Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,929
Ei sun kehossa oo mitään vikaa, sanois muut.

Niin, ei ehkä sun mielestä mut mun mielestä on. Haluisin kyllä yli kaiken nähdä sen niin ettei siinä oo. Mut.. mitenköhän.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Laskin että tää dysforia ois kestänyt ny tällä kertaa ainaki yli kuukauden. Oon kyllä joutunu ihan törkeen kauan odottamaan et tää menis ohi. Mutta. Viel mä jaksan toivoa. Ei se nyt mitään vuotta tuu kestämää kuitenkaa et kyl se jossain vaiheessa menee ohi. Tai oikeestaan tuskin edes vaikka mitään 4 kuukauttakaan, et eiköhän se ny tässä melko piakkoin rupeis lähteen. Ku ei ne mun mielestä yleensä oo noin pitkiä ja intensiivisiä jaksoja. Sano mun sanoneen, tää tulee kestää alle 4 kk. Eli enää joku alle 3 kk. Sen tiedän. Pitää vaan jaksaa odottaa. Alkaa vituttaa tää itkuisuus. Ja inho. Mutta... Ei enää kovin kauan... Vielä jaksaa odottaa...

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Ehkä controversial mut mua häiritsee transihmiset joil ei muka oo mitään dysforiaa tai tuskaa. Tuntuu niin invalidating et joku vaa on sillee NOH, mä nyt oon gender neutral mut ei mua yhtään häiritse mun naisen kroppa.

No sillon voit olla kyl ihan nainenkin, fuck off. Täällä saa olla vaan ihmiset jotka kärsii 😄 tää on vaa se tunne mikä mul herää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929

Toi kolmio

My body is always female.

My head..... I want to go from nonbinary to female now soon. Cause its nonbinary now. My stupid idiot head. And i want it to be female. Since my body is ALWAYS female.

Wouldn't that fucking help?

GO. CHANGE. SWITCH. NOW. LEAVE THE NONBINARY AREA. AND DONT GO TO MALE EITHER. GO STRAIGHT TO FEMALE. NOWWW.

this is nothing but suffering. No trans joy. Trans joy doesn't exist.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
It was so funny when i tried to watch running man and i just looked at eunkwang and was like omg cuteeeeeee and tried to think how YES HE LIKES WOMEN shouldn't it help????? And it didn't even help much :DDDDDDDD and then i just thought wow thats some weird shit if it doesn't help really.......

I guess it helps sometimes a little.

For a while. But not always. Sometimes its just... Yhtä tyhjän kanssa.

I dont feel great.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Se oli se kun katoin running man ja olin niin ahdistunut vieläkin siitä ajatuksesta että mulla on kohtu ja muutenkin se lisääntymiselimistö. Oli ihan kamalaa en ymmärrä mut ei vaan auttanu mikään

Itse asiassa saan väristyksiä vieläkin kun ajattelen joten oon siis näköjään edelleen ahdistunut siitä. Hyi helvetti.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
En edes tajua miten se voi häiritä eihän KOHTU edes näy ulospäin

Mut ei se ookaan siitä

Se on vaan se että tiedät että sulla on väärät elimet sisällä. KOSKA OOT MIELENTERVEYSONGELMAINEN, daa???

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Vois tämäkin mielenterveysongelma jo loppua

Oikeasti hyi helvetti

I try to think about my cute man 💗💘

But still

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Siis se että mulla on ocd, mielenterveysongelma, ei riitä, vaan sen lisäksi mulla täytyy olla toinen mielenterveysongelma, sukupuolen dysforia. En voi kuin kiittää .

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Kyllä mä tajuan sen ettei se oo muille paha

Mulle se on koska en kestä sitä että mulla on naisen elimet en vaan vittu millään lailla kestä sitä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Siis tajuan ettei siinä itessää oo mitää koska ei se näytä muita häiritsevän.

Ongelma on pelkästään mulla.

Must on niin wild kattoa muiden täysin dysforiatonta elämää oon niiku et vau sä oot tyytyväinen? Mitä vittua se on???

Esim ku katoin running man niin ne ahyoung ja ne ilmeisesti ihan tyytyväisiä sukupuoleensa tai siltä vaikuttaa. Niin oon vaa sii sillee VAU MITÄ TÄÄ ON :OOOOOOOO its magic

Antakaa mulleki se sama tyytyväisyys

Että voisin edes elää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Im still happy that im genderfluid, not binary trans man or nonbinary all the time.

Cis would be the easiest option of course.

But genderfluid is a lot easier than trans man or nonbinary 24/7.

Ylös Pohja