Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,929
Vau.

En kuitenkaan missään nimessä oo ihminen joka alkaisi käyttää hormonei tai hankkii leikkauksia, mitään muitakaan kauneusleikkauksia tai muita. Niin mun keho kyllä jää ikuisesti tytön kehoksi.

Mutta sehän ei haittaa jos tää dysforia nyt vaan lähtee vittuun tästä jossain vaiheessa. Ehkä se palaa takaisin taas mutta... Ainakin tajuan mistä on kyse. Nyt ois kyllä kiva jos se lähtis hevonvittuu tässä tän vuoden puolella vielä. Ei jaksa :D mutta helpottaa ymmärrys omasta genderfluidiudesta.

Tosin käsitän nää erillisenä asioina, keho on tytön mutta pääkopassa oon ilmeisesti genderfluid. Et siin on niinku kaks erillistä sukupuolikategoriaa. Että en kylläkään ite kiellä sitä kehon sukupuolta Mitenkään. Se vaan suunnattomasti vituttaa. Silloin kun dysforiaa on. Silloin kun ei niin ei ilmeisesti vituta yhtään tai ainakin muistan ne random sukupuolieuforiat

OON KYLLÄ OUTO :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Niin totA

En tiiä tiesinkö oikein kunnolla edes silloin transihmisistä

Ottaen huomioon ajanjakson jolloin toi oli

En tiedä olikohan mulla menkkadysforiaa sinä päivänä kun muistan että muut puhui jotain niistä ja sillon just mietin tota sukupuolihommaa ja äähhh

Voi olla että se oli dysforiaa sillon

Nyt ainakin on kaikki dysforiat tällä hetkellä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
On niin ihanaa olla trans

(Eli genderfluid)

Niin ihanaa kun on pakko olla tyttö eikä siitä nauti pätkääkään päinvastoin intense dysforiaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Tää gf homma taitaa olla samanlainen aivohomma kun ocd. Ollu pitkään eikä vaan muutu siitä mihinkään. Näyttää olevan jokin lifelong ominaisuus. Ihan samalla tavalla mulla on ollu ocd-aivot lapsesta saakka.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
En missään nimessä haluaisi seurustella tyttönä kenenkään kanssa XDDDDDDDDDDDDDDDDDFDDDDDD toiveikkaasti odottaen dysforian loppumista.. terveisin qualitymonkey 😭

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Its weird to think about a cis straight man dating a genderfluid person who has a girls body...

Not necessarily talking about Eunkwang but anyone. As a concept its weird.

You're dating a girl but at the same time kinda its very very different from dating a normal cis girl who doesn't have any dysphoria.

Essentially it means youre dating a girl, who has bad dysphoria and also sometimes euphoria from that same gender.

Its like wtf

Like who feels that way about their gender?????

Welll.... Trans people do :D

No but its just weird

Like youre dating a girl but not a normal girl, like a cis girl would be

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
And wouldn't it be SO difficult to date.

Silleen aina ja ikuisesti sama ongelma. Tai se dysforialimbo. Dysforiasta euforiaan. Aina ja ikuisesti.

You would think that any guy would rather want a normal cis girl

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Mä en vaan ymmärrä vihakommentteja

Mitä se sua haittaa jos mä myönnän olevani tyttö mut jonka dysforiat ja euforiat aiheuttaa genderfluidius?

Mitä se sua haittaa et mul on pahaa dysforiaa?
Ja välillä euforiaa?

Mitä se SUA haittaa jos mä kärsin? Et sä tässä mitenkään kärsi.

Sitä paitsi mä en ees mee muilla pronomineilla kun she/her, enkä vaadi ketään kutsumaan mua mikskään muuks ku tytöks. Koska se mä OON. mun pää vaa välillä sanoo muuta. Mua ei haittaa mikskä mua sanotaan ku se kyl menee siihen samaan dysforiaan ku kehokin. Miks luulet et mua haittaa sanat kun mua haittaa vielä siitä paljon enemmän keho? Se on pääpointti ja kyl kuule siihe samaa dysforiaa menee she/her ja tytöks kutsumiset prinsessat sun muut. Ei se mitää ylimäärästä edes haittaa. I already have a uterus and breasts, do you think i give a fuck anymore? All I'm doin is waiting for it to change so i can live again.

En vain ymmärrä. Että mitä se sua haittaa. Ainut jota se pitäs haittaa on mä. En suosittele kellekään tätä. Jos se olisi valinta. Eläisin mieluusti jatkuvassa sukupuolieuforiassa. Kokematta dysforiaa ikinä. Se vain ei ole mahdollista. Vaikka toivoisin että tästä voisi parantua

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Amwf setit jatkuu vaan (hobi edelleen)

And yes, female cause i am. Just mentally ill. Cause dysphoria is a mental illness. Could it please go away already.

Ive been waiting for: a month at least tai jotain

En tiiä, tosi pitkä dysforiakausi on ollu kun ainakin lokakuun alusta ja jatkuu vaan. Et kiitos..

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
....? :D

Me when I tell a stranger that Eunkwang is the love of my life and i want him sexually sometimes... 💀
Him: i just saw what he looks like and i completely understand you lmao

Me: 😃 ????

Interesting xD

You understand? Are you bi 😀

What the hell is happening here 💀💀💀💀💀

Eunkwang seducing even all the guys

Wait. ..... What the fuck am I then? Oh right. A girl who has dysphoria about being a girl.

But wait for it.... It's going to stop soon. Because it will.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Luojan kiitos en saanu tänään samanlaista itkukohtausta kun eilen. Herranjumala mä vaan itkin ensin kun katoin rintojani peilistä, sitten myöhemmin itkin kun katoin kuvia kohdusta ja näistä jutuista. Tuli itkettyä ihan hulluna. Tänään ei oo ollu sellasta. Dysforiaa joo, mut ei noin pahaa. Silti se vituttaa kyllä lujaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Siis vituttaa vaan se kun elämä menee itkemiseen. Ei saa nauttia elämästä.

Mut jos tää ei marraskuun aikana nyt mee ohi niin 💀 mitähän vittua mä sit teen en taida jaksaa........ Tai sit pakotan itteni johonkin terapiaa viimeistään siinä vaiheessa koska helvetti en kestä varmaankaan

Ylös Pohja