voi se euforiakin muistaakseni olla aika voimakasta. Vaikee nyt tällä hetkellä muistaa mut niin kai.

Ois ihan kiva ymmärtää edes jotain.

Että mikä mua oikein vaivaa? Haluisin helpon vastauksen kuten genderfluidius että joooooo

Mut se on niinku condition

Jos mul on se, niin koen sen et se on sellanen condition mikä aiheuttaa tän, mut en koe että muutan sukupuolta oikeesti. Siis mun keho ei muuta. Ehkä mun pää sitten muuttaa. En tiedä. Olis kiva lukee jotain tieteellistä tutkimusta siitä onko genderfluidius edes todellinen asia vai onko kyseessä kuitenkin jokin muu mikä aiheuttaa ne dysforiat ja euforiat. Niin väitetään että se olisi oikea asia mutta tiedä häntä. Jännä ajatus että pää voisi muuttaa sukupuolta jotenkin aina välillä, samaa tyyliin kun transsukupuolisella on aina...? Vastakkaisen sukupuolen aivot. Tai siis se. Et päässä on vastakkaista sukupuolta kun keho. Niin onkohan sellanen oikeesti mahollista et jotenkin se pääkopan sukupuoli muuttuu aina välillä. Miten se vois olla mahdollista? Ois tosi mielenkiintoista ymmärtää vähän enemmän tästä et onko tää todellakin asia joka ois jotenkin tieteellisesti todistettu. Nimittäin mulla on kokemusta siitä mutta......?

Mutta sitten mä en tiedä jos se johtuu jostakin muusta kun genderfluidiudesta mutta joo, kiva ois silleen tietää. Että ymmärtäis itseään. Ainut minkä tiedän on se että dysforiasta mennään euforiaan ja takaisin, niin onko nyt tää sit mistään kotoisin, ei helvetissä. Ja jos tää homma nyt menee vaikka joskus ohi, niin ku sanoin et jos vaikka menis ens vuonna ohi toivottavasti..... Niin helvetti jos se tulee sitten taas takasin????? Jossain vaiheessa???? Ei HELVETISSÄ käy. Minä en vittu siitä selviä jos se tulee uudestaan takasin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Ai kamala joo muistan senki kerran ku koin oikeesti euforiaa ja en tiiä millon se oli mut joskus suihkussa tai jotainn. Eiku tuli vaa välähdys että muistan kun mietin sukupuolieuforian käsitettä silloin ja niin mulla sitten tais sillon olla sellanen voimakas positiivinen olo siitä. Mikä on ihan järjetöntä ja mahdoton ymmärtää nytten.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
I don’t believe there is yet. The science behind gender identity is in its early stages, full stop. But there is evidence for how the gender of the brain is determined.

Sexual differentiation of the human brain: relation to gender identity, sexual orientation and neuropsychiatric disorders.

How a brain could experience a fluctuating sense of gender is something we really don’t understand yet, but as it seems be the case for quite a few people, hopefully it will someday get some real study and we will find out what the physical basis of it is.

Well, anyway

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Isnt it funny

Jos tää on genderfluidiutta. Niin ei oo ainakaan mitään hauskaa olla sellainen.

Että sitä ihmettelen mistä helvetistä ne repii voimia johonkin vitun pride bilettämiseen, mä en edes pysty huolehtia itse hygieniasta. Hädin tuskin hengissä selviää kun dysforiat pamahtaa päälle niin selvä joo, kuinkas nää muut vaikuttaa niin huolettomilta. Ainakin jotkut. Ai että ootan sitä hetkeä kun tää dysforia lähtee pois. Ja sähän lähdet 🤭

Ylös Pohja