Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,929
Hauskaa kun tää oli silloin 2020 ja nyt taas ympyrä sulkeutuu ku eunkwang on jo enemmän kuvioissa ja edelleen oon muusu. hupsista.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
"Sari ja Ruu sanovat, että vaikka he saisivat valita, eivät he edes haluaisi olla cissukupuolisia."

Kukin tyylillään mutta minä haluaisin. Periaatteessa. Siis. No vaikee sanoa mutta kun mun on hirveen vaikee kestää dysforiaa, ilmeisesti se on muille sitten ihan helppo homma

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Vieläkään en ymmärrä miten ulkopuolisia häiritsee muiden muunsukupuolisuus koska voin kertoa että ketään tässä maailmassa ei häiritse se enemmän kun mua itteeni. Anteeks nyt vaan mut transfoobikoilla ei tosiaankaan oo sitä samaa tuskaa mitä mulla eli muahan se tässä haittaa. Mutta kun siihen ei oikein ole mitään parannuskeinoa niin jumalauta mitähän sitten ehottaisitte mulle ratkaisuks? Ei sitä dysforiaa noin vain heitetä helvettiin ja noniin nyt oon cis nainen ja kaikki hyvin. Vitun imbesillit luulevat että dysforiasta pääsee noin vain eroon. Ei pääse välttämättä ikinä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Siis nyt en tiiä kyllä enää hevonvitunvittuakaan

Ainut asia minkä tiedän on se että mulla on ihan kauhee dysforia edelleen mut muuten en tiedä kyllä paskaakaan?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Voin mä kyllä olla woman with dysphoria myös

Se on ihan sama oonko nonbinary vai woman with dysphoria, call it what you want but I just fucking hate everything female. I literally, fucking hate. Absolutely despise.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
You can easily call me a woman koska sillä ei oo mitään merkitystä enää kehodysforian rinnalla. Se on jo niin paha että siinä ei sanadysforia enää paljon paina. Oon itsetuhoinen jo valmiiksi.

Enkä oo muute hetkee self harmannu. En muista millon viimeksi. Täs yks päivä nipistelin itteeni kevyesti mut en muista millon viimeks i actually self harmed. (Not cutting, cause ive never ever done that.)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Se on vaan se että pääsen sillä etäännyyttää itteeni omasta kehosta kun sanotan sen niin että omistan naisen kehon enkä ole nainen. Mutta ei sillä ole väliä. Se on silti paha juttu että omistan sen naisen kehon, mutta yritän vaan mielessäni etäännyttää itteeni ja aina kuvittelen näyttäväni toisenlaiselta ja pakenen niihin kuvitelmiin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Tavallaan tää auttaa vähän;

Minä ≠ mun keho

Ikään kuin ajatus että minä tai mun olemuksen ydin on jotain ihan muuta. Ei todellakaan keho. Vaikka sielu, ihan sama. Kuitenkin se ajatus et mä en oo mun keho koska mun keho on mun pahin vihollinen, joten oikeestaan miksi haluisin ajatella sen olevan edes minä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
"I just want to say you are brave and a true role model for those who struggle but still find ways to manage GD without transitioning. Your story is inspiring and even inspires me. Keep the good fight and know there are people rooting for you to carry on. One of the many courageous souls tackling a life-debilitating condition like GD and carrying on despite it."

Thats what i need to do. I dont want to transition. I dont want any dangerous stuff in my body. I do not want to transition. I dont want gd either but hey, i was dealt this hand. I can't change it. I just have to live my life with gd and not transition and everything will be alright.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Todellinen jännitysnäytelmä nähdä että mitä käy

Kuolenko ennen aikojaan, transitioidunko, vai elänkö elämääni dysforian kanssa, VAI katoaako se sittenkin kokonaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Tai päädynkö esimerkiksi joskus sinne polille mut en esimerkiksi vaikka saakaan transitioitua koska todetaan että se ei oo sulle hyväks et jos ei saakaan sitä transdiagnoosia

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Psyykkisiä häiriötiloja, jotka voisivat aiheuttaa mahdollisesti ohimenevän sukupuoliristiriidan kokemuksen, voivat kliinisen kokemuksen perusteella olla mm. tunnesäätelyhäiriöt: persoonan epävakaus, autismikirjon häiriöt sekä posttraumaattinen oireisto.

Vai niin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
I dont even want to kiss eunkwang because of my gender

Really

I dont even want to be close to anyone

People be like: i dont want to have sex because of the gender of my body

But im like: i dont even want to KISS or HUG because of the gender of my body

As a woman, i dont want to kiss anybody, hug anybody or be close to anybody. I dont even want anyone to touch me, at least not romantically.

Ylös Pohja